Sotavasara.net 13 vuotta
Sotavasara.net 13 vuotta
Keskustelufoorumi käynnistyi: Ma 20.05.2002 14:51
Re: Sotavasara.net 13 vuotta
Myöhäiset onnittelut.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Paljon onnea ja pitkää ikää!
Roolipelifoorumeilla on ollut tapana kuolla tai nurkkakuntaistua täysin 5-6 vuodessa. On ilo huomata, että figupelifoorumi oikeasti elää ja uusiutuu sekä käyttäjiensä että aiheidensa puolesta. Tietenkin hommaan voi vaikuttaa myös se, että Suomessa on yksi figupelifoorumi, jossa moni puhuu kaikesta, mutta parhaimmillaan/pahimmillaan neljä roolipelifoorumia, joissa samat tyypit puhuivat samasta.
-ile
Roolipelifoorumeilla on ollut tapana kuolla tai nurkkakuntaistua täysin 5-6 vuodessa. On ilo huomata, että figupelifoorumi oikeasti elää ja uusiutuu sekä käyttäjiensä että aiheidensa puolesta. Tietenkin hommaan voi vaikuttaa myös se, että Suomessa on yksi figupelifoorumi, jossa moni puhuu kaikesta, mutta parhaimmillaan/pahimmillaan neljä roolipelifoorumia, joissa samat tyypit puhuivat samasta.
-ile
Onnea, Sotavasara!
Edit: Lisäksi tiedotan, että juhlin huomenna klo 10:34 oman Sotavasara.net accounttini 13v synttäreitä! ;)
Edit: Lisäksi tiedotan, että juhlin huomenna klo 10:34 oman Sotavasara.net accounttini 13v synttäreitä! ;)
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Jee, ding ding. Sotu teini-ikäinen. Kohta se varmaan alkaa agnstaamaan ja tekemään typeryyksiä?
gaming since '92
Miten niin kohta?ovv kirjoitti:Jee, ding ding. Sotu teini-ikäinen. Kohta se varmaan alkaa agnstaamaan ja tekemään typeryyksiä?
- Terminator Sergeant
Vuodet vierii ja rispektiä vain kilisee.
Sivuhuomiona, näemmä hetki takaperin omakin sotuiluni täytti pyöreän 10 vuotta. *vetää hassun hatun päähän ja heittelee serpentiiniä*
Sivuhuomiona, näemmä hetki takaperin omakin sotuiluni täytti pyöreän 10 vuotta. *vetää hassun hatun päähän ja heittelee serpentiiniä*
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
- Scumboogie
Onnea vaan.
Itselläni tulee pikapuoliin 12v täytteen sotussa.
Itselläni tulee pikapuoliin 12v täytteen sotussa.
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
Hienoa sotu! Ei tosin itsellä ihan vielä sotulaisena tule tuota 13 vuotta täyteen...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Onko Matilla ideoita tehdä Sotu 15th Anniversary Action fikuureja ostettavaksi? Limited edition tietenkin.
Onnea vain. Porin kannalta, jos ei muuten, Sotu on ollut todella arvokas lisä skenelle.
Onnea vain. Porin kannalta, jos ei muuten, Sotu on ollut todella arvokas lisä skenelle.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
*Mysterous tykkää tästä*
Aika paljon wanhoja nimiä täällä edelleen näkyy, muutamia vielä tunnistaa muinaisista IRC nickeistäkin. Teini-iän saavuttaminen figupelifoorumilta on aika hienoa :)
Salute the great Primarch
Salute the Emperor
Onward to victory!
Salute the Emperor
Onward to victory!
Eiköhän tämä ole aika monta peliporukkaa pitänyt kasassa tai tuonut yhteen. Tosin nykyään taitaa siellä täällä Facebook-ryhmätkin vallata alaa.El Capitan kirjoitti:Onko Matilla ideoita tehdä Sotu 15th Anniversary Action fikuureja ostettavaksi? Limited edition tietenkin.
13-vee onnittelut!
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Sotu on edelleen ainoa tapa tavoittaa isompi pelaajajoukko, ja on siksi korvaamaton tapahtumista tiedottamiseen. Hankala olisi turnauksista tiedottaa ilman sotua. Keskustelu sinänsä on siirtynyt enimmäkseen faceen, chätteihin yms.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Onhan tällä ihan merkittävä rooli olut elämässä näin kun ajattelee kuinka kaun tämä on ollut puystyssä. Tuohon kun lisätään vielä Finnish rebel base ja Sotavasara.tk aika päälle, alkaa lähentelemään viittätoista vuotta, joka puolestaan lähentelee puolta koko omasta eliniästä :)
Kiitokset siis Matille näistä vuosista ja tietty kaikille muillekin, ketkä täällä vaikuttaa.
Kiitokset siis Matille näistä vuosista ja tietty kaikille muillekin, ketkä täällä vaikuttaa.
Toi limited-ed Sotavasara.net 15v -figu voisi olla ihan hyväkin idea, joskin se pitäisi varmaan jollain KS-tyyppisellä ratkaisulla varmaan rahoittaa (Indiegogo?).
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
- Halkomahooli
Se muinoin sotun etusivua koristanut fin mariini?Silveri kirjoitti:Toi limited-ed Sotavasara.net 15v -figu voisi olla ihan hyväkin idea, joskin se pitäisi varmaan jollain KS-tyyppisellä ratkaisulla varmaan rahoittaa (Indiegogo?).
Paljon onnea Sotavasaralle minunkin puolestani! =) Yksitoista vuotta olen roikkunut mukana - mikä nyt ei ole ihan puolta elämästäni, mutta aika lähelle päästään silti. Kun on itse kasvanut ja muuttunut, on jotenkin lohdullista että Sotu on pysynyt silti elämässä mukana. Muuttuen toki sekin, mutta silti. On hämmentävää ajatella, kuinka paljon yhden figufoorumin viestejä lukemalla voi reflektoida omaa kasvamistaan. Se jo itseisarvona on jotain todella hienoa. Kuten myös se, kuten edellä jo mainittiin, että foorumi on ylipäätänsä pysynyt pystyssä näin kauan. Olen pyörinyt monella roolipelifoorumilla aikoinaan, mutta kaikki ne ovat ennemmin tai myöhemmin kuolleet pois, ja nyttemmin internet-verkostoituminen senkin harrastuksen osalta on siirtynyt melko ekskluusiivisesti Facebookiin. Mikä on sääli. Nykyään foorumit joilla aktiivisesti roikun rajautuvat lähinnä Risingshadowiin, Westeros.org:n foorumeihin ja Sotuun. Ja Sotu on näistä paikoista ainoa, jolle jaksan kirjoittaa.
On mukavaa, että vanhaa väkeä roikkuu foorumeilla yhä. Vanhoja nickejä on nostalgista spottailla. Ja onhan täältä monta ystävääkin saatu, niin oman kaupungin figu-skenestä, kuin kauempaakin. Lopulta yksi figupelifoorumi on vaikuttanut elämän kulkuun yllättävän paljon.
On mukavaa, että vanhaa väkeä roikkuu foorumeilla yhä. Vanhoja nickejä on nostalgista spottailla. Ja onhan täältä monta ystävääkin saatu, niin oman kaupungin figu-skenestä, kuin kauempaakin. Lopulta yksi figupelifoorumi on vaikuttanut elämän kulkuun yllättävän paljon.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.