Pääkaupunkiseudun Infinity
- Dr. Icchan
- Viesti:
Re: Pääkaupunkiseudun Infinity
Ens sunnuntaina peliä? Voisin taas ottaa Witcherin mukaan jälkipeliksi.
Voisin tulla ainakin näin alustavasti pelailemaan. Oli tarkoitus pelata Dropzone commanderia, mutta se on nyt vielä auki. Kerholle olen siis tulossa jokatapauksessa. Jos vaikka kokeilisi Ariadnaa ekaa kertaa kolmoslaitoksessa.
-
Der Dexter
oon kyl tulossa sunnuntaina kans pelaileens, ja voisin melkeen kantaa DZC:n nappejakin sit mukaan, ihan just in case.
game on.
game on.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Mäki voisin iskeä paikalle about yheltä tänään.
- champignon of chaos
Huomenna keskiviikkopelit? Pääsisin puolkuuden aikoihin kertsille.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Mä voisin tulla. Pääsen vähän aikasemmin, niin voin valmistella maastot jne.
Hei.
Mä haluaisin messiin infinity peleihin. Mulla on aika hyvä läjä haqqislam figuja ja semihyvä ymmärrys säännöistä. Oon kuitenkin kaikin puolin aika nyyppä. Haluisko joku vähän mukiloida mua infinityssä, sillee opettavaisesti?:)
--
Aatu
Mä haluaisin messiin infinity peleihin. Mulla on aika hyvä läjä haqqislam figuja ja semihyvä ymmärrys säännöistä. Oon kuitenkin kaikin puolin aika nyyppä. Haluisko joku vähän mukiloida mua infinityssä, sillee opettavaisesti?:)
--
Aatu
Möltti.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Juu kyllä me mielellämme otamme mukaan uusia pelaajia. Tänään ja ensi sunnuntaina hyvät mahdollisuudet pelata N&T kerholla. Kerhon alaovella on puhelinnumerot mihin voi soittaa, siellä on myös kerhopuhelimen numero jos päivän kerhoisäntä ei vastaa. Itseasiassa varmaan helpointa kuitenkin ensin soittaa siihen kerhonumeroon :)
Onko jotain mitä pitää ottaa huomioon nyyppänä? Kuinka isoja pelejä pelaatte? 300p? Teillä on siellä varmaan tokeneitä, templateja yms asioita?
Möltti.
- Dr. Icchan
- Viesti:
300 pts on yleisin peli mitä pelataan, mutta pienempiäkin voidaan pelata. Tokeneita, templateja, mittoja, noppia yms. löytyy kyllä.Anthallas kirjoitti:Onko jotain mitä pitää ottaa huomioon nyyppänä? Kuinka isoja pelejä pelaatte? 300p? Teillä on siellä varmaan tokeneitä, templateja yms asioita?
Okra, voisin tulla paikalle sunnuntaina. Mihin aikaan kannataa ilmestyä? Kandeeko varautua johonkin tiettyyn scenaarioon?
Möltti.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Klo 12 jälkeen voi ilmestyä. Voidaan miettiä skenaario sitten paikan päällä, eli listakin kannattaa suunnitella vasta paikan päällä. Tai vaihtoehtoisesti voit miettiä valmiiksi jonkun skenaarion ITS lehtisestä ja teet itsellesi listan siihen valmiiksi ja teen itselleni listan siihen sitten sunnuntaina.
Pelataan supplies missioni, 300p, mä tuon Haqqislman Qapu Khalqi listan.
Möltti.
- Dr. Icchan
- Viesti:
- Dr. Icchan
- Viesti:
Ens sunnuntaina en ole tulossa availemaan ovia kun en juhannusmökiltä kerkiä ajoissa, mutta käviskö maanantaina viiden aikaan iltapäivästä pelisessio?
-
Der Dexter
oon vielä maanantaina joensuussa, enkä oo ihan varama ehdinkz tiistaiksikaan takas, riippu vähän miten päästään lähtemään, mutta ke-pe akselilla olis kyl intoo pelailla, olis sen verran jäänyt inffi väliin viime viikkoina...
Aliquando Insanire Iucundum Est
- champignon of chaos
Mulle käynee ens maanantai, lomanpätkä päällä silloin joten kellonajalla ei niin väliä. Myös huomenna voisin ottaa yhden pelin jälleen 16.30 alkaen jos on tulijoita? Interplanetaryn turnauslistat on valmiina (ja lähes kokonaan maaleissa), joten niitä saa koettaa tulla yrittämään ;)
- Dr. Icchan
- Viesti:
Jaa turnauslistat vai?... No kyllähän tommoseen haasteeseen pitää vastata ;)
Mä tuun huomenna, oon kerholla joskus 16:40-17:00.
Mä tuun huomenna, oon kerholla joskus 16:40-17:00.
En sittenkään huomenna pääse, tuli muuta menoa, mutta keskiviikkona voisi olla uusi yritys.jamovoima kirjoitti:Olen lomalla, jotrn miksikäs ei.