Häviämisen ihanuus...?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Nervin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nervin »

Vai että joko massacre itselle tai vastustajalle? Ei ole onnistunut mulla.. Eilenkin kaverin kanssa pelattiin 1000pts peli... se oli necronit ja mä nidit... pelattiin viimeiseen mieheen, mikä oli necroneitten kannalta vielä parempi, mutta viimeisessä roundissa (oiskohan ollu joku 16) Oli jäljellä enää mun Hive Tyrant yhdellä woundilla Necron Lordia vastaan millä oli kaksi woundia... Lordin vammanen armour save ignore pelotti mutta onneks jätkä heitti ykkösiä... sitten meikän tyrant läväytti sen nipin napin *askaksi... että siinä oli tiukka peli! :D

[Modedit: Kielenkäyttö. -Vlad]
Vlad

Viesti Kirjoittaja Vlad »

Myrsky_ kirjoitti: (Necron) Lordin vammanen armour save ignore pelotti mutta onneks jätkä heitti ykkösiä...
Tyrantti ignoroi myös normaalin armoursaven, vammaisuus toimii kahteen suuntaan tässä.

Ylesesti ottaen Necroneiden normaalit phalax-armeijat ovat alakynnessä Nidejä vastaan jo pelkästään alkuasetelman vuoksi. Toisaalta taas necronit ovat erityisen paha vastus mm. footslogger örkeille (mono), eldareille (mono) & deldareille (mono). Monoliitti on helppo nakki taulle, mutta taas basic trooperit tekevät äärimmäisen tiukkaa normaalilla orbibonuksella varustettuna.
Nervin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nervin »

Niin... Mutta kyllä se on nideillekkin vaikeaa necroneita vastaan, kun toiset vaan seisoo siellä paikallaan ja ampuu... sitten tuli sellainen sola ja siitä pitää kulkea että pääsisi necroneihin käsiksi niin jätkä pistää 10 scarabbia siihen eteen ja niitä sitten hakkaamaan siinä... Necronit ampu multa kaikki gauntit ja warriorit sun muut... sit lopuksi Carnifexi, Hive Tyrant + 2 guardia ja 2 raveneria pieksää siellä necroneita mitkä ärsyttävästi Veileilee aina klosiksesta pois ja käy ampumaan kauempaa... mutta näin kumminkin kävi... ei ollut helppoa kummallakaan.. :roll:
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Eilen taistelin dark eldareilla necroneita ja orkkeja vastaan. Voitin pelin vaikka en käyttänyt edes raidereita enkä ravagereja. Oli vaan warriorit, incubit, bossi, wychit ja mandraket ja tietty scourget. Necronit olis voittaneet aika kevyesti mutta kun ne ei liikkuneet paljoa yhtään. Mutta kyllä ne tulitti mun scourget. Ainiin, objective oli kukkulan kuningas ja valtasin sen warrioreilla. Cityfightia se tietysti oli.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Mikki N

Viesti Kirjoittaja Mikki N »

Andromedus kirjoitti:
mikki kirjoitti:ja sitten on se 21 laukausta peräkkäin ohi...ja wychen dodge ei ole onnistunut syksyn jälkeen....
Wychit eivät saa sitä dodgea shootinkia vastaan...
Mullakin on yleensä niin että joka massacre miulle tai vastustajalle. Tosin nyt en oo pelannu vähään aikaan mutta haluaisin maistaa örkki verta kun en oo voittanut niitä kertaakaan...
Olen täysin tietoinen tästä,tarkoitin että dodge ei ole onnistunut...en minäkään ole niin huono englennissa että rupeaisin käyttämään sitä ampumista vastaan!tuo on jo loukkaavaa....
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Maz-TR

Viesti Kirjoittaja Maz-TR »

Mälis kirjoitti:Mie oon hävinny kaikki 5 peliä, jotka oon pelannu ja tää on aivan mahtava harrastus! Ties miten kivaa tää on sitten ku ekan kerran voittaa..
Oon täysin samaa mieltä! Ensimmäistä voittoa odottelen ja kivaa on mullakin ollut, pelattuja pelejä vissiin saman verran. Kun nyt hiljalleen oon vaihtamassa Örkeistä Chaokseen niin voiton mahdollisuudetkin varmaan nousee :D
Ruthlessness is the kindness of wise
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Sori mikki, luulin vaan että kun puhuit samalla ampumisesta. Syvät anteeksipyyntöni.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Rehtori

Viesti Kirjoittaja Rehtori »

Onhan se häviäminen ihan kivaa jos peli oli muuten hyvä. Mutta minähän en voi hävitä:)(lue ork codex).
Jos asiat muuttuvat tätä tarkeämmiksi, niin puhutaan sodasta ja rauhasta.
Mikki N

Viesti Kirjoittaja Mikki N »

Noh,Andromedus,eihän tuo mitään...minä olenkin niin sekava että...no joo...anteeksi pyynty hyväksytty.
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”