Steam & Fury, Vaasa 13.-14.6.2015
-
Sir T0inen
Re: Steam & Fury, Vaasa 13.-14.6.2015
Iso kiitos järkkäreille. Ensi vuonna sitten kahden yön reissu tähän tapahtumaan.
Oli kyllä huippureissu. Hotelli oli loistopaikka turnaukselle, järkkäilyt rullas tosi hyvin ja kalja oli halpaa ja hyvää. Muita järjestäjiä yhtään väheksymättä, mut olihan tää Suomen paras turnaus. Masiinapääkaupunkijuttu lähti kai alunperin vähän vitsillä, mutta näillä meriiteillä titteli on kyllä ihan ansaittu. :)
5/5, tuun ens kerrallaki.
5/5, tuun ens kerrallaki.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Kiitos kaikille, oli tosi hyvä reissu kaikin puolin.
Tuloslistalla faktiojakauma näytti aika tasaiselta. Top 7:ssa vielä kaikki eri faktioilla. :)
Tuloslistalla faktiojakauma näytti aika tasaiselta. Top 7:ssa vielä kaikki eri faktioilla. :)
Rats keep running!
Thanks! Hianot setit oli.
Tulokset päivitetty rankingiin.
Tulokset päivitetty rankingiin.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Moi tyypit, tässä vähän kuvia Wasasta. Kiitokset vaan Pakelle urheasta 150 valokuvasta, loput oliki ropeconia. http://s300.photobucket.com/user/Inexis ... t=3&page=1
Nokkelat saattavatkin huomata jo sanomatta, että kuvat on kronologisesti väärinpäin mutta nyt ei jaksa. Vika kuva (tai siis eka) on paras.
Nokkelat saattavatkin huomata jo sanomatta, että kuvat on kronologisesti väärinpäin mutta nyt ei jaksa. Vika kuva (tai siis eka) on paras.
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Tämä oli ensimmäinen iso turnaus, johon olen osallistunut. Toisaalta, pelikokemustakin on kertynyt vasta n. 1,5 vuotta.
Alkuun sitä hieman murehti, että mitenköhän tässä käy ja minkälaista porukkaa sieltä tulee vastaan. Onkohan nää turnaukset mun juttu jne...
Täytyy sanoa, että olin ja olen edelleen erittäin positiivisesti yllättynyt siitä kuinka mukavaa porukkaa tuli vastaan. Ei ainostaan pirun taitavia pelaajia, mutta kaikin puolin mukavia tyyppejä. Joviaalia porukkaa olette.
Kaikki suhtautuivat tosi asiallisesti kun jouduin välillä kyselemään tyhmiä (uutena pelaajana kaikki factionit eivät niin tuttuja).
Toivottavasti saadaan teistä monta Vaasaan myös ensi vuonna!
/tumppi
Alkuun sitä hieman murehti, että mitenköhän tässä käy ja minkälaista porukkaa sieltä tulee vastaan. Onkohan nää turnaukset mun juttu jne...
Täytyy sanoa, että olin ja olen edelleen erittäin positiivisesti yllättynyt siitä kuinka mukavaa porukkaa tuli vastaan. Ei ainostaan pirun taitavia pelaajia, mutta kaikin puolin mukavia tyyppejä. Joviaalia porukkaa olette.
Kaikki suhtautuivat tosi asiallisesti kun jouduin välillä kyselemään tyhmiä (uutena pelaajana kaikki factionit eivät niin tuttuja).
Toivottavasti saadaan teistä monta Vaasaan myös ensi vuonna!
/tumppi
Näitä ajatuksia moni pähkäilee ekaan turnaukseen mennessä, mutta yleisesti ja etenkin tässä pelissä se porukka kuitenkin on niin fiksua, että pelaaminen on yhtä kivaa kuin kasuaalipeleissäkin. Säännötkin ovat kuitenkin niin aukottomat, että pelin ulkopuolisista asioista ei haeta hyötyä vaan parempi voittaa ja kaikki voivat keskittyä pitämään hauskaa.CannotAll kirjoitti:Tämä oli ensimmäinen iso turnaus, johon olen osallistunut. Toisaalta, pelikokemustakin on kertynyt vasta n. 1,5 vuotta.
Sitä ei kannata pelätä että ei osaisi jotain tms.. Itse aloitin masiinaturnauksissa pyörimisen 3 treenipelin jälkeen. Jos ei haittaa ottaa ekan ja ehkä toisenkin turnauksen oppimiskokemuksena, niin kannattaa osallistua ennemmin aiemmin kuin myöhemmin.
Turnauksissa isoimpana erona ja parhaana puolena on juuri se, että tapaa uusia ihmisiä ja törmää uusiin listoihin, faktioihin, ideoihin ja pelityyleihin. Se tuo jo tähän peliin sikana fiilistä että näkee miten muut miettii ideoita ja keksii itselle toimivimpia juttuja.
Ja kannattaa kysellä pelien jälkeen ja väleissä (ja jatkoilla!!) pelivinkkejä ja ideoita listoista ja figuista. Konkariturnauskävijätkin kyllä jakaa mielellään niitä ideoita ja oppiminen on aina molemminpuolista!
Toivottavasti nähdään suakin vielä paljon ja tervetuloa etelämmäskin! :D
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
5/5 reissu. Ens vuonna uusiks! Parhaat puitteet turnaukselle mitä Suomessa oon nähny. Kiitti järkkäreille ja muille pelaajille! Sauna, uima-allas, taco-buffet jne. oli ihan huippua. Oli kivaa kun oli pitkästä aikaa kuus kierrosta turnauksessa. Ei jääny sellane fiilis et olis ollu liian vähän pelejä suhteessa matkaan. Toivottavasti Wasalaisia näkyy masterssissa/tampereella/syysfanassa!
Kiitos myös minun puolestani! Mahtava reissu oli ja puitteet toimivat ensiluokkaisesti. Erityiskiitos täytyy antaa kentille levitellyistä maasto/skenaario -lapuista ja hienoista objektiivi- ja lipputokeneista.
Työntelin legioonaa ja menestyksestä voi lukea lisää täältä viimeisimmästä viestistä: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 320315#top
Työntelin legioonaa ja menestyksestä voi lukea lisää täältä viimeisimmästä viestistä: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 320315#top
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu