Yleinen keskustelu

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Jeijo

Re: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Jeijo »

Joo, kaikki on kyllä kivempaa juomien kanssa!
Soi viulu
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Hmm. Onkos Furre ja Pasi pelannu nelkkaria? Vau, siistii jos näin. Koska on mahtanut olla edellinen kerta?
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Pelattu joo parina viikonloppuna.

Mutta HUOMIO HUOMIO warhammerikansa!!!!

Askarteluliike Vitriini joutuu putkiremontin uhriksi ja tämän johdosta suoritetaan tietysti remonttimyynti.

Warhammerit -30%

Parempia prossia siis saa hakea, joten kannattaa hakea omaan varastoon talteen. Mariineita iso liuta ja pari Dark Vengeanceakin hyllyssä. Muita armeijoita hieman sekalaisemmin, mutta eiköhän jokaiselta joku boxi löydy haalittavaksi. Nelkkarin lisäksi toki myös fabaa.

Tuli napattua joku BB-joukkueen runko taas :p
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Himputti. Ite just treellä. Nyt korppikotkat ja shakaalit ehtivät koluta ruumiin puhtaaksi. No katsotaan mitä vielä jäljellä kun käy tullessaan,
Kalat meni kotio...
harkkari

Alkaa muodostua mun adeptus mechanicus suunnitelmatkin/unelmat. Katsotaan mihin tahtiin ja millä aikataululla toteutuu, mutta tällä hetkellä ajatuksena että armeija koostuisi kolmesta paketista robotteja, neljästä paketista battle servitoreja ja parista dominuksesta. Kaikki saisivat olla formaatioissa. Toki niitä voi sitten käyttää muutenkin sinne ja tänne ja erikseen. Electro priestit jätetään toistaiseksi planeetta Daruden ikuiseen sandstormiin.

En ensiksi hoksannutkaan, että Mechanicus menee aika lähelle sitä melko vähämodelista meininkiä, mikä kyllä itseen vetoaa maalausurakkaa ajatellen. Isojahan suurin osa noista figuista on ja kalliita, mutta siinäpä sitten on. Lisäksi toi robottien old School scifi look toimii mulle tosi hyvin. Mutta Boreaksen jutuista ymmärsin, ettei monetkaan niitä kovin hienoina pidä. En ymmärrä.
Kalat meni kotio...
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

harkkari kirjoitti:. Lisäksi toi robottien old School scifi look toimii mulle tosi hyvin. Mutta Boreaksen jutuista ymmärsin, ettei monetkaan niitä kovin hienoina pidä. En ymmärrä.
Boreaksen jutut ei ehkä oo koko maailman jutut tiivistettynä. Ehkä ne Kastelan Robotit on saannu kuulla siitä, että ne muistuttaa Baymaxia, ja onhan siinä kutinsakin. Itse näen taas sen positiivisena asiana, ja jos noita joskus hommaan niin varmasti maalaan vastaavanlaiset silmät vähintään yhdelle tohon pään laakeaan alueseen. :D Yks mikä on ihan tajunnan räjäyttävää että ne robotit on vissiin melkeinpä täysin poseable oman maun mukaan, voi laittaa juoksemaan rajusti tai nököttämään paikallaan jne.

Kastelan Robotti -kittihän on yks niitä harvinaisia kittejä mistä saa suoraan paketista 290-320p tai jotain semmosta välillä olevan yksikön. :D

Electroprietit sit onkin jo ihan toine juttu, omasta mielestäni hirveet figut ja vielä hirveemmät säännöt.

/edit: Ootko muuten Harri miettinyt, että vaikka se GW:n uus Techpriesti Dominus onkin järkky hieno, niin mitä jos hommaisit Forgeworldin puolelta jonkun toisen vastaavannäkösen figun sille kaveriksi? Ei näyttäis niin samanlaisilta.
Viimeksi muokannut Kardinaali, Ke 17.06.2015 12:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
harkkari

Joo niin se tietty on, Boreas siis vaan kertoi, että jossain netissä ne oli jo ristityt gwn rumimmiksi modeleiksi ikinä. Tai jotenkin näin se meni. En oo varma enään.

Itse tuossa jo harkitsin että voisi käyttää 3cpo boggleheadeja count asseina :) ei vaan, musta ne on mageet figut. Mutta katsellaan nyt rauhassa tosiaan tätä armeijan kasvattelua. Ettei käy kuten marsuille.
Kalat meni kotio...
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

harkkari kirjoitti:Joo niin se tietty on, Boreas siis vaan kertoi, että jossain netissä ne oli jo ristityt gwn rumimmiksi modeleiksi ikinä.
No sitten on internetin kaikkitietävässä ympäristössä Centurionit jäänyt kakkoseksi. Silloin niidenkin julkaisusta itkettiin vuolaasti. Vaikka pidän jopa Centurioneista tietyin muutoksin, kyllä Kastelanit nyt ne ainakin voittaa suoraan paketista vedettynä. Mutta joo makuasiat ja blaa blaa.

Uusi muovipaketti on jokatapauksessa uskollinen alkuperäisille desingneille. :) http://www.warseer.com/forums/attachmen ... 1239661038 (oikealla keskellä)
Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade »

Mä oon jääny ihan yksin Electro-Priest leiriin :p Mun mielestä ne on nättejä figuja ja oon yrittäny pähkäillä miten niistä sais Possessoituja mun Punaisille Piraateille :)

Mun mielestä Centurionitki on kyllä cooleja figuja - siis imperiumin asteikolla, kaikkihan ne on kuraa ku vertaa ihan mihin tahansa DE, CWE, Necron tai Tau modeliin ;)
Make love, not peace.
ArkkiError

Viesti Kirjoittaja ArkkiError »

Itse pidän kaikista mitä Skitarii + Cult Mechanicus sisältää. :D Hienoja modeleita. ^^''

Pitää kanssa tässä vähän katsella millaista lähtee rakenteleen, Skitariita tulee varmaankin hankittua enemmän (koska vähemmän pisteissä) kun taas cultti poikia/neitoja. Tuossa noita kirjoja lueskellut ja selaillut jne. Niin saanut kivoja lista oivalluksia ja hauskoja yhdistelmiä joissa ei ole päätä eikä häntää. Sitten taas tosissaan kun ajattelee, niin kyllä aika itkupotku raivarit saa aikaan vastustajille tietyin yhdistelmin. <.<

Mutta joo..Mechanicus. X3
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Barricade kirjoitti:kaikkihan ne on kuraa ku vertaa ihan mihin tahansa... Necron...
Ööö, siis. Jooh. Mikä tämä Necron modeli on, joka olisi hieno? Mun mielestä pelin rumin armeija. HQ:t korkeintaan on ihan jees, mutta kuitenkin vain ihan tai ehkä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
harkkari

Joo mun salainen huippusuunnitelma on kolme kovan formaation kimppakiva. Eli Cohort Cybernetica, elimination manible ja holy requisitioner. Ne on 1710 pojoa. Siitä sitten jotain pikkukarkkia päälle. Tietty pienempiä pelejä ensin ja varmaan ihan perus codilla.
Kalat meni kotio...
Barricade

Kahteen tonniin 290pts...Sillähän sais parit White Scars chaplainit antamaan re-rollit closeen, tankkaamaan storm shieldeillä ja opettamaan Hit & Runia... ;)

Eihän siinä oo jätetty tätä erinomaista mahdollisuutta käyttämättä?
Make love, not peace.
Jeijo

Mut sit se ei olis enää puhdas mechanicus jengi, ja/vaan mentäis pelitehot edellä ;)
Soi viulu
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Chaplain on vaan hiukka huono tankkeri. 2 w ei kauaa kestä. Enkä nyt muista et onko sil ees pääsyä stormshieldiin. Mut parit kapteenit mopoilla, kilvillä ja 2+ panssareil bois just tohon nipistyy. Mut ei tuo sit lyömis"tehoo" tai rerolleja. Mut eiks ois tyylin mukaista et nipistää lisää pojoja ja mukaan isoritari
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax »

Olisiko jollain tarvetta kiinnostusta tommoseen metalliverkkoon 12,5mm silmäkoolla. Saa hyvää aitaa, tikapuuta, verkkoseinää, rakennusten pohjaraudoituksia jne mitä ikinä keksiikään.

Verkko näyttää about tältä
https://www.k-rauta.fi/rautakauppa/verk ... x19-1mm-5m

Olis kympin rulla ja siinä on 2,5 neliöö matskuu. Onko kiinnostuneita tulemaan kimppaan vai ostanko ite ja myyn teille sit järkkyyn ylihintaan pienempiä paloja?
Viimeksi muokannut Antrax, To 18.06.2015 11:50. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Jeijo

mä voisin palan ostaa, joku puol neliöö tai alle.
Soi viulu
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Mulle kelpais kans tommonen verkko. 0.5-1 neliöön voin tota ottaa, ei niin väliä määrällä loppupeleis ku hintaakaan ei ole tuon enempää.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
harkkari

Juu. Voin määkin ottaa. Vaikka puolet.
Kalat meni kotio...
Barricade

Furinji kirjoitti: Mutta HUOMIO HUOMIO warhammerikansa!!!!

Askarteluliike Vitriini joutuu putkiremontin uhriksi ja tämän johdosta suoritetaan tietysti remonttimyynti.

Warhammerit -30%
Tämä on edelleen voimassa, Taun pukuja, aloitusbokseja, joka sortin mariineita ja vähä Tyranideja vielä tarjolla. Fabasta vampyyreja ainaki.

Itse sain juuri GK-projektin viimeiset napit ostettua ;)
Make love, not peace.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”