Yleinen keskustelu

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Antrax

Re: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Antrax »

Antrax kirjoitti:Olisiko jollain tarvetta kiinnostusta tommoseen metalliverkkoon 12,5mm silmäkoolla. Saa hyvää aitaa, tikapuuta, verkkoseinää, rakennusten pohjaraudoituksia jne mitä ikinä keksiikään.

Verkko näyttää about tältä
https://www.k-rauta.fi/rautakauppa/verk ... x19-1mm-5m

Olis kympin rulla ja siinä on 2,5 neliöö matskuu. Onko kiinnostuneita tulemaan kimppaan vai ostanko ite ja myyn teille sit järkkyyn ylihintaan pienempiä paloja?
No sehän on komiaa. Pitänee käydä sit hankkimassa rulla. Sitä vaan jäin miettimään olisiko "puhdas" metalli parempi vaiko PVC-päällysteinen verkko? Kumpaan sit tarttuu paremmin maali ja liima kiinni.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Itse varmaan liputan tuon metallin puolesta, mut hieman sit mietityttää ottaako ruostetta pintaansa riippuen siitä missä tota säilyttää. Voihan tuohon suihkia toki jonkun maalin pintaan ennen kuin laittaa kellarin nurkkaan säilöön, niin suojaa ainakin pahimmilta korroosioilta.
Muovilla päällystetty vois olla kans ok, mut tuleeko leikkaus kohdista hölmön näköisiä.
Kummankaan kohdalla en usko että maalin tarttuvuus olis suurikaan ongelma, varsinkaan jos jonkun spraymaalin vetää alkuun pintaan. Jos taas suoraan purkista sutimaan lähtee niin itse sudin kyllä mielummin tota metallipintaista verkkoa.

Eli mun ääni menis metallipintaiselle verkolle.
Heittäkääs muutki vähän ilmoille mietteitä näistä kahdesta vaihtoehdosta jos satun sittenkin muuttamaan mieltäni ku saa lisää näkemyksiä asiaan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax »

Battlefleet Gothic: Armada.
https://www.youtube.com/watch?v=DspNXEY1esc

Ei, ei tällä kertaa lisää figuja vaan ihan PC:lle.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Meganiikko

Viesti Kirjoittaja Meganiikko »

Antrax kirjoitti:Battlefleet Gothic: Armada.

Kysymys 1: Onko siinä torpedoja?
Vastaus: on.

GOTY 2015-infinity.

*luikertelee omaan metaan*
"Ferrus, your beard needs a shave." -Fulgrim
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
Jeijo

Viesti Kirjoittaja Jeijo »

warhamer116 kirjoitti:
Antrax kirjoitti:Battlefleet Gothic: Armada.

Kysymys 1: Onko siinä torpedoja?
Vastaus: on.

GOTY 2015-infinity.

*luikertelee omaan metaan*
Infinity tais jo jonkin game of the year palkinnon saada :D

Mutta joo nyt lellitään mua ainakin: Fallout 4, Total War: Warhammer, Battlefleet Gothic, Xcom2.. yms
Soi viulu
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Jeijo kirjoitti:Xcom2
Se on UFO!!11

Oli muuten sitten viimeinen kerta pojjaat kun kehun Villeä enää battle reporteissani. Sitä toista siis. Pelasin tännään hänen kanssaan ja tonnin pelissä juustotti spessucharrulla. Hyi mikä temppu. On joillain ottaa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Jeijo

Viesti Kirjoittaja Jeijo »

Vieläkö sä Anton pelaat juustotuspelejä :D
Soi viulu
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Anton on suurin juustorotta. Sillä on yhdel tyypil 2+ save...
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Runt

El Capitan kirjoitti: Oli muuten sitten viimeinen kerta pojjaat kun kehun Villeä enää battle reporteissani. Sitä toista siis. Pelasin tännään hänen kanssaan ja tonnin pelissä juustotti spessucharrulla. Hyi mikä temppu. On joillain ottaa.
Äläs nyt. Mulle on alusta asti uskoteltu että spessu characterit on ihan arkipäivää 40k:ssa, joten eihän se mun vika ole jos niitä pelutaan vaan niiden muiden jotka on minulle tietoa 40k:sta ammentaneet.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

El Capitan kirjoitti: Pelasin tännään hänen kanssaan ja tonnin pelissä juustotti spessucharrulla.
Sieltä se paistaa kirkkaana taivaalta taas se 3-4 edikan ajatusmaailmoissa junnaaminen. Hymyilytti. :) Lonkalta heittäisin, että varmaankin 80% kaikista 40k:n spessuista on "not worth it, but cool".
Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade »

CSM, Eldar ja GK codexeista ainut mitä voisin harkita on Eldrad.. Jos lista on rakennettu ko. herran ympärille. Draigo on ok Centurionien kanssa. Ainaki noista kirjoista siis 2 ukkoa ansaitsee edes harkinnan, muut on suoralta kädeltä fluffivalintoja.
Kardinaali 1 - Capu 0
Round two ;)

En sitte tiiä kuinka paljo Anton vain trollailee, mutta vähän vois tarkistaa faktoja ennenku linjailee noin ankaralla kädellä :p
Make love, not peace.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Jos rehellisiä ollaan, niin minnuu kyllä vähän hämmensi nähdä nämä kaikki kommentit. Etenkin Runtin itsensä.

Olihan tuolla pelissä Centurioneja podeissa ja arvatkaa vaan kolme kertaa mitkä ampit ja aseet niillä oli kätösissään. Niistä valittaminen on kuitenkin niin syyskuun 13:sta, niin fossiloitunutta ja turhaa kun kukkaan semmosii vanhoi ennää jaksa muistella. Paljon mieluummin otan sen vielä vanhemman ja kuivemman linjan, jossa spessucharrut on hyi hyi hyi yhdistettynä loputtomaan sormen heilutukseen.

Eihän ne koskaan ole kovia olleet ja ihan tyhmiä kirjasta ja edikasta riippumatta, mutta bänneissä ne aina on olleet niin turneissa kuin kaveripeleissäkin. En muista tarkalleen ennää syytä, mutta komento dissaamiseen on kuitenkin syvällä selkärangassa.

Ihan sama se mulle kuitenkin. Kuhan eivät voita pelejä kuten Teclis, niin mikä jottei. Päätin kuitenkin nyt ilmaista asian valittamalla siitä pienemmästä pahasta.
- Sinitähti
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Jooh joskus kolmosedikan kieppeillä kaikki spessut oli "vain jos vastustaja hyväksyy" säännöllä varustettuja ja koska kaikki olivat kusipäitä, niin spessuja ei kukaan pelannut, mutta näistä valitettavista ja synkistä ajoista on onneksi suurin osa pahimmistakin ilonpilaajista jo päässyt ylitse. Onhan näistä säännöistä kuitenkin jo YLI KYMMENEN VUOTTA. Lisäksi edes kuviteltujen voimiensa hulluimpina päivinä nelkkarin spessut eivät olleet edes lähellä samaa pallokenttää, jossa faban spessuista puhutaan.
Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade »

El Capitan kirjoitti: Olihan tuolla pelissä Centurioneja podeissa ja arvatkaa vaan kolme kertaa mitkä ampit ja aseet niillä oli kätösissään. Niistä valittaminen on kuitenkin niin syyskuun 13:sta, niin fossiloitunutta ja turhaa kun kukkaan semmosii vanhoi ennää jaksa muistella. Paljon mieluummin otan sen vielä vanhemman ja kuivemman linjan, jossa spessucharrut on hyi hyi hyi yhdistettynä loputtomaan sormen heilutukseen.
Helpotuksen huokaus, ajattelin jo että sä oot vallan seonnu ;) Mitä muuten tarkotit "arvatkaa kolme kertaa"? Eihän niille saa muuta ku grav-cannonit ;) Olis saatu vaihtelua jos GW olis mariinikoodekkia uudistaessaan tehny Centurioneista edes closis-vaihtoehdon, mutta ei edes sitä....
Make love, not peace.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Furinji kirjoitti:... jo YLI KYMMENEN VUOTTA....
Noh, jotkut asiat ovat vähän vaikeita.

Minulle FC Barcan etuhyökkääjä on edelleen Etoo vaikka ei ole siellä pelannut sitten 2009(?). Jos tietokone pyörii jollain uudemmalla kuin Vistalla, niin mitä heresyä se semmoinen on? DOS-Boxin olisi kaikista paras. Lapsetkin ovat aina korkeintaan 10-vuotiaita vaikka miten menisit heidän 50-vuotisjuhlia viettämään. Keksi lisää esimerkkejä ihan vapaasti. Kyse on siitä, että mitä preferraa eikä vuosiluvusta ja asioiden iästä. Mie dissaan spessuja, mutta en kuitenkaan lähde ketään polttamaan roviolla sen vuoksi. Tokaisen kuitenkin rohkauksen jokaisen spessuttoman pelaajan korvaan, että nyt on pakko voittaa kun on tuommoinen Korsarro tuolla prätkittelemässä. Ei semmosta täällä kattella.
Barricade kirjoitti: Mitä muuten tarkotit "arvatkaa kolme kertaa"? Eihän niille saa muuta ku grav-cannonit ;)
Täh? Jaa. Vai niin. Mulle on joku kertonut, että niille sai valita joko Gravit, Heavy Boltterit tai Lascannonit. No sitten ei ole mitään arvaamista. Höh. Mie kun kuvittelin niiden olevan ihan sikasiisti yksikkö kuitenkin. Mie ainakin olisin niille Heavyt ottanut vaikka olisivatkin olleet kaksi kertaa Gravien hintaiset. Olen mie aikaisemminkin maksanut siitä pisteitä, että yksikköni huononee.
- Sinitähti
syrja

Niin centuil on linkatut heavy boltterit perusasetuksena. Ne voi vaihtaa graviin tai linkattuun lassoon. Sit hurricanet voi upata missileiks rintaan. Ja on centuist olemas assault versiot.

Niin ja edelleen jos spessuista puhutaan. Niin nelkkarin ja faban spessut on kaks eriasiaa. Nelkkarissa yks dude ei putsaa koko vastapuolta. Noin karkeesti ilmaistuna
Kardinaali
Viesti:

Veikkaan että Barri rölläs teitä kahta nyt aika huolella. Ettekö huomannu ilmiselvää hymiötäkin sen kysymyksen peräs? :D
Runt

Nyt tää pelaaminen menee jännäks porin maaperällä. Ei spessuja, proxyja ja juustoa... Tähän päälle vielä wyssingin mukaisesti kaikki ja chapter taktiikan mukaan maalit yms. Ei ole helppoa, vai onko? Ihan kiva peli tämä 40k kun jättää viellä ne ylikovat power armorit sun muut jutut pois. Jäiskö jäljelle sitten oikein scoutit, assault squad ja terminaattorit vaikka on näissäkin jotain vikaa vaikken viellä tiedä mitä.

Kyllä mun centurioneilla on ainakin vakiona cravit+muut koska liimasin ne niille kiinni (pitää olla wyssing) ja nyt niitä ei sitten saa edes pelata ku olis pitänyt liimata heavy boltterit? *DÄM* taisin tulkita kasaus ohjeet jotenkin väärin.
Chapter taktiikkoja olen kaiketi pelannut onnistuneetsti. Ultrien väreissä kun ovat ja sama taktiikka käytössä on ollut. Vaikka juustoahan tuollaiset taktiikka hommatkin ovat, eli taktiikkoja ei saa käyttää (onneksi olen jättänyt käyttämättä). Mahtasko värityksestäki löytyä joku pieni sävytys virhe, pitää tutkia.

Kaikeasta "valittamisesta" huolimatta meillä oli capun kanssa ihan hyvät pelit vaikkakin molemmilla omat säännöt. Ens kerralla sitten jätetään centurionit vitriinin reserviin ja otetaan jotain kevyempää listaan.
Eikä kyllä ollut huonot pelit kaupallakaan. Vähän yllätyin itsekkin kun paikalle saavuin että masiinaa pelattiin pitkästä aikaa.
Kardinaali
Viesti:

Sen verta Antonille tarvii antaa siimaa että grav-centut podissa on ehkä yks mulkuinpia vetoja mitä voi nykykirjasta ottaa. Et ei sen puoleen. :D Itse en ehkä nostaisi kuin kulmakarvan tai kaks, mut Anton on hei herkkä kukkanen, Runt. :D
Viimeksi muokannut Kardinaali, To 25.06.2015 01:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
syrja

Jep. Noita podi centtuja 2 ryhmää+ironclad podilla. Ja tietty libra konklaavi. Ai että!!! Hauskin on silti toi hit and run dredi...mulla armeijan pohja alkaa taas muuttua :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”