Figutilaus USA:sta?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
glaurung
Viesti:

Figutilaus USA:sta?

Viesti Kirjoittaja glaurung »

Minulla olisi tarkoitus pistää muutaman kaverini kanssa tilaus amerikkalaiseen New Wave -nettifigukauppaan. Minulla olisi tilauksesta muutamia kysymyksiä aiemmin sieltä tilanneille. Kun tilaan tuleeko lähetyksen hintaan päälle esim. tullimaksuja. Onko siis hinta, jonka näen tilatessani storessa täysin lopullinen hinta? Eli tulevatko postimaksut oikein jne... Onko muuten New Wave paras nettikauppa tilata suomeen figuja? Sieltähän saa aina 20% alennuksen ja valikoima on hyvä.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Olen monista lähteistä kuullut New Waven epvarmuudesta. Erilaisten figunettikauppujen käyttäjien arviointeja on yahoogroupsilla: http://groups.yahoo.com/group/minidealerdiscussion/
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Joo new wavesta olen kuullut pelkkää huonoa, enkä missään nimessä tilaisi sieltä mitään. Sitäpaitsi todennäköisesti sieltä tilaaminen tulee lopulta kalliimmaksi kuin fantsusta ostaminen (ja sieltäkin saa hyvät alennukset kun ostaa paljon kerralla)
And they wonder how he dealt with stress so well..
glaurung
Viesti:

Tutkin tuon yahoo groupin viestejä new wavea koskien ja näyttää siltä, että hyviäkin kommentteja on. Uskoisin että näitä "valittajia" on vain pieni osa tilaajista. Tuskin kukaan tilaisi ikinä mitään sieltä jos se ei ikinä toimittaisi ostoksia. Ja ymmärtääkseni jos tilausta ei näy tulevan saadaan rahat takaisin varmasti ottamalla yhteyttä luottokorttifirmaan... Fantasiapeleistä lienee turha yrittää tilata Confrontationia, Dark Agea, War Machinea ym.

Siis tiedättekö jotain parempaa paikka tilata näitä?
glaurung
Viesti:

:? No joo... En taida kyllä sitten tilata sieltä new wavesta... Löysin netistä toisen lähes yhtä hyvällä valikoimalla olevan kaupan: http://www.thewarstore.com. Vain Inquisitor ja Mordheim puuttuu. :( Onko kellään mitään tietoa tästä kaupasta? Ja voiko niitä tullimaksuja tulla kun tilaa noin 200-400 eurolla?
Ninnu
Viesti:

War storesta olen kuullut vain hyvää. Mutta varmaan siitäkin on maininta minidealersdiscussionissa.

En osaa auttaa tullimaksuista, olen aina tilannut euroopsta. Kannattaisi ehkä kysyä yritykseltä itseltään suoraan.
Jag känner en bot
Iso Susi

Viesti Kirjoittaja Iso Susi »

Jos paketti on vähänkin isompi(tai raskaampi) niin se jää tuliin.

Jenkeissä on yleinen systeemi merkata paketin arvoksi 5$ jota suomen tulli ei usko paketin arvoksi (kokemusta on :( ) vaikka se olisikin oikea arvo jollei ole kuitteja mukana.

Tulli maksu on ALV (yleensä 22%) + tulli joka on noin 3%

Pakettia tullista hakiessa kannataa otaa kuitti mukaan (tai email) jossa näkyy hinta. Vähän virkailijasta riipuen ne joskus uskoo mitä sanoo hinnaksi ja joskus ei meinaa uskoa ees emailia. Visa lasku on sellnen mitä ne uskoo (paitsi jos firma käytää ulkopuolista yhtiötä ja laskussa näkyy eri nimi kun lähettäjän nimi)
"Tulispa ensi kierroksella vastaan joku nassikka jonka vois massacroida", conissa kuultua osa IV
glaurung
Viesti:

Ok, siirrytään suosiolla euroopan puolelle. Euroopassa vaan taitaa olla huonommat valikoimat, mutta ei tarvitse ainakaan tulleja ja alv:tä maksaa... Paras kauppa jonka löysin on ranskalainen starplayer (http://www.starplayer.fr). Ainakin confrontationia löytyy... Mistä muuten Ninnu olet tilauksesi tehnyt?
Ninnu
Viesti:

Starplayerissa on ehkä parhaat valikoimat, ainakin conffi figuja. sieltä tilattiin viime coniin.
Jag känner en bot
minisaarnaaja

Viesti Kirjoittaja minisaarnaaja »

Minä taas olen suosinut Confrontation-tilauksissa saksalaista Beutelsendia, joka löytyy osoitteesta http://www.beutelsend.de tuo tietysti vaatii hieman oikeaa kielitaitoa, eli siinä mielessä se Starplayer on parempi.

Dark Agea ei taida Euroopasta saadakaan, mutta se War Machinehan taitaa olla Eurooppalainen keksintö? No, jos joku tietää hyvän ja kattavan nettikaupan vanhan mantereen puolelta, niin vinkkejä otetaan toki vastaan.
Suomenkielinen maalausopas ja maalaus- ja konvertointiaiheisia artikkeleita - http://www.wellofminiatures.wordpress.com
nightshadow

Viesti Kirjoittaja nightshadow »

mikäs olis paras (eli luotettavin ja halvin) nettikauppa ostettaessa warhammereiden fantasy battlea?
something is watching you from the darkness of the night
Houndi

Viesti Kirjoittaja Houndi »

Tilaa Mustasta Sudesta...
glaurung
Viesti:

Starplayerissä on pieni valikoima Dark Agea ja Warmachinea. Lähetin sinne eilen sähköpostia voisiko muita niiden figuja tilata ja sieltä vastattiin että Dark Agen myynti lopetetaan, mutta että War Machineen tulee kuun lopulla paljon uusia figuja ja hinnat päivitetään ( tällä hetkellä aika korkeat ).
newbie

Viesti Kirjoittaja newbie »

onko musta susi halvin nettikauppa? (jos täällä pyörii joitain kaupan omistajia/myyjiä, niin mainostakaa rauhassa vaikka yv:llä jos moderaattorit ei tykkää mainoksista)
im the new kid in town so dont pick on me
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

eiks ainaki gw tuotteissa oo joku ohjehinta esim paljo se mini saa olla euroissa etc, ja niitä o pakko noudattaa tai muute gw antaa sapiskaa, ainaki näin mä oon ymmärtänyt.
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

Juu, eli nettikauppojen hinnat vaihtelevat lähinnä määräalennuksien ja postituksien osalta. USEIMMAT (mutta eivät kaikki) minit ovat saman hintaisia kaikkialla.

Ainakin Puolenkuun Peleissä ja Fantsussa oli GK termit aika eri hintaisia kun katsoin pari viikkoa sitten.
|Agarwaen|
Viesti:

Viesti Kirjoittaja |Agarwaen| »

hmmmm... olisiko englannissa mitään hyvää mestaa mistä voisi tilaa? kun en ymmärrä saksan ja ranskan päälle hölkkäsen pöläystä :)
ja lotria olen alkanut pelaa joten hinnatkaan eivät kovin suuria olisi :wink:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”