Yleinen keskustelu

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

ManAtArm

Re: Yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Mmm miehekkään kokoset kirveet pojilla.

Tuli muuten just mieleen GWhän nyt viimein oikeasti työnsi tarinaa eteenpäin, pitäskö tässä huolestua että meinaako ne tehä sen nelkkarillekkin?
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Toivotaan se tekisi varmaan ihan hyvää kyllähän jännimmät hetken nelkkarissa on ollut jossain Eye Of Terror -kampanjassa kun tosissaan tapahtui jotain.
Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade »

Craftworld ja Harlequin codexit ainaki mainitsee moneen kertaan pian koittavat End Times'it. Kaikki ennusmerkit on täyttyny jne. Toivottavasti ei tapahdu mitään, tarina etenee pelipöydällä ja fluffi on taustatarina, sen ei kuulukaan liikkua mihinkään (suuressa mittakaavassa siis).

Ja juu, aika isot vehkeet pojilla, kädet vaihtamalla noista vois saada käyttökelpoisia.. Ehkä
Make love, not peace.
Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax »

Onko tää vähän niinku osakemarkkinat sit? Myy vielä kun on kuumaa?
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Jeijo

Viesti Kirjoittaja Jeijo »

Nykyäänhän jotkin peli fluffit elävät, Warmahordes taisi saada välillä kirjasta jossa tapahtuu, samoin infinityssä (campaign paradiso ja nyt tulossa Acheron Falls mikälie). Ihan hauskaa se on, figut kuitenkin säilyy pelattavina, olettaen tietenkin laadukasta fluffia eikä mitään kurapaskjaa mitä joskus jossain saanut naureskella.
Soi viulu
ManAtArm

Juu mut se että kuinka moni ja miten pelattavina esim mun brettini säilyvät on vähän jännä paikka. En vätä etteikö fluffin eteneminen ole hyvä juttu vaan enemmänkin tää että koko homma menee kokonaan uusiks. Vähän sama kuin Infinityyn todettais että jatkossa pelataan D100 sekä statit ja pisteet muuttuu eikä mitään varmuutta saatko omille jannuilles muutos taulukkoa.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Tuskimpa tota 40k:ta ihan heti ollaan palasiksi laittamassa samassa mittakaavassa mitä fabaa. Myyvät kuitenkin tällä hetkellä ihan hyvin, sitten kun myynti pienenee niin asia voi olla jo toinen.
Kyllä se omassa mielessä kävi myös että mitäs 40k:lle tapahtuu. Pitäisikö laittaa pensselit santaan jne... No ehkä on viellä liian aikaista sanoa yhtään mitään, eikä tuo vanha faba tuosta mihinkään kuole vielä pitkään aikaan, onhan blood bowl myös hyvissä voimissa vaikka teoriassa se loppui jo ties koska.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Erona tietty, että Blood Bowl on matalan kynnyksen peli. Joo saapi nähdä miten hommassa käy. Kyllä joku jo jossain netissä kehuskeli, että ihan kiva tuota Age of Sigmaria on pelata. Varmaan just aika simppeli beer 6 Pretzels meininki, mikä tietty on ihan ääripää vanhasta fabasta. Se uusi fluffi, mitä siitä on lukenut on kyllä ihan pyllynreiästä, verrattuna siihen vanhaan. Tosin olihan figuissakin linja siitä raadollisesta kurjuudesta mennyt tuohon animemeininkiin tässä vuosien varrella enempi ja enempi.
Kalat meni kotio...
Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax »

Aika hyvin hiljenny tää nyt kun on whatapp pyörimässä.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
harkkari

Joo tarvii pitää huoli, ettei pääse Joensuu ohi.
Kalat meni kotio...
ManAtArm

Tuodaan halffis takas ja ilmoitetaan että seuraava faba liiga pelataan muu kuinten 8 mutta ilman niitä prosentti tai spessujen ja rarejen yksikkö rajoitteita(esim 2000 pojoon sen 2 stankin sijaan jo 4 tai koko satsi lordeja) saadaan kunnon "sääntökeskustelu" päälle :D
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Täytyy sanoa että kun on 20 vuotta ja 5 edikkaa enemmän tai vähemmän aktiivisesti Fantasy Battlea takana niin aika sanattomaksi vetää.
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Kharon kirjoitti:Täytyy sanoa että kun on 20 vuotta ja 5 edikkaa enemmän tai vähemmän aktiivisesti Fantasy Battlea takana niin aika sanattomaksi vetää.
Mulla taas sama vanha virsi lähti käyntiin kuin aikaisemminkin.

Siitä huolimatta aina on tullut pelattua...
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Aina on pelattu enemmän tai vähemmän ja jollain säännöillä vaikka sitten väärinpäin. Samaa en sanoisi AoS:än suhteen, voi olla ettei pelata vaan pelataan fabaa tai sitten ei ollenkaan.
Ei tuohon AoS soppaan hirveästi innosta omaa lusikkaa tunkea sekaan, 99% varmaan keskusteluista on tullut sivuutettua mitä tälläkin foorumilla on käyty. Veti tuo itselläkin vähän sanattomaksi kun katosi pohja fabalta. Tässä kohtaa äänestetän lompakolla ja sivuutan AoS:n toistaiseksi ja pysyn turvallisesti vanhan hyvän parissa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

mää sulattelen koko juttua nyt jonkin aikaa. Katotaan sitten minkä kannan koko aosiin otan.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade »

Mä löysin oman kantani aika äkkiä. Ainut pulma on mun Petoäijät; mitä mä teen n. 150 hyödyttömällä ukkelilla, joista oon ylpeä ja joista tykkään.

Vievät aika paljo tilaa, muutama valokuva ja pois lahjoittaminen on vahvoilla tällä hetkellä.
Make love, not peace.
ArkkiError

Viesti Kirjoittaja ArkkiError »

Sanon vain että älkää tuomitko ennen kuin koitatte. Itse pääsin kokeilemaan ja ihan tykkäsin. Parilla hieno säädöllä on kyllä mielestäni pelattava, vaikka vanha faba olekkaan. Tykkään pelata vanhaakin, mutta kyllä AoS on ihan mielenkiintoinen kokemus. Katsoo mitä tuleman pitää. :P
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
harkkari

Multa jää tämäkin kaiketi väliin. En viitsi ainakaan kalliita figuja ostaa noin perus noppapeliin. Kokeilla toki olisi kiva, mutta hinta-laatusuhde ei ole kohdillaan. Ja voisinhan olla vaikka tuki boikotissa GW:tä kohtaan kaikkien vanhojen fabattajien tukena.
Kalat meni kotio...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”