dCell kirjoitti:
No kyllähän se tuntuu kiinnostavan, kun täällä huutelet muille, että älkää ostako paska peli jne jne.
Kuten sanoin ei kiinnosta, niin kauan kun tähän ei käytä rahaa. ja silloinkaan ei kiinnosta jos se ei vaikuta 40k:hon. toistan nyt itseäni ainakin kolmatta kertaa. onko tämä jotenkin hankalasti sanottu tai muuten vaan vaikea asia?
dCell kirjoitti:Jos ja ehkä... Eli mennään mutuilun puolelle.
eikai kukaan ole mitään muuta väittänytkään? siksi jopa painotin sanoja jos ja ehkä kirjoittamalla ne isolla. en väitä olevani profeetta, olen vain huolestunut tuon mahdollisuuden olemassaolosta.
dCell kirjoitti:A.M€nen kirjoitti:
dCell kirjoitti: Kertokaa nyt ihmeessä mistä tuosta kokeilusta tulee pakollisia kuluja jotta lompakko kärsii? On huono huutaa "äänestäkää lompakolla" jos kokeilusta ei aiheudu kuluja. Muutenkin koko keskustelu alkaa muistuttamaan erään kaaos pelaajan kanssa väittelyä...
Tiedätkö mitä sana pakollinen tarkoittaa?
Tiedän. Sinä olet ainoa joka on jauhanut jostain pakollisista kuluista. Ei minua ne kiinnosta. minua kiinnostaa ne eurot mitä tuohon mahdollisesti käytetään. sillä ei ole tuon taivaallista väliä onko ne pakollisia kuluja vai ei.
dCell kirjoitti:
Ei ole pakko ostaa, jos omistat faba sälää entuudestaan, koska niitä pystyy käyttämään (tähän luen mukaan figut, mitat, nopat yms). Niin mitäs muuta oheiskrääsää ajattelit ostaa joka on pelin kannalta pakollista?
minä en ajatellut ostaa mitään, kiitos kysymästä.
GW kuitenkin on tämänkin pelin tehnyt sellaisella taka-ajatuksella, että ihmiset tähän käyttäisi rahaa ja firma tekisi voittoa. Voiko olla että jollain ei ole figuja entuudestaan, tai haluaa muuten vaan ostaa uusia figuja? tai vaikka sen noppapurnukan? Onko siis mahdollista käyttää tähän peliin rahaa? On. Silloin on siis mahdollista äänestää lompakolla, eikö niin?
ja lopeta jo se pakollisesta jauhaminen. euro on euro, olli se sitten pakollinen tai ei.
dCell kirjoitti:
On mahdollista ja ei.
Jos ostat oheissälää tai aloitusboksin äänestät puolesta.
Jos, et omista faba sälää entuudestaan ja et halua ostaa AoS:a niin silloin äänestät vastaan.
Jos omistat faba sälää niin silloin sinulle ei synny kuluja sinulle, jolloinka kyseessä on äänestämättä jättäminen ei vastaan äänestäminen.
Siis onko mahdollista äänestää lompakolla vai ei? ne on toisensa poissulkevia eivätkä voi olla totta samaan aikaan.
Sun horinoista saa nyt sellaisen käsityksen, että jos ei pelaa ja ei osta on se silloin vastaan äänestämistä, ja jos pelaa mutta ei osta on se silloin tyhjä ääni. Kerropa miten GW:n päässä missä "äänet" lasketaan huomioidaan se pelataanko sitä peliä jonkun keittiössä vai ei?