Figusotapelaaminen tv-urheiluna

"Peli perustuu tositapahtumiin." Kaikki ns. oikeasta elämästä aiheensa ammentavat pelit maailmamme historiasta.
Mazikainen

Figusotapelaaminen tv-urheiluna

Viesti Kirjoittaja Mazikainen »

Hieno ohjelma, sääli vaan että tullut 1978 https://www.youtube.com/watch?v=7jDo-Xa ... ture=share

Tuollainen ohjelma olisi hieno nykypäivän tekniikalla netissä. Alkakeehan vaikka N&T:llä tuottamaan :)
http://mazikainen.blogspot.com Figu- ja sotapeliprojekteja.
Late M

Re: Figusotapelaaminen tv-urheiluna

Viesti Kirjoittaja Late M »

Ei terve, tossa pelihuoneessa on tyyliä!

Kyllä mä tykkään katsoa hyvin tehtyjä peliraportteja Youtubesta vaikka maalailun tai konffailun lomassa. 30min on optimipituus, ei tarvitse jokaista nopanheittoa tai liikuttelua kuvata. Ei edes haittaa, vaikka säännöistä ei tajuaisi mitään, peliä saattaa silti olla hauska seurata.
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Lateksimajava kirjoitti:Ei terve, tossa pelihuoneessa on tyyliä!

Kyllä mä tykkään katsoa hyvin tehtyjä peliraportteja Youtubesta vaikka maalailun tai konffailun lomassa. 30min on optimipituus, ei tarvitse jokaista nopanheittoa tai liikuttelua kuvata. Ei edes haittaa, vaikka säännöistä ei tajuaisi mitään, peliä saattaa silti olla hauska seurata.
Waterloo pitäisi kuvata, siitä saisi hienon rapsan !
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Mazikainen

Herrasmies nahkaisessa nojatuolissa avaamassa historiaa, snooker/golfkommentaattori heittämässä kuivia vitsejä kommentoinnin lomassa.. täydellistä.

Sääli vaan että hyvän taisteluraportin videon editointi on tosi työlästä ja aikaavievää puuhaa. Vaatisi jonkun joka olisi oikeasti siitäkin puolesta kiinnostunut että sitä jaksaa tehdä. Esimerkiksi Gemigabokin ACW-timelapse (http://www.the-ancients.com/gemigabok/l ... -in-video/) oli hyvä.
Nysse

Viesti Kirjoittaja Nysse »

Toi Battleground on kyllä huikea sarja :) Ehkä vähän aika näkyy, mutta eipä siinä ihan viihdyttävää taustavideota juurikin vaikka figuja maalatessa.

Pirun työläitä kyllä tehdä nuo videot. 30min pätkään saa jo käytettyä helposti useammankin päivän muokkailuun jos alkaa yhtään useammasta klipistä koostua. Ainakin jos haluaa että homma näyttää hyvältä.
Nopat & Taktiikka Ry

Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
Mazikainen

Taisteluraportit muutenkin on melkoinen taiteenlaji. Itse huomaan että tulee luettua lähinnä niistä peleistä joita en ole pelannut ja joiden mekaniikoista olen kiinnostunut oppimaan lisää. Muutoin noista raportoista tulee lähinnä plarattua kuvat läpi. Olen huomannut että aika moni suosittu sotapelibloggaaja jättääkin tekstin tuottamisen blogissa aika vähään ja laittaa taistelustakin lähinnä pari pääpointtia ja kuvat.
ile

Viesti Kirjoittaja ile »

Toihan on snookeria. Liikkuvia osia vaan on melkoisesti enemmän.

-ile
Vonrichthofen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vonrichthofen »

Olemme lähiaikoina launchaamassa urheilu tvtä, jossa voi perustaa kanavan urheiluseurallensa.

Nyt sitten onko figupelaaminen urheilua...
Nopat & Taktiikka Ry

"Stuff breaks, people die"
-CP2020-

VonRichthofen's Lounge
ookkeri
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja ookkeri »

Itseni on palkittu Imatran menestyneiden urheilijoiden tilaisuudessa aikoinaan, kun sain SM-pronssia omaikäisten pikahaskin SM-kisoissa.

Jos shakki on urheilua niin kyllä figupelaaminenkin. Onhan e-sports myös urheilua.
Vonrichthofen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vonrichthofen »

ookkeri kirjoitti:Itseni on palkittu Imatran menestyneiden urheilijoiden tilaisuudessa aikoinaan, kun sain SM-pronssia omaikäisten pikahaskin SM-kisoissa.

Jos shakki on urheilua niin kyllä figupelaaminenkin. Onhan e-sports myös urheilua.
Eikun kanava pystyyn siis. ;) Ja televisioidaan Talvisota.
Nopat & Taktiikka Ry

"Stuff breaks, people die"
-CP2020-

VonRichthofen's Lounge
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Voirähmä... nyt vasta bongasin tämän helmen... Ihan priimahienoa... ja 37 vuotta myöhemmin olennaiset asiat edelleen samanlaisia.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Mithrandir

Viesti Kirjoittaja Mithrandir »

Itsellekin tuli vastaan nyt ensimmäistä kertaa. Juontaja oli ilmeisesti melko isokin nimi figuskenessä aikoinaan, pyöritti lomakeskustakin figupelaajille. Harmi ettei youtubesta löydy kuin muutaman jakson verran tuon Battlegrounds -sarjan matskua, olisin mielelläni katsonut ne osat joissa perehdytään fantasiaan ja scifiin.
Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

Olipahan tuo kyllä hieno ja ihan hyvällä laadullakin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Historialliset miniatyyripelit”