Oho, on sinne ilmestynyt muitakin. Esim. haltioille näitä tyyppejä:

Mua vähän harmittaa, että tilasin omani jo viime viikolla. No, jahka saan ekan satsin kääpiöitä koottua ja maalattua niin seuraavaksi voisin hommata tuon golemin, vähän pyssysankareita ja sääntiksen.Zymeth Salkir Dkhan kirjoitti:http://www.manticgames.com/mantic-shop/ ... aster.html
Helvetillisille kääpiöille tuli myös uusi loitsija. Eilen tilaukseen lähti casteri, tuo ISO golem ja sääntiksen Deluxe Edition.
Turussa on nyt kaksi pelaajaa. Jos innostus ei laajene täällä niin Tampere ja Helsinki eivät ole liian kaukana.
AwwwwwwRatpick kirjoitti:
Oiva valinta, sir.DrowningHarvey kirjoitti:Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Aluksi piti vain täydentää yleissivistystä pelin suhteen Manticin sivuja vilkuilemalla (ja testata että ovatko ne yhä tukossa Age of Sigmarin julkistamisen jäljiltä kuten huhutaan), mutta säännöt luettuani ja figuja katsasteltuani pieni läjä epäkuolleita meni tilaukseen.
Sivulla mainittu resina dura kääntyy muotoon hard resin, eli hartsista valettuja. Kivan näköisiä ovat kyllä.Zymeth Salkir Dkhan kirjoitti:Mitäköhän materiaalia nuo figut lienevät. Jotenkin oudon savimaisen näköisiä. Mutta ulkonäkö on monissa kohdallaan ja hinta mukavan oloinen.
Siis tuo ei ole vanha figu, vaan uusi joka on tehty täyttämään sitä aukkoa jonka GW jätti kun ei enää tee uusia lammasu-figuja.Zymeth Salkir Dkhan kirjoitti:Kaaoskäpsäthän tuli FaBaan 5. edikassa. Ei kai tuo niin vanha figu ole? Sitäpaitsi GW ei voi laittaa Lammasuun tekijänoikeuksia. Alkuperäiset kun koristavat Persepolin portaikkoa.
Suosittelen pitämään ton linjan (ensin maaleihin, sitten vasta uutta), ei ala kerääntymään nurkkiin harmaata muovia ja kiiltävää metallia :) Mä olen sen ottanut omaksi uskonnokseni, josta en tingi kuin korkeintaan pimeän aikaan, silloin Al Figullah näe mun touhuja... On käyny joskus niin, että kun on ostanut kun on halvalla saanut jotain, niin sitten kun olisi aikaa ne koota ja maalata, haluaakin jo tehdä jotain ihan muuta. Eikä ne edulliset tai muuten vaan must hankinnat sitten koskaan valmistu.Ratpick kirjoitti:Lupasin jo mun uutta figuharrastusta huvittuneena vierestä seuranneelle paremmalle puoliskolle, että en tilaa uusia figuja ennen kuin edelliset on koottu ja maalattu, mutta syyhyttäisi vähän jo hommata esim. tuo manticore jo tässä vaiheessa. On sen verta hieno figu, etenkin ton vaihtopään kera.
Ok, hyvä tietää. Eka kerta pitkään aikaan kun mitään tilaan Brittein saarilta, niin vähän ihmetytti miten pitkään sillä paketilla saattaa kestää. :)Zymeth Salkir Dkhan kirjoitti:Ei ole epänormaalia että paketti kestää Briteistä yli viikon. Useimmiten eri firmoilta on kestänyt lähtöilmoituksesta saapumiseen 10-12 päivää.
Joo, kannattaa varmaan pitää tää linja. On se kivempaa kuitenkin pelata maalatulla armeijalla ja tuleepahan vähän säännösteltyä rahankin käyttöä, kun ei tuu kerralla ostettua miljoonittain ukkoja odottamaan maalausta. Ja jos ottaa sen linjan, ettei saa ostaa uusia kivoja ukkoja ennen kun edelliset on maalattu tulee ainakin motivaatiota maalata niitä. :)smaxx kirjoitti:Suosittelen pitämään ton linjan (ensin maaleihin, sitten vasta uutta), ei ala kerääntymään nurkkiin harmaata muovia ja kiiltävää metallia :) Mä olen sen ottanut omaksi uskonnokseni, josta en tingi kuin korkeintaan pimeän aikaan, silloin Al Figullah näe mun touhuja... On käyny joskus niin, että kun on ostanut kun on halvalla saanut jotain, niin sitten kun olisi aikaa ne koota ja maalata, haluaakin jo tehdä jotain ihan muuta. Eikä ne edulliset tai muuten vaan must hankinnat sitten koskaan valmistu.