Death cult assassinin aseet
-
PillowHugger
Death cult assassinin aseet
Eli on pientä kysymystä ja epäilyä näiden hemmojen aseistuksesta. Lukee netistä lataamassani Codexissa että varusteena on 2x power WEAPON, tämä tarkottaisi sitä että voisin varustaa ne 2 eri power aseella (vaikka Kirves ja miekka)
mutta kun olen netistä lukenu niin kaikki puhuu sillain et nillä olisi pelkästään power swordit aseena eikä ne muita ees saisi. eli haluaisin varmistusta et miten se oikeasti menee ennen kun mihinkään turnaukseen meen ja sit menee suunnitelmat pilalle kun paljastuukin että toisin menis.
mutta kun olen netistä lukenu niin kaikki puhuu sillain et nillä olisi pelkästään power swordit aseena eikä ne muita ees saisi. eli haluaisin varmistusta et miten se oikeasti menee ennen kun mihinkään turnaukseen meen ja sit menee suunnitelmat pilalle kun paljastuukin että toisin menis.
-
Angelguard
Re: Death cult assassinin aseet
Jos lukee vain power weapon niin saat itse valita. Se on model mikä ratkaisee.
-
Brightstar
Tämä. Tosiaankin, tällähetkellä Deathcult Assasineja on kahdessa eri kirjassa - Inquisitionissa ja Adepta Sororitoilla. Toisessa lukee "two power weapons" ja toisessa "Two power swords". Eli aseistus saa vaihdella riippuen vähän mistä codexista olet sattunut kyseiset modelit ottamaan.Angelguard kirjoitti:Jos lukee vain power weapon niin saat itse valita. Se on model mikä ratkaisee.
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
-
PillowHugger
käytän Inquisitor codexia ja siin se luki et 2 power asetta. tosi kiva juttu kun voi sit laittaa kirveen toiseks aseeks miekan pariks et voi hammer handin kans (S7) hakata ihan isompiakin otuksia hengiltä ja pienempiä tankkeja lyödä auki, kiitos avusta.Brightstar kirjoitti:Tämä. Tosiaankin, tällähetkellä Deathcult Assasineja on kahdessa eri kirjassa - Inquisitionissa ja Adepta Sororitoilla. Toisessa lukee "two power weapons" ja toisessa "Two power swords". Eli aseistus saa vaihdella riippuen vähän mistä codexista olet sattunut kyseiset modelit ottamaan.Angelguard kirjoitti:Jos lukee vain power weapon niin saat itse valita. Se on model mikä ratkaisee.
Scribeni näyttää kahta power swordia ihan inkvien codexille myös, eikö ne fagitetty ihan miekoiksi?
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
-
Brightstar
Näinkö on? Haluatko todistaa asian? Ei mutujen huutelu ketään auta :D.Heretic kirjoitti:Scribeni näyttää kahta power swordia ihan inkvien codexille myös, eikö ne fagitetty ihan miekoiksi?
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-x ... e=55C946E9
Tuossa ainakin lukee 2x sword, eikä sitä voi vaihtaa. Olen aina pelannut siinä uskossa, että swordeja ovat.
Tuossa ainakin lukee 2x sword, eikä sitä voi vaihtaa. Olen aina pelannut siinä uskossa, että swordeja ovat.
Ville Oulusta.
-
Brightstar
Mikä tuo softa on?Heretic kirjoitti:https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-x ... e=55C946E9
Itsellä on codex makaa kovalevyllä pdf-muodossa ja siellä lukee näin: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1434801/DCA.png
Tuo on battlescribe-softa, eikä Erratakaan kerro mitään, joten minun virheeni, pahoitteluni.
Ville Oulusta.
- Meganiikko
Kannattaa sitten antaa power maul ja power axe :D
Power axella terminaattoreja nassuun ja power maulilla hammer handin kanssa S8 iskuja koneisiin
Power axella terminaattoreja nassuun ja power maulilla hammer handin kanssa S8 iskuja koneisiin
"Ferrus, your beard needs a shave." -Fulgrim
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
-
Zymeth Salkir Dkhan
Kun 40k muuttui 7. edikaksi niin Inquisitio sai sen jälkeen päivityksen. Silloin esim. tuo death cult assassineiden aseet muutettiin power weaponista power swordeiksi. Muuttumisesta ei informoitu mitenkään. Itse huomasin kun latasin sentietokoneelle uuden koneen hankkimisen jälkeen.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.