And now for something completely different, Space Wolf painting Space Wolf

Dit. Muokkasin otsikkoa, kaippa mun cosplay projektit voi tänneki iskeä, koska sisältävät maalausta.

Oha toki, montakin. Kelepaako tää alkajaasiksi?thamus kirjoitti:Oisko sulla kuvaa tosta power armorista?
Sori offtopic.

Upea puku ja tuttu ilmiö. Lukemattomat kerrat tullut hajoiltua täällä kun ylväät figuilijat mollaavat sitä miten noloja larppaajat ja cossaajat ovat. Ropeconissakin on välillä kuulunut figupöydästä samansuuntaista juttua ohikulkijoista paitsi tietysti silloin kuin kyseessä on vähäpukeinen naishenkilö, silloin kyllä koko figusalin volyymi hiljenee ja puolelta pelaajista menee vuoro pieleen. :)Seraphi kirjoitti: Jos nyt rehellisiä ollaan niin en oo uskaltanu laittaa tänne mitään mun Space Wolf pukurojektista mitään kuvaa. Katsos kun vuosia sitten luin täällä topicin space marines puvuista ja ylläripylläri se oli suurimmalta osalta itkupotkuraivari täytteistä.
Aivan upea ! Congratz !Seraphi kirjoitti:Oha toki, montakin. Kelepaako tää alkajaasiksi?thamus kirjoitti:Oisko sulla kuvaa tosta power armorista?
Sori offtopic.
Jos nyt rehellisiä ollaan niin en oo uskaltanu laittaa tänne mitään mun Space Wolf pukurojektista mitään kuvaa. Katsos kun vuosia sitten luin täällä topicin space marines puvuista ja ylläripylläri se oli suurimmalta osalta itkupotkuraivari täytteistä. Mutta nyt kun kerta kysytään nii enjoy!
Enpä ole moista huomannut.Hands_of_blue kirjoitti:Upea puku ja tuttu ilmiö. Lukemattomat kerrat tullut hajoiltua täällä kun ylväät figuilijat mollaavat sitä miten noloja larppaajat ja cossaajat ovat. Ropeconissakin on välillä kuulunut figupöydästä samansuuntaista juttua ohikulkijoista
Täytyy myöntää, että en ole vuosiin aktiivisesti seurannut Sotavasaraa eli paljon mahdollista, että käyttäjäkunta on sillä välillä aikuistunut. Ainakin joitain vanhoja Ropeconketjuja muistan selvästi, joissa oli avoimen vihamielistä ja pilkallista keskustelua larppaajista. Voi olla, että osa on ollut mtg-pelaajien puolelta, mutta siitä on yli kymmenen vuotta kun olen enemmän niissä piireissä liikkunut niin on päässä sekoittunut tähän foorumiin.smaxx kirjoitti:Enpä ole moista huomannut.Hands_of_blue kirjoitti:Upea puku ja tuttu ilmiö. Lukemattomat kerrat tullut hajoiltua täällä kun ylväät figuilijat mollaavat sitä miten noloja larppaajat ja cossaajat ovat. Ropeconissakin on välillä kuulunut figupöydästä samansuuntaista juttua ohikulkijoista

Varmaan johtunut a) ihmiset näkee cosplayn ala-arvoisena (mitä se ei ole) tai b) katsovat että puvut ei täytä juuri heidän laatunormeja.Seraphi kirjoitti:Katsos kun vuosia sitten luin täällä topicin space marines puvuista ja ylläripylläri se oli suurimmalta osalta itkupotkuraivari täytteistä.
Jälkeenpäin iteki huomannut monta asiaa mitä olisi voinut tehdä toisin...ainaki seuraavie rojektien suhteen. Kiitos plautteesta. Päämateriaali power armorissa ollut 10mm paksu solumuovi joho o läträtty litratolkulla puuliimaa ja gessoa. Halo armoria tehessä oon torennut eva foamin paremmaksi materiaaliksi. Sitte onki läträälty akryylisaumausmassan, puuliiman, plastidipin ja akryylimaalien kanssa.AgeofSignar116 kirjoitti:Varmaan johtunut a) ihmiset näkee cosplayn ala-arvoisena (mitä se ei ole) tai b) katsovat että puvut ei täytä juuri heidän laatunormeja.Seraphi kirjoitti:Katsos kun vuosia sitten luin täällä topicin space marines puvuista ja ylläripylläri se oli suurimmalta osalta itkupotkuraivari täytteistä.
Enikeis enihow nätti puku. Ainoa mitä itse varmaan olisin tehnyt eri niin boltterin piipun tekeminen PVC-putkesta, jolloin se olisi ollut suora. Ja siinä olisi ollut "rihlaus" sisällä valmiina. Samoin ehkä kiinnittäisin enemmän huomioita hanskojen tarkkuuteen, tuntuvat pikkasen laatikkomaisilta.
Muuten puku on todella hyvin onnistunut!
Mistä materiaalista teit sen? Finfoam, styroksi, vast? Veikkaan että et ole teräksestä vääntänyt kuitenkaan. Vaikka itse varmaan lehtipellistä tekisin päällisosat (kun pellinleikkaustaito on) niin olisi enemmän metallimaista. jada jada jada...
Ilmastointijärjestelmänä toimii kainaloaukot, sen verta olin keltanokka ko tätä aloin tekeen ja tekniikka ei oo mun vahvin alue. Kaverie avulla chestin sisällä on tuulettimet ja kypärässä ledi valot. Pieni moka siinä että ois voinu ollu punaaset ledit värittömiecsijasta, mutta meni jo.AgeofSignar116 kirjoitti:Olekko muuten tehnyt ilmastointijärjestelmän tuohon spes marine pukuun? Veikkaan että kuumana kesäpäivänä puvun sisällä lämpötila nousee suht epämukaviin asteisiin.
Tulipahan mieleen vaan. 60mm tuulettimia kun voisi laittaa vaikka putkien kautta selkäreppuun ulosviemään ilmaa, kun "tuuletusaukot" on selkärepun exhausteissa. Saattaa mahtua 80mm tai jopa 120mm tuulettimet jopa sisään. ja virtalähde samaan repun sisään. Saisi ilman kiertämään puvun sisällä.
Olekko myös harkinnut ledejä silmäaukkoihin? (vähän niinkuin tässä?)