BMOP 6
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: BMOP 6
Joo se voi olla etten saa osallistua, no se on sellaista se elämä :) maalaan niitä nyt silti. Mietin, että saataisi niillä averlandereillakin osallistua!
Kalat meni kotio...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Tosiaan, samankokoisiahan ne pitäisi olla. Eivät mahdu samaan perhekuvaan, mutta Hafling teamilla saa osallistua mikäli kisakuvassa on vain joko puolituisia tai jättejä.
Jos muitakin laiskottaa tai uskoo kokevansa suurella hetkellä ongelmia, tulen pelikaupalle kuvaamaan ainakin Jarkon, sen toisen, kisanappulat. Voin samalla ottaa muidenkin töistä kuvia.
Jos muitakin laiskottaa tai uskoo kokevansa suurella hetkellä ongelmia, tulen pelikaupalle kuvaamaan ainakin Jarkon, sen toisen, kisanappulat. Voin samalla ottaa muidenkin töistä kuvia.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Laitoin omat kuvani YV:llä.
O: Necromundaa, Mordheimia LotR:ia. Laita YV.
Blogini pienoismalleista FB
Pienoismallimarketti kaikki vallejon maalit täältä
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Voiko ryhmäkoko olla kolme, jos ne on isompia kaikki? :D
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Muakin alkoi ärsyttää. Maalauspöydällä tässä kuussa oli juuri 4 IG:n tankkia. Olisi ollut kiva niillä tähän kisaan tullut, mutta höh. Ei saa valitettavasti.Antrax kirjoitti:Voiko ryhmäkoko olla kolme, jos ne on isompia kaikki? :D
Jarkko, Ville ja Kaneli. Heittäkää mulle muuten yv:llä kootut selitykset nappuloistanne. Kuvat tulen laittamaan, mutta en kehtaa alkaa keksimään tarinoita ja itsekehumista kaikille luettavaksi.
- Sinitähti
- Sinitähti
Mihin ja koska pitää lähettää kuvat
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Minulle yv:nä koottujen selitysten kanssa. Deadline on huomenna puolelta yöltä.jyri87v kirjoitti:Mihin ja koska pitää lähettää kuvat
- Sinitähti
- Sinitähti
Oon ollu koko viikon työleirillä joten voinko laittaa huomenna sitten heti kun pääsen täältä sateesta pois?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Kunhan kuva tulee tämän kuun puolella, niin hyvä tulee. Elokuussa en huoli enää kuvia ellei jotain mystistä, iloista ja söpöä pääse tapahtumaan. Joskus hyvänä päivänä hyvänä vuonna olen ottanut kisaan mukaan aamuyöllä annetutkin kuvat.jyri87v kirjoitti:Oon ollu koko viikon työleirillä joten voinko laittaa huomenna sitten heti kun pääsen täältä sateesta pois?
Emmää kuitenkaan ole täällä 00.01 laittamassa niitä nettiin vaan parhaimmillaan muistan joskus 21.48 laittaneeni näkösille. Väki tykkäsi.
- Sinitähti
- Sinitähti
Joo en mää jaksa varmaan kuvailla, joten jään tällä kertaa taas kisasta :) ehkä taas ensivuonna
Kalat meni kotio...
Nyt jää kyllä täältä suunnalta kuvat tulematta, ei vaan pysty. Ei taida olla ees yhtään kokonaan valmista figua maaleissa minkä olis vuoden sisällä maalannu että olis semmosen laittanut.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Kirjauduin Sotuun. Odotin 500 yv:tä. Siellä oli vain 1 ja sekin oli Runelta.
:(
:(
- Sinitähti
- Sinitähti
Juu hieman pettynyt olen itseeni kun en mitään valmista saanut aikaiseksi, varsinkin kun tuota tuomaristo hommaa itse ehdoitin ja nyt kun sellainen kerran saatiinkin viellä.
Ollut vaan pidemmän aikaa motivaatio ongelma näiden nappuloiden kanssa, tiedä sitten koska se lähtee kunnolla nousuun vai lähteekö enään lainkaan. No figut nyt kuitenkin on ja pysyy et ei täällä kokonaan olla lopettamas kuitenkaan.
Ollut vaan pidemmän aikaa motivaatio ongelma näiden nappuloiden kanssa, tiedä sitten koska se lähtee kunnolla nousuun vai lähteekö enään lainkaan. No figut nyt kuitenkin on ja pysyy et ei täällä kokonaan olla lopettamas kuitenkaan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Vieläkö joku tuomari arvioi kisatöitä? Voisin antaa oman palautteeni myös osallistujille sen jälkeen.
O: Necromundaa, Mordheimia LotR:ia. Laita YV.
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Pari siinä on vielä tuomiota antamatta.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Tuossa keksiviikon aikoihin kiusaan Jamoa ja Skarniskia. He ovat vielä tuomiotaan pohtimassa. Osallistujat voivat antaa omia palautteitaan sillä aikaa kuin myös rangingiä.
- Sinitähti
- Sinitähti
Sivullisena tuun taas huutelemaan. Skarsnikin hiljaiselo on varmaan ihan ymmärrettävää ETC:n takia.