1.8. Kangasala WM/H 35p.

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Chade

Re: 1.8. Kangasala WM/H 35p.

Viesti Kirjoittaja Chade »

Kiitos vielä minun puolestani järjestäjille! Hyvin toimi homma ja safkan yhteistilaus oli hyvää palvelua. Pari maastoa oli vähän hankalia pelata, mutta niistäkin selvittiin hienosti. Henkilökohtaisesti pidän tosi paljon tällaisista yhden päivän turnauksista ja viisi peliä meni vielä ihan kohtuullisesti. 50p saisi varmaan neljän pelin yhden päivän turnauksen ihan hyvin. Oli kanssa tosi siistiä nähdä niin paljon uusia naamoja! Eli hyvin vedetty, lisää odotellessa. :)

Mun peleistä juttua löytyy täältä jos jotakuta kiinnostaa: viewtopic.php?f=115&t=111063#p1328445
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Muutoksen tuoja

Viesti Kirjoittaja Muutoksen tuoja »

Jees kiitos nyt osallistujille vielä näin toisenkin järkkärin puolesta.
Ekaa kertaa oltiin masiina turnausta pitämässä niin pientä säätöä ja kuumottelua oli päällä, mutta selvittiin loppujen lopuksi ihan mukavasti. Seuraavalla kerralla sitten ihan 50p turnausta!

Ruokajärjestelyssä päädyttiin tuollaiseen temppuun, jotta aikataulut saataisiin pitämään paremmin ja koska lähimmätkin ruokapaikat olivat 5km päässä. Toimi omasta mielestä hyvin ja hirveää mielipahaa se ei tuntunut kellekkään aiheuttavan, joten saatetaan näin toimia jatkossakin.

Myös iso kiitos Sotakoneelle!, oli hienoa saada teidät paikanpäälle!

Oma sijoitus Menothilla ei ollut erityisen laadukas mutta hyviä pelejä kuitenkin, joista kiitos vastustajille!

ps. Jos jollekkulle jäi jotain sydemmelle tai haluaa antaa palautetta niin voi tähän heittää vielä tai paiskoa yv:llä. Pyritään ottamaan huomioon tulevaisuudessa.

-Juho
http://taikamiekansaattue.blogspot.fi/
Epämääräisiä kirjoituksia harrastuksista epämääräisiltä miehiltä. Click it, Cliiiiiiiiik it
witchman

Viesti Kirjoittaja witchman »

Hyvinhän se meni...eli suuret kiitokset järjestäjille sekä kaikille osallistujille sotakonetta unohtamatta!
35p oli mukavaa vaihtelua.
Mulle sopii parhaiten nämä yhden päivän turneet, pari kertaa vuodessa saa hallitukselta "luvan" ollaan yön reissussa :)
Ruokajärjestely oli aivan loistava, mulle olis kyllä riittänyt 1/2 pitzakin...oli sen verran kookkaita.
Se on aina hienoa että saadaan myyjä paikalle, taas jäi jotain kouraan...vaikkei olis ehkä ollut tarvetta.
Ens vuonna uurestaa...jos 50p niin sitten sais sen 10 unittia Duumeja kentälle tai sitten yllätän ja tuun Circle/Skorne armylla sähläämään ;)

/Marko
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”