Tau railgunsniper
Tau railgunsniper
Elokuun lopulla (23.8.2003) ilmestyvän Tau pathfinder railgunsniperin kuva löytyy täältä, jos nyt joku ei ole ehtinyt vielä näkemään:
http://groups.msn.com/TotalTau/shasotna ... lbumlist=2
Onkos kellään tietoa mahdollisista statseista? Onkohan tuo independent character vai pitääkö se ympätä pathfindereiden mukaan?
http://groups.msn.com/TotalTau/shasotna ... lbumlist=2
Onkos kellään tietoa mahdollisista statseista? Onkohan tuo independent character vai pitääkö se ympätä pathfindereiden mukaan?
-
Andromedus
-
Hudraulics
hmh.. enpä nyt tiiä.. ihan hienohan tuo on, mutta kun kattelee äijän kokoa ja vartalolihaksistoa ja sitten kattoo pyssyä, niin krhm.. ei todellakaan ainoita liiotteluita, mutta jooh.. Tulen siis jatkossa pitämään tausta entistä vähemmän kaaosmariinipelaajana..
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
HÄH! mitä vikaa?!s2pid kirjoitti:hmh.. enpä nyt tiiä.. ihan hienohan tuo on, mutta kun kattelee äijän kokoa ja vartalolihaksistoa ja sitten kattoo pyssyä, niin krhm.. ei todellakaan ainoita liiotteluita, mutta jooh.. Tulen siis jatkossa pitämään tausta entistä vähemmän kaaosmariinipelaajana..
Hope is the first step on the road to disappointment.
Antigravista minä kirjoitin jo toiseen ketjuun aiemmin hirmu rantin joten jätetään se sikseen ettei taas tule huomautuksia offtopicista. Sanotaan kuitenkin vain kiltisti että Taun vekottimet kumoavat painovoiman vaikutuksen, eivät itse voimaa, ok?swiftwind kirjoitti:Ja niitä pieniä nappeja sen tykin sivuissa varmaan suspensoreiksi tms. Tauhan muutenkin harrastaa noita antigrav-juttuja.
Mutta asiaan: Kivan näköinen modelihan tuo on, mutta ase on "hieman" iso. Kuitenkin jos vertaa vaikka lascannoniin ja muistaa että taulla on käytössään varmaankin kevyemmät metallit ja muitakin apuvälineitä niin tuo on kyllä ihan kohtuuden rajoissa vielä.
Mitenkäs tuollainen ase reagoisi rekyyliin? Voisi olla tau-soturin kädet vähän kipeät taistelun jälkeen kun ase lentelee joka laukauksella ties minneLord Azog kirjoitti:Nii, sehän voi olla hypermetallia joka painaa 0.1g....
+++EDIT+++
Typoja ihan liikaa
OlisVoinutLaittaaLinkinNiinOlisVoinutTarkistaaSenKunKuitenkinPuheeksiTuli. Mielestäni antigrav-käsite kuvaa ihan hyvin kumpaakin periaatetta, ei sen käyttämiseksi ihan mitään anti-gravitoni-kikkailuja tarvita=)AnlaShok kirjoitti: Antigravista minä kirjoitin jo toiseen ketjuun aiemmin hirmu rantin joten jätetään se sikseen ettei taas tule huomautuksia offtopicista. Sanotaan kuitenkin vain kiltisti että Taun vekottimet kumoavat painovoiman vaikutuksen, eivät itse voimaa, ok?![]()
Lineaarikyyhdytin ei taida aiheuttaa rekyyliä? Eikös ne railgunit ole sellaisia. Ja ihan hyvinhän tämä on aiheessa pysynyt..AnlaShok kirjoitti:Mitenkäs tuollainen ase reagoisi rekyyliin? Voisi olla tau-soturin kädet vähän kipeät taistelun jälkeen kun ase lentelee joka laukauksella ties minneLord Azog kirjoitti:Nii, sehän voi olla hypermetallia joka painaa 0.1g....![]()
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=10787
Tuossa on se ketju, mun "faktoja" löytyy siitä puolenvälin alapuolelta.
Minä taas miellän antigravin nimenomaan painovoiman kumoamiseksi. Jokainen tehköön miten lystää 
+++EDIT+++
Siis että onko ammuksen massa merkityksellinen vai luokkaa fotonin massa tai alle?
Jos asiassa (siis tässä ei-40k:hon-liittyvässä) on vielä jotain keskusteltavaa niin priva voisi olla parempi paikka modeja ajatellen. Mä tietysti keskustelen mielelläni mahdollisimman paljon avoimesti ja julkisesti että kaikki kiinnostuneet (löytyyköhän niitä?) voivat seurata ja kommentoida. Lisäksi topiceita on parempi siteerata kuin privaviestejä, jo senkin takia että niitä privamessuja tulee poisteltua.
+++EDIT+++
Toinen quote kuntoon
Tuossa on se ketju, mun "faktoja" löytyy siitä puolenvälin alapuolelta.
Tuohan on ihan mielipidekysymysMielestäni antigrav-käsite kuvaa ihan hyvin kumpaakin periaatetta, ei sen käyttämiseksi ihan mitään anti-gravitoni-kikkailuja tarvita=)
Railgunin toimintaperiaate on taas jäänyt vähän vähälle tietämykselle mun osaltani. Joku voisi kertoa jotain faktoja siitä jos tietää. Lähinnä kiinnostaa se ammuksen tyyppi, onko se vain energiaa vai onko sillä massakin?Mielestäni antigrav-käsite kuvaa ihan hyvin kumpaakin periaatetta, ei sen käyttämiseksi ihan mitään anti-gravitoni-kikkailuja tarvita=)
+++EDIT+++
Siis että onko ammuksen massa merkityksellinen vai luokkaa fotonin massa tai alle?
No ei enää..Ja ihan hyvinhän tämä on aiheessa pysynyt..
+++EDIT+++
Toinen quote kuntoon
Viimeksi muokannut AnlaShok, Ma 23.06.2003 14:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noniinh... Gauss ja Railgun on mun käsityksen mukaan saman tyyppisiä toiminta periaatteelta, mutta keskityn tässä vain "Rail"-tyyppiin:
Eli kyseessä ei ole sen kummempi vekotin kuin *TODELLA* voimakas käämi joka kiihdyttää massan magneettikentän avulla, valonnopeutta on yleensä käytetty mittayksikkönä, massana on nykyaikaisissa testeissä käytetty alumiinista sorvattua tai rakennettua kappaletta (näitä siis todella on olemassa!). Energiaa tälläinen vekotin vaatii lähes niin paljon kuin yksi Loviisan voimalan reaktori kykenee tuottamaan, koska nykyisillä materiaaleilla ei saada virtaa kovin korkeaksi, ilman että käämit palavat. Suprajohteiden avulla saataisiin lisää kiihtyvyyttä sekä virtalähteenlähteen ei tarvitsisi olla kovin suuri.
En mene vannomaan että kaikki on pilkun tarkkaa asiaa, mutta suurinpiirtein
Suprajohteita odotellessa.. (Tau-pelaaja)
Eli kyseessä ei ole sen kummempi vekotin kuin *TODELLA* voimakas käämi joka kiihdyttää massan magneettikentän avulla, valonnopeutta on yleensä käytetty mittayksikkönä, massana on nykyaikaisissa testeissä käytetty alumiinista sorvattua tai rakennettua kappaletta (näitä siis todella on olemassa!). Energiaa tälläinen vekotin vaatii lähes niin paljon kuin yksi Loviisan voimalan reaktori kykenee tuottamaan, koska nykyisillä materiaaleilla ei saada virtaa kovin korkeaksi, ilman että käämit palavat. Suprajohteiden avulla saataisiin lisää kiihtyvyyttä sekä virtalähteenlähteen ei tarvitsisi olla kovin suuri.
En mene vannomaan että kaikki on pilkun tarkkaa asiaa, mutta suurinpiirtein
Suprajohteita odotellessa.. (Tau-pelaaja)
Hope is the first step on the road to disappointment.