Tau railgunsniper

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
mauno
Valvoja

Tau railgunsniper

Viesti Kirjoittaja mauno »

Elokuun lopulla (23.8.2003) ilmestyvän Tau pathfinder railgunsniperin kuva löytyy täältä, jos nyt joku ei ole ehtinyt vielä näkemään:

http://groups.msn.com/TotalTau/shasotna ... lbumlist=2

Onkos kellään tietoa mahdollisista statseista? Onkohan tuo independent character vai pitääkö se ympätä pathfindereiden mukaan?
mauno
Valvoja

Viesti Kirjoittaja mauno »

Jep...vastaus olikin "40k huhuja tulevasta"-ketjussa:

-The Tau sniper is an Pathfinder up grade. It's deffinately ap3 and is
called a Railrifle.
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Ei oo vähän kehnon hieno! Tuollanen pitä ostaa mun Tau militiaan!
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Ompas nätti, taitaapi piestä tavallisen snipun ja ehkä jopa eldar rangerinkin...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Kuulemma pitää antaa pathfinderille viritys.
Dästä
Tooninki

Viesti Kirjoittaja Tooninki »

Guardsman kirjoitti:Ompas nätti, taitaapi piestä tavallisen snipun ja ehkä jopa eldar rangerinkin...
Jeps!
Nyt tuli polun löytäjille tilaa armyyn! :D
Eka merkataan ja sit roiskitaan kohde senille!!! :wink:
Hudraulics

Viesti Kirjoittaja Hudraulics »

Juu... muuten hyvä idea, mutta jos se on sniperi, on merkkaaminen "hieman" turhaa. :roll: Ja ihan hieno modeli.
"Asia selkeni heille kuin sika peseytyi." - mr.tp
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

hmh.. enpä nyt tiiä.. ihan hienohan tuo on, mutta kun kattelee äijän kokoa ja vartalolihaksistoa ja sitten kattoo pyssyä, niin krhm.. ei todellakaan ainoita liiotteluita, mutta jooh.. Tulen siis jatkossa pitämään tausta entistä vähemmän kaaosmariinipelaajana..
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Stone

Viesti Kirjoittaja Stone »

s2pid kirjoitti:hmh.. enpä nyt tiiä.. ihan hienohan tuo on, mutta kun kattelee äijän kokoa ja vartalolihaksistoa ja sitten kattoo pyssyä, niin krhm.. ei todellakaan ainoita liiotteluita, mutta jooh.. Tulen siis jatkossa pitämään tausta entistä vähemmän kaaosmariinipelaajana..
HÄH! mitä vikaa?! :D Oli jo aikakin että Tau saa oman snipunsa :D Eikä sillä pyssyn koolla ole merkitystä, vaan sillä miten sitä käyttää :wink:
Hope is the first step on the road to disappointment.
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Ja mistäs sitä tietää että pyssy on painava? :wink:
Lord Azog

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

Nii, sehän voi olla hypermetallia joka painaa 0.1g....

Ihan hieno figu, millon toi tulee kauppoihin?
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
_mursu

Viesti Kirjoittaja _mursu »

Sitä sanotaan "Wraithbone":ksi, sitä hypermetallia ;)
swiftwind

Viesti Kirjoittaja swiftwind »

Ja niitä pieniä nappeja sen tykin sivuissa varmaan suspensoreiksi tms. Tauhan muutenkin harrastaa noita antigrav-juttuja.
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

swiftwind kirjoitti:Ja niitä pieniä nappeja sen tykin sivuissa varmaan suspensoreiksi tms. Tauhan muutenkin harrastaa noita antigrav-juttuja.
Antigravista minä kirjoitin jo toiseen ketjuun aiemmin hirmu rantin joten jätetään se sikseen ettei taas tule huomautuksia offtopicista. Sanotaan kuitenkin vain kiltisti että Taun vekottimet kumoavat painovoiman vaikutuksen, eivät itse voimaa, ok? :)

Mutta asiaan: Kivan näköinen modelihan tuo on, mutta ase on "hieman" iso. Kuitenkin jos vertaa vaikka lascannoniin ja muistaa että taulla on käytössään varmaankin kevyemmät metallit ja muitakin apuvälineitä niin tuo on kyllä ihan kohtuuden rajoissa vielä.

Lord Azog kirjoitti:Nii, sehän voi olla hypermetallia joka painaa 0.1g....
Mitenkäs tuollainen ase reagoisi rekyyliin? Voisi olla tau-soturin kädet vähän kipeät taistelun jälkeen kun ase lentelee joka laukauksella ties minne :)

+++EDIT+++
Typoja ihan liikaa
swiftwind

Viesti Kirjoittaja swiftwind »

AnlaShok kirjoitti: Antigravista minä kirjoitin jo toiseen ketjuun aiemmin hirmu rantin joten jätetään se sikseen ettei taas tule huomautuksia offtopicista. Sanotaan kuitenkin vain kiltisti että Taun vekottimet kumoavat painovoiman vaikutuksen, eivät itse voimaa, ok? :)
OlisVoinutLaittaaLinkinNiinOlisVoinutTarkistaaSenKunKuitenkinPuheeksiTuli. Mielestäni antigrav-käsite kuvaa ihan hyvin kumpaakin periaatetta, ei sen käyttämiseksi ihan mitään anti-gravitoni-kikkailuja tarvita=)
AnlaShok kirjoitti:
Lord Azog kirjoitti:Nii, sehän voi olla hypermetallia joka painaa 0.1g....
Mitenkäs tuollainen ase reagoisi rekyyliin? Voisi olla tau-soturin kädet vähän kipeät taistelun jälkeen kun ase lentelee joka laukauksella ties minne :)
Lineaarikyyhdytin ei taida aiheuttaa rekyyliä? Eikös ne railgunit ole sellaisia. Ja ihan hyvinhän tämä on aiheessa pysynyt..
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=10787

Tuossa on se ketju, mun "faktoja" löytyy siitä puolenvälin alapuolelta.
Mielestäni antigrav-käsite kuvaa ihan hyvin kumpaakin periaatetta, ei sen käyttämiseksi ihan mitään anti-gravitoni-kikkailuja tarvita=)
Tuohan on ihan mielipidekysymys :) Minä taas miellän antigravin nimenomaan painovoiman kumoamiseksi. Jokainen tehköön miten lystää :)
Mielestäni antigrav-käsite kuvaa ihan hyvin kumpaakin periaatetta, ei sen käyttämiseksi ihan mitään anti-gravitoni-kikkailuja tarvita=)
Railgunin toimintaperiaate on taas jäänyt vähän vähälle tietämykselle mun osaltani. Joku voisi kertoa jotain faktoja siitä jos tietää. Lähinnä kiinnostaa se ammuksen tyyppi, onko se vain energiaa vai onko sillä massakin?

+++EDIT+++
Siis että onko ammuksen massa merkityksellinen vai luokkaa fotonin massa tai alle?
Ja ihan hyvinhän tämä on aiheessa pysynyt..
No ei enää.. :) Jos asiassa (siis tässä ei-40k:hon-liittyvässä) on vielä jotain keskusteltavaa niin priva voisi olla parempi paikka modeja ajatellen. Mä tietysti keskustelen mielelläni mahdollisimman paljon avoimesti ja julkisesti että kaikki kiinnostuneet (löytyyköhän niitä?) voivat seurata ja kommentoida. Lisäksi topiceita on parempi siteerata kuin privaviestejä, jo senkin takia että niitä privamessuja tulee poisteltua.

+++EDIT+++

Toinen quote kuntoon
Viimeksi muokannut AnlaShok, Ma 23.06.2003 14:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
psy-coma

Viesti Kirjoittaja psy-coma »

0h0h0h0h0h0h0h :D i'd buy that for a dollar!
"Do not seek death, it will find you"
John-Gary

Viesti Kirjoittaja John-Gary »

Hmm olen aina saanut sellaisen käsityksen että railgun on sellainen pyssy joka ampuu kiinteän paukun ihan tajuttoman kovaa...
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

John-Gary kirjoitti:Hmm olen aina saanut sellaisen käsityksen että railgun on sellainen pyssy joka ampuu kiinteän paukun ihan tajuttoman kovaa...
sen tekee gauss rifle. ainakin tässä meidän maailmassamme.
Stone

Viesti Kirjoittaja Stone »

Noniinh... Gauss ja Railgun on mun käsityksen mukaan saman tyyppisiä toiminta periaatteelta, mutta keskityn tässä vain "Rail"-tyyppiin:

Eli kyseessä ei ole sen kummempi vekotin kuin *TODELLA* voimakas käämi joka kiihdyttää massan magneettikentän avulla, valonnopeutta on yleensä käytetty mittayksikkönä, massana on nykyaikaisissa testeissä käytetty alumiinista sorvattua tai rakennettua kappaletta (näitä siis todella on olemassa!). Energiaa tälläinen vekotin vaatii lähes niin paljon kuin yksi Loviisan voimalan reaktori kykenee tuottamaan, koska nykyisillä materiaaleilla ei saada virtaa kovin korkeaksi, ilman että käämit palavat. Suprajohteiden avulla saataisiin lisää kiihtyvyyttä sekä virtalähteenlähteen ei tarvitsisi olla kovin suuri.

En mene vannomaan että kaikki on pilkun tarkkaa asiaa, mutta suurinpiirtein :)

Suprajohteita odotellessa.. (Tau-pelaaja)
Hope is the first step on the road to disappointment.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”