Joo. Haluutko pelata jotain niistä skenuista mitä interplanetaryssä on? 300pts spec ops?Dr. Icchan kirjoitti:Käviskö perjantai?
Pääkaupunkiseudun Infinity
Re: Pääkaupunkiseudun Infinity
- Dr. Icchan
- Viesti:
Sopii, mulla on nyt finaalilistatkin tehtynä, ne näkyy täältä: viewtopic.php?f=163&t=111867#p1326165
Pelaan siis jommalla kummalla nosta listoista, saa suunnitella counter listan jos haluaa.
Skenaarionkin saat valita.
Pelaan siis jommalla kummalla nosta listoista, saa suunnitella counter listan jos haluaa.
Tehäänkö joku teemapöytä? Mietin ku siellä on maastoissa mm. niitä tankkeja ja torneja. Tehään semmonen et on samanlaiset sniputornit ku viimeksi ja sit niitä tankkeja. Joku lentokenttä tai asevarikko tyylinen.Dr. Icchan kirjoitti:Sopii, mulla on nyt finaalilistatkin tehtynä, ne näkyy täältä: viewtopic.php?f=163&t=111867#p1326165
Voidaan pelata joko highly classifiedia tai supremacya, itteäni huvittaisi ehkä tyypata listaa mikä olisi just hyvä supremacyyn ilman että tuunaan kummemmin. Haluan vaan testaa paria juttua.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Kentän teemaa kyllä vähän rajoittaa ne maastot mitä mulla on kerholla, jotka siis on lähinnä erilaisia taloja tällä hetkellä. Mutta katotaan mitä saadaan aikaan.
Lauantaiksi peliseuraa?
- Dr. Icchan
- Viesti:
Mä voisin kyllä mieluummin uhrata tän lauantain maaston maalaamiseen tai muuten ne ei tule ikinä maalatuks. Mutta jos jotku haluaa, niin voi tulla kyllä kerholle pelaamaan. Kyllä mäkin siinä joskus iltapäivällä jaksan varmaan pelin pelata, riippuen onko vielä kiinnostunutta porukkaa paikalla.
Saa osallistua myös maastoaskarteluun tai maalaukseen.
Saa osallistua myös maastoaskarteluun tai maalaukseen.
Voin pelata sun kaa.Moca kirjoitti:Lauantaiksi peliseuraa?
Selvä sitten. Mä kehittelen jotain huomiseksi.
Voin tulla jauhamaan skeidaa kerholle joskus puolenpäivän jälkeen. Ei tarvi ees pelailla.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Jos saat, niin ota Tohaat ainakin mukaan, Oskari saattaa haluta lainata paria figua.Eelo kirjoitti:Voin tulla jauhamaan skeidaa kerholle joskus puolenpäivän jälkeen. Ei tarvi ees pelailla.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Perjantaina klo 11 alkaen N&T kerholla figujen maalausta ja ehkä pelaamistakin.
-
Der Dexter
Mikäjottei?
- Dr. Icchan
- Viesti:
On. Mä oon 11 aikaan kerholla. Ei jaksa herätä aiemmin.
-
Der Dexter
Pistän kellon herättääns sopivasti, niin tuun kans 11 pintaan kertsille...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Millonkas porukka on kotoutumassa Espanjasta? Olisiko mahdollista ottaa peliä viikonloppuna?
Mä oon tontilla ja voin pelata viikonloppuna.Oskarila kirjoitti:Millonkas porukka on kotoutumassa Espanjasta? Olisiko mahdollista ottaa peliä viikonloppuna?
Jees. btw, onnea pistesijoista Interplanetariossa!Moca kirjoitti:Mä oon tontilla ja voin pelata viikonloppuna.Oskarila kirjoitti:Millonkas porukka on kotoutumassa Espanjasta? Olisiko mahdollista ottaa peliä viikonloppuna?
-
Der Dexter
Nyt sunnuntaina vois olla oikein oiva päivä pieneen pelailuun...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Sunnuntai sopisi parhaiten itsellenikin. Sain just maalattua Sakielin ja Ectrosin niin pääsee testaamaan että heittääkö maalatut figut oikeesti paremmin. :DDer Dexter kirjoitti:Nyt sunnuntaina vois olla oikein oiva päivä pieneen pelailuun...