Uusi Errata

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Cor Leonis

Uusi Errata

Viesti Kirjoittaja Cor Leonis »

http://privateerpress.com/files/WM%20MK ... 202015.pdf

Siitä sit pojat lukee huolella, aika järkkyä settiä.
Pora on miehen sielu.
Merimetsä

Re: Uusi Errata

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Blindin ja shadow bind:n saa shakettua. Ja Haley2:n featti jäi jyrän alle.
Oikeus on voittanut.
Viimeksi muokannut Merimetsä, To 20.08.2015 18:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Melko karuu meininkiä, ottaen huomioon ajankohdan
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Cor Leonis

Ensi mulgasulla (ei se warbeast), cryx otti kunnolla monoa hampaisiin ja cygnar lievästi vähemmän, pari pikku buffia millä ei oikeen oo väliä. Kumma tuo pistol wraith nerffi, välillä vaan parempi tuo stationary, usein kuitenkin paljon huonompi.
Pora on miehen sielu.
Sopuli

Blindin ja shadow bindin pystyy shakeen. PW:n chaini enää stationary. eHale menetti featistaan osan, millä päättää aktivaatiojärjestyksen. Kunkku sai assaultin ja Enkelin animus sytyttää samantien tuleen.
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
shoddie

Viesti Kirjoittaja shoddie »

haluuks joku wtc-tiimiin? :((((((((((((((((((
Cor Leonis

shoddie kirjoitti:haluuks joku wtc-tiimiin? :((((((((((((((((((
Voi juma, kun mietin tossa aikasemmin, että vois vähän habittaa jos oliskin lähtenyt pelaa Body & Soulia niinku oli alunperin tarkotus...
Pora on miehen sielu.
shoddie

Onneks en oo reenannu sitä ku joku puol vuotta kisoi varte. Ja kakkoslista on tietenki valittu siten että pelaisin 6 pelii b&s.
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

shoddie kirjoitti:Onneks en oo reenannu sitä ku joku puol vuotta kisoi varte. Ja kakkoslista on tietenki valittu siten että pelaisin 6 pelii b&s.
Vaihetaanko listoja?

Väitän, että B&S sai ihan saakuli vähemmän keppiä kuin Haley2. Ei sillä, että varmaan lohduttaa. Ja no toi mun lista nyt vielä bonarina luottaa gormaniin kanssa ja paljon.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Cor Leonis

Celebdae kirjoitti: Vaihetaanko listoja?

Väitän, että B&S sai ihan saakuli vähemmän keppiä kuin Haley2. Ei sillä, että varmaan lohduttaa. Ja no toi mun lista nyt vielä bonarina luottaa gormaniin kanssa ja paljon.
Mä kyl tykkään feateista jota ei voi shakee, mut ihan miten tykkää :DDDD
Pora on miehen sielu.
shoddie

b3 on suoraa autoloss mun listoil vaik enne oli iha hyvä matsi. EE on kans suoraa autoloss nykyää. Monta muutaki matsii muuttu just paskaks.

Edit: Errata on hyvä juttu pelille, ei WTC:lle.
Viimeksi muokannut shoddie, To 20.08.2015 20:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Aika härskisti ajotettu erratta kyl.

Mut pelille kyl tekee ihan hyvää. Aika monta b&s näkys olevan wtc listois. Lisää syitä mulle pelaa krokoi mielummin kuin cryxii.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
demel

Viesti Kirjoittaja demel »

Toi Haley2 nerffi oli ihanodotettu. Olihan se tyhmää kellotetuissa peleissä että saa tehdä jotain vastustajan vuorolla (joka oikeasti vie aikaa). Iso nerffi silti, mutta ei gamechanger. Silti Haley2 on kova (ehkä kovin Cygnar caster)
Sopuli

demel kirjoitti:Toi Haley2 nerffi oli ihanodotettu. Olihan se tyhmää kellotetuissa peleissä että saa tehdä jotain vastustajan vuorolla (joka oikeasti vie aikaa). Iso nerffi silti, mutta ei gamechanger. Silti Haley2 on kova (ehkä kovin Cygnar caster)
Niin siis se vei sun aikaa, ei vastustajan jos pelasit eHalea. Kai kello tikitti sulle, kun pohdit minkä unitin vastustaja aktivoi?
-HP
Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo »

Aikamoista settii. Käy kyllä sääliks wtc miehii, mut sama tilanne se on muidenkin maiden jengeillä. Kaikenkaikkiaan kummiskin hyvä pelille.
Hän on puhunut.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

ihan hyvä vaan, ettei B&S enää autovoita matseja suoraan skenulla, ellei saa sitä vastaan tunattua listaa vastaan että on mahista, mutta WTC:tä ajatellen oli aika iso swingi kyl, ja toki itte oon ilonen etten ottanut sitä naamaan.

Vielä kun eGaspyn spellien hintaa vähän tweakkaisi tai excarnate maksais 4/olis pow 10, niin pelin oikeestaan kaikki "OP" jutut olis aika hyvin balanssissa...

Itse jäin pohtimaan sitä, että olisko tolla WTC:N suosiolla etenkin B&S:n suhteen ollut osaa, että menikö errata ulos vai ei? yleensä toki nää on pidemmän pelitestauksen juttuja, mutta toki jos melkeen kaikki WTC tasolla pelaa yhtä juttua, niin vois vaiks herättää pohdintaa aiheesta...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Der Dexter kirjoitti: Itse jäin pohtimaan sitä, että olisko tolla WTC:N suosiolla etenkin B&S:n suhteen ollut osaa, että menikö errata ulos vai ei? yleensä toki nää on pidemmän pelitestauksen juttuja, mutta toki jos melkeen kaikki WTC tasolla pelaa yhtä juttua, niin vois vaiks herättää pohdintaa aiheesta...
lol

Ei ne PP:llä sentään ihan niin dynaamisia ole, että katsovat aamukasilta herättyään casterijakauman ja heti klo 12 pintaan pistävät sen perusteella erratan pihalle. Ja cryxillähän on paljon vaihtelua castereissa, cygnarilla toki ei. Enempi ton casterijakauman perusteella jotain RoWia ois pitäny rankoa! Tai etenkin eKruegeria =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

toki, en jaksanut mitään aikaeroja ynnätä, mutta aika nopeesti tuli toi errata ulos =)

Halen errataa ollaan jo pari vuotta ynnätty, ja toi shadow bind ja etenkin blind oli vaan kirsikoita kakulle, mutta kaikki kyl tekee hyvää pelille pidemmän päälle, eli toisin sanoen antaa aina arvoa jaskoille ja pedoille.

Mutta mistä lähtisit ROW:ia nerffimään? mikä tekee siitä liian overin?
Aliquando Insanire Iucundum Est
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Der Dexter kirjoitti:toki, en jaksanut mitään aikaeroja ynnätä, mutta aika nopeesti tuli toi errata ulos =)

Halen errataa ollaan jo pari vuotta ynnätty, ja toi shadow bind ja etenkin blind oli vaan kirsikoita kakulle, mutta kaikki kyl tekee hyvää pelille pidemmän päälle, eli toisin sanoen antaa aina arvoa jaskoille ja pedoille.

Mutta mistä lähtisit ROW:ia nerffimään? mikä tekee siitä liian overin?
Remove all theme lists from the game.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Shadownet

Viesti Kirjoittaja Shadownet »

TheEmu kirjoitti:Remove all theme lists from the game.
Älä nyt sentään. Ilman noita theme force listoja minä en voisi pelata Khadorin jaakkoja enempää kuin kaksi tai kolme kerrallaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”