Varmasti aloitan!
Varmasti aloitan!
Haluaisin aloittaa tekemään samanlaista Nurgle chaos armeijaa kuin uudessa WD:ssä oli. Ongelma on siinä että en tiedä MITÄÄN wh40k:sta. Mitä tarvitsen aloittaakseni sen armeijan? En edes tiedä Eye of terrorista mitään! Auttakaa! Minä pyydän!
minä olen swamphead
Niistä on hyvä alottaa, mutta kannattaa ostaa toi sääntökirjakin vaikka se onkin jälkeenjääny aika aikasessa vaiheessa niin kerkee lukeen sen pariin kertaan läpi ennen pelaamisen alottamista.
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
Tulee halvemmaksi ostaa muutama Lost and the Damned conversion kitti, maksaa vain 17,5 € ja saa 15 plague zombieta tai jotain muuta mutanttia. (Yhden ukon hinnaksi tulee 1,17 €, kun taas sinun ehdotuksellasi 1,25 €. Säästää selvää rahaaEzrael kirjoitti:Jos haluat tehdä sellaisen zombie-armeijan, osta boxi zombieta ja vaikkapa boxi cadianeja. Tee näistä sitten 40 plague zombieta.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Oikeita, vanhoja plague zombi figuja saa vain mail orderista. Lost and the Damned armeijalle ei julkaistu ollenkaan figuja, koska kaiken voi konvertoida.Swamphead kirjoitti:ok mut onko noilla plague zombeilla jo valmiiksi jotkut figut vai onko ne tarkoituskin konvertoida ite?
Swamphead kirjoitti:Ja jos niin mistä osista ne on tarkoitettu tehtäväksi?
Eiköhän tuon saa ihan itse päättää. Edellämainitussa LatD Conversion bägissä tulee Catachan, Ork, Zombie ja Chaos mutations paloja, mutta tämähän ei tarkoita etteikö voisi esimerkiksi kroottien raajoja käyttää. Mutantteja kun teet niin sääntöjä ei ole.
Jos käytät Lost and the Damned ukkoja, tarvit Codex: Eye of Terrorin jossa on niille säännöt. En tosin tiedä millaisesta Nurgle -armeijasta puhut koska en ole nähnyt kyseistä WD:tä.Swamphead kirjoitti:Ja miksi tarvitsen myös Eye of terror codexin?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
True, True.Jypermään! kirjoitti: Tulee halvemmaksi ostaa muutama Lost and the Damned conversion kitti, maksaa vain 17,5 € ja saa 15 plague zombieta tai jotain muuta mutanttia. (Yhden ukon hinnaksi tulee 1,17 €, kun taas sinun ehdotuksellasi 1,25 €. Säästää selvää rahaa)
Tosin ajattelin asiaa pelkästään plague zombien kannalta. Konffibagissa kun tulee kaikenmaailman örkkejä mukana
Kaiken voi konvertoida, defilerin saa, LatD uniittien pisteet löytyy Codex:EoT:stä. Mutta tarvit myös Codex: Chaos space marinesin, mikäli haluat ottaa armeijaasi esim... defilerin tai muita chaos yksiköitä.Swamphead kirjoitti:Ok Lost and damned siis! Siis saako KAIKEN konvertoida? Ja saako kyseiselle armeijalle Defilerin? Ja siis Lost and damned pisteet saa Codex: eye of terrorista?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Andromedus
Nurgle Space Marineita ei tarvitse konvertoida. Mutta eihän se tavallaan ole konvertoimista kun ajattelee että vaikka Zombit ja Cadianit kuuluu yhteen
. Siis eihän vihreetä kamaa tarvii käyttää. Ajattele että kokoat pelkkiä cadian zombeja niin eihän se tavallaan ole edes konvertoimista. Tosin ongelmana tolle "osta Zombi ja cadian boksi" on siinä että puolelle figuista tulee neliö alusta.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
-
Zymeth Salkir Dkhan
Eli siis mitä eroa niinkuin on tavallisella chaos armeijalla(jos sellaisia onkaan) ja LatD-armeijalla?Kaiken voi konvertoida, defilerin saa, LatD uniittien pisteet löytyy Codex:EoT:stä. Mutta tarvit myös Codex: Chaos space marinesin, mikäli haluat ottaa armeijaasi esim... defilerin tai muita chaos yksiköitä.
minä olen swamphead
-
Zymeth Salkir Dkhan
-
Zymeth Salkir Dkhan
-
Zymeth Salkir Dkhan
Kun nyt muistan, niin mitään heavy supportia ei saa, paitsi defiler.Iso Susi kirjoitti:Muistaakseni Ezrael sano että Dredi on ainut mitä ei saa edes kikkailemalla LotD:lle. Kaiken muun saa.Zymeth kirjoitti:LATD:sta puuttuu muutama unitti, jota kaaosmariinit saavat.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.