Taas olisi pariton määrä pelaajia listalla, eli ilmoitelkaa jos ette pääse tulemaan, ja yksi lisäpelaaja on tervetullut.
Koska olisi ihan kiva taas päästä itsekin pelaamaan, niin mennään vanhalla kunnon systeemillä :
JOS on pariton määrä pelaajia, niin :
- Viimeisenä paikalle pöllähtänyt ja ilmoittautunut missaa ekan pelin.
- Sen jälkeen viimeisenä turnauksessa oleva skippaa pelin
- Kukaan ei missaa kuin yhden pelin max
- Jos on tullut pidemmältä, siis >100km, niin saa 5+ wardin skippaukseen (ekalle kiekalle, vain jos on ajoissa paikalla). Wardin onnistuessa mennään listaa ylöspäin.
- Missatusta pelistä saa saman pistemäärän, kuin mitä kierroksesta eniten saanut saa.
- Saa myös jättää vapaaehtoisesti kierroksen väliin, mutta jos on puolivälin paremmalla puolella, saa 3D6 pistettä kierroksesta.
Voi muuten olla hyvinkin viimeinen kasiedikan turnaus mun järkkäämänä ! Jahka toi ysiedikasta on pahimmat typot siivottu ja paketit viimeistelty, niin en näe mitään syytä, miksei pelattaisi sitä.
Onkos nyt siis tarvetta skippaukselle? Meitsi voi kans jättää tarvittaessa ekan matsin väliin niin pääsen helpommin paikalle. Mikäli ei oo tarvetta, niin ois silti siistii saada ohjeita miten sinne pääsee Hyvinkäältä helpoiten. :)
Aarresaari kirjoitti:Onkos nyt siis tarvetta skippaukselle? Meitsi voi kans jättää tarvittaessa ekan matsin väliin niin pääsen helpommin paikalle. Mikäli ei oo tarvetta, niin ois silti siistii saada ohjeita miten sinne pääsee Hyvinkäältä helpoiten. :)
Nyt ois ainakin paperilla tasaraha. Ajovinkki : nahkahousunti 5 navigaattoriin :) Hämeenlinnan tie -> kehä 1 länteen -> 51 helsinkiin -> sen jälkeen joko kartalla tai navilla.
As a commander of an Empire army, it is by your courage and leadership that the soldiers of the Empire will hold the line and face the horrors that assail them.
Mikähän siellä nyt sitten on tilanne. Taitaa olla tasaparit? Jätän siis näillä näkymin tulematta aamulla. Jos kuitenkin tarvitaan, niin soitelkaa 0407379111, niin lähden tulemaan. En varmaan ekalle kiekalle siitä kerkiä, mutta 2 ja 3 onnistunee.
banzgo kirjoitti:Mikähän siellä nyt sitten on tilanne. Taitaa olla tasaparit? Jätän siis näillä näkymin tulematta aamulla. Jos kuitenkin tarvitaan, niin soitelkaa 0407379111, niin lähden tulemaan. En varmaan ekalle kiekalle siitä kerkiä, mutta 2 ja 3 onnistunee.
Perjantai näyttää elävän ihmisissä. :) Onko meitä nyt tasaparit vaiko eikö? Tuunko (mieluusti) vasta tokalle kierrokselle vaiko ekalle? Plus oon tulossa junalla ja sitten paikallisliikenteellä, joten arvostaisin kovasti sen alan velhojen ohjekääröjä.
Olkapää meni sijoiltaan ja juuri kotiuduin päivystyksestä :/
Ei ajaminen tai figujen siirtely tässä kunnossa onnistu joten joudun perumaan. Kyllä ketuttaa.. tätä oli odotettu.. halfling hot pot oli jo pakattu.
Joten sanon saman mitä viime turnauksen topicisssa. Ensi kerralla sitten.
Edit. ja aarresaarelle vielä että junalla helsinkiin, kävellen kamppiin ja sieltä menee useampi bussi lauttasaareen. numeroita ei heti tuu mieleen. muut?
Aarresaari kirjoitti:Perjantai näyttää elävän ihmisissä. :) Onko meitä nyt tasaparit vaiko eikö? Tuunko (mieluusti) vasta tokalle kierrokselle vaiko ekalle? Plus oon tulossa junalla ja sitten paikallisliikenteellä, joten arvostaisin kovasti sen alan velhojen ohjekääröjä.
Reittiopas.fi auttaa, itse en noista julkisista hallitse kuin taksin käytön...
Tänään herätessäni olin tulossa pelaamaan, mutta duunifrendi on tullut yllättäen vkl kipeeksi ja lähden Hyvinkäälle töihin. Eli Perun. Olen pahoillani.
Hupaisa turnaus, jakautu armeijat : 5 * Chaos, 2 * empire ja dogs of warit. Dogsit vei, kaaos kakkonen ja mun pehmonen pörröempire oli maalauspinnojen erolla kolmantena. Loput pinnat kunhan jaksan käynnistää taas läppärin, vetäydyin takas landelle luonnon rauhaan. Takka on päällä ja kohta makkarat tirisee :)
smaxx kirjoitti:Hupaisa turnaus, jakautu armeijat : 5 * Chaos, 2 * empire ja dogs of warit. Dogsit vei, kaaos kakkonen ja mun pehmonen pörröempire oli maalauspinnojen erolla kolmantena. Loput pinnat kunhan jaksan käynnistää taas läppärin, vetäydyin takas landelle luonnon rauhaan. Takka on päällä ja kohta makkarat tirisee :)
DoWien voitolle peukkua! Hyvä että saitte pelaajat kasaan peruutuksista huolimatta. Seuraavaa odotellessa(tosin 3-4vko on käsi kantositeessä).
Pari uutta pelaajaa peliporukastani olisivat myös kiinnostuneita näistä yhden päivän lauantain turnauksista
Minun ekassa pelissä kaaos vs. kaaos Wilhelmin pehmolistaa vastaan.. Ennen ekaa vuoroa Wilhelmin Chosen-ryhmä sai tuplakutoset eye of the godsista ja feilas rollin... Ei tullu demoniprinssiä mutta unit champion sai stubbornin, josta oli yllättävää hyötyä tulevassa yli 2000 pisteen close combatissa.. Samassa combatissa kenraali vs. kenraali duelissa Wilhelmin kuolematon stubborn palanquin-nurglelordi saa tulihönkäyksestä 12 osumaa ja ottaa 3 woundia, jonka jälkeen lordi finishaa sen miekalla (ottaen ensin itse 2 woundia sisään). Ja kaikki ensimmäisessä klosisvuorossa pelin alussa.. Lopulta häviän klosiksen parissa-kolmessa vuorossa ja peli kääntyy päälaelleen ja häviän pelin 20-0. Oli niin jännittävä peli, että vastapelaajan silmälasit menivät keskeltä poikki. :D Legendaarinen peli joka ei varmaan ihan heti unohdu. Ja tänjälkeen ei kukaan choseneita hauku!
Tokassa pelissä (king of the hill-tyylinen viidellä capture-pisteellä) kaaos vs. kaaos saatiin sitten se demoniprinssi kentälle kun Tuomon chaos lord voitti duelin unit champan kanssa. Kun prinssi tulee kentälle niin se siirtyy ulos yksiköstä.. joten Tuomon lordi pomppas ulos muuttuessaan prinssiksi, jolloin yksikkö ei enää ollut stubborn (Lordilla crown of command) -> breakkaavat combatista ja tuhoutuvat. Onnistuin voittamaan pelin pienellä marginaalilla melkolailla tuuripelin ja lipuilla varautumisen voimin (mm. Tuomon Hellcannon tais osua oisko ollu kerran koko pelissä) . Tuomo oli kova vastustaja jolla oli peli hyvin hallussa.
Kolmas peli vanhaa tuttua pelikaveria Jannea ja Empireä vastaan. Empiren ritarit ja kanuunat tuottivat kuumotusta mutta jälleen peli voitettiin pienellä marginaalilla ja tuuripelillä, onnistuin välttämään pahimpia yksiköitä ja korkkailemaan yksinäisiä tykkejä, samalla kun tykinkuulat kimpoilivat Chimerasta kuin käsillä kaljamahaa läpsytellen (voiko kahteen peräkkäiseen tykinkuulaan heittää to woundiin molempiin ykkösen?).
Tais olla ensimmäinen kerta kun onnistun turnauksessa voittamaan kaksi peliä. Vois ottaa taas lisää turnausta joskus lähiaikoina. Jos joku haluaa ottaa matsia niin pistäkää yv:tä.
Itse itseäni olalle taputtaen poistun taakse maalaamaan lisää kaaosukkoja. Sami P. kiittää ja kuittaa.