Arctopoliksen kuningas, 40k kamppista (Huom. muutos!)

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

El Capitan
Peliporukkavalvoja

Re: Arctopoliksen kuningas, 40k kamppista (Huom. muutos!)

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Voisko joku pikku hiljaa nousta tomujen keskeltä ja ryhtyä sankariksi ja näyttää Jarkoille, että kaappi olisi tuossa, olkaa hyvä. Kai joku muukin täällä ossaa tätä peliä kuin Lassi?

Tommosten lukujen katsominen alkaa ottaa pannuun. Etenkin kun ne on aina noin päin.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Onko jolla kulla aikaa ja mielen kiintoa pelata tulevana ke-to välinä pelejä?
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade »

Ke klo12?
Make love, not peace.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Lauantain leikit päivitetty tuloksiin.

Mun tarvii Tomi myös kattel hiukan miten aikataulut menee. Torstaina vois mahdollisesti sopii pelailla. Ilmottelen.

Anton, mää oon odottanu et se kaapin kantaja olet sinä.

Mut toi mun ja Tanelin pelitulos oli kyl sit jotain muuta kuin odotin. Odotin vaikeeta ja tiukkaa matsia. Tuskaa nosti viel se, kun T sai sit libralle ignore cover powerin. Centut podissa ja mahdollisuus rerolleihin ja ignorecoveriin...mopot ei tykkää yhtään. Mulla oli hiukan tahmee alku. Joo sain tuhottuu razorbackit mut siihen sit jäi. Unohdin sit podata mun dredinikin kentälle!! Hienosti olin nostanut sen siihen viereen hyllylle, kun deposin. Huomasin sit kun olin ekan vuoroni pelannu. No ironclad teki myöhemmin mitä odotinkin (kun sain sen kentälle). Tuhos yhden taktikaali ryhmän. Ja sit vedettiin clad vs clad tappelu...lopputulos oli niinkuin tiesinkin. Molemmat räjäytti toisensa. Tanelin eka vuoro oli sit jännittävin. Ja ratkasi aikapaljon peliä. Centut ja sternguardit podas alas. Niillä ja kaikilla muillakin joukoillaan T ympäröi mun command squadin jossa oli libra ja korsarro. Tuossa Taneli teki ehkä pienen virheen, kun keskitti kaiken tulensa tuohon yksikköön. Ignore cover päälle ja rerollit kans (yritin kaikilla nopilla denytä ignorecoveria). Sun ois pitäny ehdottomasti ampuu ensin centuilla ja jakaa tuli. Yhdellä ampua mun grav bikerit pois ja lopuilla pyyhkiä command. Sit ois jääny viel meltaa jne jos ois ollu tarve viimeistellä jotain. Ja oisit saanut ammuttua joitain muitakin joukkoja multa. Ampumisen jälkeen mun ryhmästä oli jäljellä korsarro ja apoteekkari. Korsarron 4++ ja fnp kesti kyl hiukan liian hyvin. T assaulttas vielä noihin missä kuoli apokin pois. Hit and runnasin korsarrolla meneen. Seuraaval vuorollani sit korsarro liitty gravbikereihin ja ne yhdessä sicaranin kanssa sulatti centut ja libran pois. Kun pahin syömähammas oli pois niin loput salamantereista sit vaan nakerrettiin pois. Stalkker ryhmä toimi taas hienosti.
Mut joo jos oisit ampunu ensin centuilla ja tosiaan jakanut tulen. Oisit saanu mun gravit ja commandin ja molemmat charrut pois. Siinä vaiheessa ois mennyt heikot save heitot eri järjestyksessä ja fnp ois lähteny kans nopeesti pois.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Barricade

Mun ja Villen peli oli tasaväkinen, hidas, turhauttava ja jännittävä - vaikka luvut ei välttämättä siltä näytäkään. Mä pääsin aloittamaan. Meidän kummanki kaks ekaa rundia meni siihen että multa kuolee yksittäisiä nappeja sieltä täältä ja Ville jinkkailee. Kumpikaan ei oikeastaan ansaitse victory pointteja.
Kolmannen vuoron ekalla kierroksella homma taittui ku mun Mauler ja prätkät pääsi myllyttämään. Vuoron loputtua Villeltä oli tippunu yhteensä 4 Venomia ja 2 Raideria, mikä tarkoitti että Deldarit oli melko helppo eristää kun Spawnit ja CSM valloitti pisteitä ja haki linebreakeria tms. Viimeiseen nopanheittoon asti harmaita hiuksia aiheutti:
1) Warriorit, joita spawnit ei saa hengiltä vaikka henki menis - ja niinhän se sitte meniki
2) Talos, jonka FNP pelasti Havoceilta, 2 rundilta plasmaa rapid fire -rangella, Maulerin chargelta ja kolmelta lyöntiroundilta, 3n Spawnin chargelta ja kolmelta lyöntiroundilta, 3lta Psychic Shriekiltä ja tietysti kaikilta mun boltereilta
....semmosta

Keskiviikkona Tomin johtamalla taisteluosasto Patrialla on tilaisuus näyttää kaaöin paikka :)
Make love, not peace.
syrja

Päivitin tuloksenne
Barricade

Huh huh, multa oli veto ihan poissa, mutta peli oli hurja! Mauleritki pääsi kerranki tekemään sitä omaa duuniaan eli purkamaan tankkeja ja itseäki hirvitti katsella kuinka äkäisesti se kävi! :)
Oli sikäli mielenkiintoinen peli, että korteista nousi joka vuoro Hungry for Gloryä ja muuta "erikoista", mkä vaikutti omaan tekemiseen. Sorcerer tienas pisteen Terrify-powerilla! Tomi epäonnistu LD7 testin veteraaneilla ja mä sain Psychological Warfaren tehtyä - siitä voitontanssista tuliki sitte lyhyt ohjelmanumero pöydän ympärille :p Kaaoksen joukoista sankariksi noussee Obliteraattori mk95, joka ansaitsi first bloodin JA warlordin yhdellä lascannon-shotilla. Näin vihollisena esitän ylennystä sille Sentinel-kuskille, joka pidätteli Mauleria kolme phasea lähitaistelussa :p Herra ilmeisesti hurjistui nähtyään ko. Maulerin painineen kaks Demolisheria hiljaiseksi ja päätti pysäyttää kerettiläisen toiminnan..
Seuraavaksi taas Dark Eldareita vastaan ja nyt pitääki orientoitua kun *gasp* myös vastustajalla on ukkoja, jotka haluaa lähikseen!
Make love, not peace.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Katsomossakin pestiin hikeä kun peliä päiviteltiin. Miten tässä pelissä on mahdollista, että kaksi juttua syö lähiksessä neljä raskasta tankkia yhden vuoron aikana? Hyvä kun minä saan yhden tankin rikki kuudessa vuorossa.

Eka vuoro oli paras vuoro. Vähän kattelin sillä silmällä, että Tomi ampuu ihan vääriin osoitteisiin kun pitäisi priorisoida ja kohdistaa ampumisen muutamaan pisteeseen. Plaguet ei varmaan ihan heti mitään vaarallisia tule olemaan kun spawnit ja maulerit puskuttaa takapellistä lävitse. Mahkuja voittoon oli kun Jarkko ei ollut vireessä ja ensimmäisen vuoron ainoa kunnollinen suoritus tuli warlordin tappaneesta lassosta. Oli huvittavaa kun oli kanssa vuoron viimeinen teko ja juuri ennen sitä manailtiin, että paska peli ja paska vuoro.
- Sinitähti
syrja

Tomin ja kaiman tulokset lisätty

Kokkipoika vois kans laittaa sopan hautumaan miedolla lämmöllä. Ja pelata parit pelit siinä kun odottaa kypsymistä. Antonilla loppu kans vissiin kohta tenttailu päivät?
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Jooh, kohta on ohitse. Ensi viikon to on algebran koe, josta kelpuutan vain vitosen arvosanaksi. Sen jälkeen on syysloma, jolloin on tarkoitus haastaa niin pirusti väkkee vain kuin pystyn sillä oletuksella, että esseeni eivät pompahda täydennettäväksi ja/tai tarkennettavaksi. Sitten ollaan taas alkuruudussa kun pitäisi olla kuun lopussa tehtynä niin paljon kaikkea jännää...

Hyvällä lykyllä kuitenkin pahin on ohitse ensi to. Mitä sitten onkaan jäljellä sen jälkeen ei estä minnuu pelailemasta.

Ps. Kuka on kokkipoika?
- Sinitähti
syrja

Pekka aloitteli jotain master chef opintoja
ArkkiError

Viesti Kirjoittaja ArkkiError »

Siis joo, syyslomalla ajattelin ottaa mahdollisimman paljon pelejä pois alta. :P Eli viikon päästä jos nyt kartalla olen.
Tottunut yhtään tähän koulu aikatauluun...@____@ iha sekasi kaikki aamut ja päivät..

Eli 19.10. Maanantaina voisin ottaa ekan matsin. :P het kaupan auettua vaikka. :P
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
jyri87v

Viesti Kirjoittaja jyri87v »

Koska voi tähän liittyä tai koska alkaa uusi kamppanja systeemi.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

jyri87v kirjoitti:Koska voi tähän liittyä tai koska alkaa uusi kamppanja systeemi.
Tämä on loppusuoralla oleva liiga. Vähän myöhässä olet liikkeessä kun ei näihin kehtaa oikein kesken kaiken tulla mukaan kun pelejä on alla kaikilla useampia.

Koska tulee sitten seuraava 40k-liiga, niin sen ajankohta on tuntematon. Yleensä näiden jälkeen on ollut vähintään puolen vuoden tauko aktiivisesta ja järjestäytyneestä pelaamisesta. Katotaan, jos saadaan tämä loppuun tämän vuoden aikana, niin aikaisintaan varmaan kesällä väki jaksaa taas hakata porukalla.

Tai sitten heti ensimmäinen tammikuuta. Emmää tii. Arvailen vain.
- Sinitähti
syrja

jyri87v kirjoitti:Koska voi tähän liittyä tai koska alkaa uusi kamppanja systeemi.
Kuten antzku sanoi, tää homma on jo loppusuoralla. Uuden aloittamisesta ei oo viel tarkkaa tietoa. Riippuu tietty paljonko tässä viel menee. Ja miten väki on innostunu. Hyväl tuuril ehkä tammikuus, ehkä ennen, ehkä myöhempää. Tarvii myös kattoo seuraavaa sääntöpakettii. Pisteys ehkä vois mennä perinteisemmäl 0-20 systeemil. Ehkä vähemmän kierroksia. Kierrosten pistekoko??? Ja sellasta. Pikku pelit (500-750) on hauskoja ja nopeita. Mut vaara tosiaan et tympääntyy pelat kymmentä pelii samalla listalla. Ehdotusta on tullu et listoja vois hiukan muutella vastustajankin mukaan. Esim listassa olis joku määrä vakiona aina. Ja sit jollain pistemääräl vois hiukan muutella listaa jos haluu. Eli esim 1500p listassa 1000p porukka pysyy samana joka pelis mut sit 500p voi tehdä muokkauksia halutessaan....tsjp..hommat on auki vielä
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Varoituksen sananen kaikille: Tulen purkamaan tyytymättömyyteni matikanosaamiseeni teihin kaikkiin, jotka tulen haastaamaan seuraavalla viikolla. Jarkolle taian säästää loppukuun tuskani LVI:stä, jos sopii.
- Sinitähti
syrja

Eli mitään järisyttävää mathammeria ei ole sulta odotettavissa :D
syrja

Maanantaina ois tarkoitus et scarssit kohtaa toiset dellut kaupalla. Siinä kahden nurkilla. Katotaas kuinka kylmää kyytiä tulee ja kenelle
syrja

No niin Pekankin dellut koki sit kovia. Paljolti sen vuoksi et varastin alotuksen ja vein terän pois Pekan iskusta. Päivitin tuloksen listoille (39-4 wipellä). Anton ja Ville pelas myös. Mut tulos jäi mulle epäselväks. Päivittelen senkin kun ilmoittelevat.

Eroa kavennettu kaimaseni...
Barricade

Oon ehkä joskus aiemminki sanonu mugta toistetaan ny vielä varmuuden vuoksi: Seize the Initiative on sonnin kakkaa. Kimpailee mun silmissä hölmöimmän säännön tittelistä. Koskaan. Missään pelissä. Voin kuvitella kuinka ArkkiPekan parta on valahtanu harmaaksi ku sä oot pyöräyttäny sen kutosen pöydälle :p

Mutta mukava kuulla että säki saat itteäs hilattua järkeviin pisteisiin sieltä pohjamudista ;)
Make love, not peace.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”