Varmasti aloitan!

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Eerie

Varmasti aloitan!

Viesti Kirjoittaja Eerie »

Haluaisin aloittaa tekemään samanlaista Nurgle chaos armeijaa kuin uudessa WD:ssä oli. Ongelma on siinä että en tiedä MITÄÄN wh40k:sta. Mitä tarvitsen aloittaakseni sen armeijan? En edes tiedä Eye of terrorista mitään! Auttakaa! Minä pyydän!
minä olen swamphead
Ezrael
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ezrael »

Chaoksen codex on aika hyvä lähtökohta, kuten myös boxi plague marineita, jos kerran Nurgle kiinnostaa.

Jos haluat tehdä sellaisen zombie-armeijan, osta boxi zombieta ja vaikkapa boxi cadianeja. Tee näistä sitten 40 plague zombieta.
Tälläiseen armeijaan tarvitset vielä Eye of Terror codexin.
Asmodeus

Viesti Kirjoittaja Asmodeus »

Niistä on hyvä alottaa, mutta kannattaa ostaa toi sääntökirjakin vaikka se onkin jälkeenjääny aika aikasessa vaiheessa niin kerkee lukeen sen pariin kertaan läpi ennen pelaamisen alottamista.
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Ezrael kirjoitti:Jos haluat tehdä sellaisen zombie-armeijan, osta boxi zombieta ja vaikkapa boxi cadianeja. Tee näistä sitten 40 plague zombieta.
Tulee halvemmaksi ostaa muutama Lost and the Damned conversion kitti, maksaa vain 17,5 € ja saa 15 plague zombieta tai jotain muuta mutanttia. (Yhden ukon hinnaksi tulee 1,17 €, kun taas sinun ehdotuksellasi 1,25 €. Säästää selvää rahaa :D )
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Eerie

ok mut onko noilla plague zombeilla jo valmiiksi jotkut figut vai onko ne tarkoituskin konvertoida ite? Ja jos niin mistä osista ne on tarkoitettu tehtäväksi? Ja miksi tarvitsen myös Eye of terror codexin?
minä olen swamphead
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Swamphead kirjoitti:ok mut onko noilla plague zombeilla jo valmiiksi jotkut figut vai onko ne tarkoituskin konvertoida ite?
Oikeita, vanhoja plague zombi figuja saa vain mail orderista. Lost and the Damned armeijalle ei julkaistu ollenkaan figuja, koska kaiken voi konvertoida.
Swamphead kirjoitti:Ja jos niin mistä osista ne on tarkoitettu tehtäväksi?

Eiköhän tuon saa ihan itse päättää. Edellämainitussa LatD Conversion bägissä tulee Catachan, Ork, Zombie ja Chaos mutations paloja, mutta tämähän ei tarkoita etteikö voisi esimerkiksi kroottien raajoja käyttää. Mutantteja kun teet niin sääntöjä ei ole.
Swamphead kirjoitti:Ja miksi tarvitsen myös Eye of terror codexin?
Jos käytät Lost and the Damned ukkoja, tarvit Codex: Eye of Terrorin jossa on niille säännöt. En tosin tiedä millaisesta Nurgle -armeijasta puhut koska en ole nähnyt kyseistä WD:tä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Ezrael
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ezrael »

Jypermään! kirjoitti: Tulee halvemmaksi ostaa muutama Lost and the Damned conversion kitti, maksaa vain 17,5 € ja saa 15 plague zombieta tai jotain muuta mutanttia. (Yhden ukon hinnaksi tulee 1,17 €, kun taas sinun ehdotuksellasi 1,25 €. Säästää selvää rahaa :D )
True, True.

Tosin ajattelin asiaa pelkästään plague zombien kannalta. Konffibagissa kun tulee kaikenmaailman örkkejä mukana :D
Kuuker

Viesti Kirjoittaja Kuuker »

Osta sääntökirja, chaos codex, ja seuraa pari kavereiden 40k peliä ja kokeile itse jollain napeilla....
Myytävänä Necron Armeija... yv jos kiinnostaa..
Eerie

Ok Lost and damned siis! Siis saako KAIKEN konvertoida? Ja saako kyseiselle armeijalle Defilerin? Ja siis Lost and damned pisteet saa Codex: eye of terrorista?
minä olen swamphead
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Swamphead kirjoitti:Ok Lost and damned siis! Siis saako KAIKEN konvertoida? Ja saako kyseiselle armeijalle Defilerin? Ja siis Lost and damned pisteet saa Codex: eye of terrorista?
Kaiken voi konvertoida, defilerin saa, LatD uniittien pisteet löytyy Codex:EoT:stä. Mutta tarvit myös Codex: Chaos space marinesin, mikäli haluat ottaa armeijaasi esim... defilerin tai muita chaos yksiköitä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Nurgle Space Marineita ei tarvitse konvertoida. Mutta eihän se tavallaan ole konvertoimista kun ajattelee että vaikka Zombit ja Cadianit kuuluu yhteen :) . Siis eihän vihreetä kamaa tarvii käyttää. Ajattele että kokoat pelkkiä cadian zombeja niin eihän se tavallaan ole edes konvertoimista. Tosin ongelmana tolle "osta Zombi ja cadian boksi" on siinä että puolelle figuista tulee neliö alusta.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

LATD:sta saa nopeasti hyvin persoonallisen armeijan kasaan, näiden kanssa voi päästää sisäisen taiteilijan irti. Omista mutanteista tuli lähinnä abstraktia taidetta. :D
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Eerie

Kaiken voi konvertoida, defilerin saa, LatD uniittien pisteet löytyy Codex:EoT:stä. Mutta tarvit myös Codex: Chaos space marinesin, mikäli haluat ottaa armeijaasi esim... defilerin tai muita chaos yksiköitä.
Eli siis mitä eroa niinkuin on tavallisella chaos armeijalla(jos sellaisia onkaan) ja LatD-armeijalla?
minä olen swamphead
Zymeth Salkir Dkhan

LATD-armeijassa on myös petturi-IG:tä ja paljon halpoja mutantteja.
Eerie

Aha mut LatD-armeijaan saa kaiken mitnkä saa myös tavlliseen Chaos armeijaan?
minä olen swamphead
Zymeth Salkir Dkhan

LATD:sta puuttuu muutama unitti, jota kaaosmariinit saavat.
Iso Susi

Viesti Kirjoittaja Iso Susi »

Zymeth kirjoitti:LATD:sta puuttuu muutama unitti, jota kaaosmariinit saavat.
Muistaakseni Ezrael sano että Dredi on ainut mitä ei saa edes kikkailemalla LotD:lle. Kaiken muun saa.
"Tulispa ensi kierroksella vastaan joku nassikka jonka vois massacroida", conissa kuultua osa IV
Rehtori

Viesti Kirjoittaja Rehtori »

Andromedus kirjoitti: Tosin ongelmana tolle "osta Zombi ja cadian boksi" on siinä että puolelle figuista tulee neliö alusta.
Voihan niitä pyörylä alustoja ostaa mm.fantasiapeleistä.
Jos asiat muuttuvat tätä tarkeämmiksi, niin puhutaan sodasta ja rauhasta.
Eerie

Eiks Nurglella ole joku oma Dread? Eikö sitä saa? Voi BASILIKA sanon minä!!!!!!!!!!!!!!
minä olen swamphead
Zymeth Salkir Dkhan

Iso Susi kirjoitti:
Zymeth kirjoitti:LATD:sta puuttuu muutama unitti, jota kaaosmariinit saavat.
Muistaakseni Ezrael sano että Dredi on ainut mitä ei saa edes kikkailemalla LotD:lle. Kaiken muun saa.
Kun nyt muistan, niin mitään heavy supportia ei saa, paitsi defiler.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”