Figutori

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Kardinaali
Viesti:

Re: Figutori

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Oliko Tomi sulla silloin hukkunut niitä leijualustoja? Mulla olis nyt Land Speeder Stormien hankkimisen jälkeen nyt turhana ainakin kolmisen kappaletta niitä 60mm läpinäkyviä leijubaseja. Saat jos tarvitset kun itse tein toisenlaisen ratkaisun baseissa.
WH_freak

Viesti Kirjoittaja WH_freak »

Nyt vaihteeks olis hakusessa kaikenlaisia tankkien ym ajokkien ylijäämä hilppeitä.
esim. seuraavia hakusessa: IG telasuojat, renkaita, luukkuja,
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
Hellhammer

Viesti Kirjoittaja Hellhammer »

Kiinnostaako jotain läjä tyranideja jotka ovat vielä spruessa kiinni? Ostin himoissani, mutta pakko todeta ettei riitä vapaa-aika tällaiseen maalausurakkaan.

1 x Carnifex
6 x Tyranid Warriors (näin myyjä minulle ilmoitti ja baseja on laatikossa 6kpl, mutta itse olen laskevinani 8 näitä warruja spruesta)
16 x Genestealers

Saman hinnan ottaisin kuin itse maksoin eli 75e. Satsi maksaisi kaupasta ostettuna yli 160e.
Your mom is so fat that Tyranids came to earth just for her biomass.
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Multa uhkas greenstuffi loppua, joten tilasin lisää ja samantien rullan. Diilaan eteenpäin, jos joku kaipaa. Rakkaan Games Workshopin hinta on 9e/8 tuumaa, mutta pyöreät luvut on kivoja, niin meikäläiseltä saa hintaan 5e/10 tuumaa.
Furinji
Viesti:

Mariineja kaupan! Kaivelin kaappeja ja löytyi seuraava näkymä...

Kuva

Eli:
* Avaamaton Drop Pod
* Avaamaton Devastator Squad (Vanhempi versio, nykyinen jonkin verran kalliimpi)
* Rhinon runko. Koskemattomat spruet. (Tässä ei ole tullut mukana sitä säläkehikkoa missä on tähystäjä sun muuta, mutta löysin puolikkaan sitäkin spruea jonkun toisen rhinon setistä, joten sen saa mukaan ja jos ei omissa rojuissa ole ylimääräisenä tähän sopivaa tähystysluukkua tms, niin kaivellaan sellaisetkin settiin mukaan jostain.)
ja sokerina pohjalla kunnon karkkipussi salaisista jemmoista:
* Stalkerin kokonainen tykkijärjestelmä

Stalkerihan maksaa GW:llä perverssit 50 euroa, mutta tuosta pulttaat tykin rhinon katolle ja sinulla on stalkkeri niitä rungon lisälevyjä lukuunottamatta, badabim pam bojoing! (Pahoittelen äänitehosteita, mutta vaimo katsoo How I met your motheria samalla, kun yritän kirjoittaa tätä.)

Hinnasta on mahdollista neuvotella ja keskustella ja hioa suuntaan jos toiseen, mutta laitetaan nyt koskemattomasta kamasta hintapyyntö 75 euroa. Tee työtä jolla on tarkoitus ja tue köyhää opiskelijaa. GW:n hinnoillahan nuo olisi laskutavasta riippuen about 3x30e= 90e + stalkkerin tykki tai 2x30e+50e= 110e - stalkkerin lisäpanssari :D

Sori nää myytiin jo!
Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax »

Furinji kirjoitti:Multa uhkas greenstuffi loppua, joten tilasin lisää ja samantien rullan. Diilaan eteenpäin, jos joku kaipaa. Rakkaan Games Workshopin hinta on 9e/8 tuumaa, mutta pyöreät luvut on kivoja, niin meikäläiseltä saa hintaan 5e/10 tuumaa.
On se GW vaan niin vekkuli. Itehän ostin aikoinaan GaleForceNine tuubit missä on yht. 100g (vrt. GW 20g) ja makso ehkä tuplat sen mitän GWn pikkumäärä.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Furinji
Viesti:

Joo eihän GW:n askartelukamoissa ole sinäänsä lopulta muuta vikaa, kuin hinta. Nämä GW:n uudet sivuleikkurit on esimerksi aivan parhautta, mutta en ikinä täyttä hintaa maksaisi. 26e klippereistä what?? Mutta joo ei harhauduta aiheesta.
zombie

Viesti Kirjoittaja zombie »

Pakko tsekkailla nyt x-wing huuruissa jospa täältä löytyisi joku imperiumin superkomentaja, jolla olisi kiinnostusta ostaa tuota Raider Expansionia niin, että itse ottaisin kaikki Tie Advancediin liittyvät sälät + Palpatine ja kaikki muu ns. Raider osio menisi sitten kauppakaverille. Hinta olisi varmaan ihan 50/50 (käytännössä 40e)

Olisiko ketään kiinnostunutta?
Antrax

Olisin kiinnostunut:

yhdestä goblinista (mielellään Night)
yhdestä minotaurista (ei väliä millainen)
yhdestä trollista (ei väliä millainen, tai no ei sitä pelikaupan alelaarin rimpulaa)
Maruauder boksin osasista.

Jep jep, kuulostaa BB:n Chaos Pactilta. :D Ehkä myös se skaven, mutta se ei ole kyllä kauheen hyvä omasta mielestä.

Ogre ja Delf löytyy jo iteltä.
Spoonyone
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Mulla on varmaan melkein kaikkea mitä tarvit. Katsotaan ropeissa. Paitsi ehkä trollia ei väkisin olekaan. Eikä maraudereitakaan taida olla :D
Kalat meni kotio...
Antrax

Oikeestaan minotauri ja gobbo ovat ehkä tärkeimmät. Itellä on yks ogre, jota käytin örkki joukkueen big guyna. Sit ostin sen LotR cave trollin, eiköhän siitä trolli saada. Se oi kyl ollu hyvä chaos ogre kans. Ja joutuu ehkä ostaan sen marauder boksin jossain välissä.
Spoonyone
WH_freak

köhästäänpä taas vaihteeks jotain randomia perinteisten gw figujen sijaan.
Antiikkinen Man'O War Slaneesh hellship koskemattomana boksissaan. (sopii kait dreadfleet peliin?)
BattleTech mechoja, muovisia ja metallisia. (muutamat täys yksiköt?)
Sellasia tarjolla tällä kertaa edellisten ilmotusten lisäks
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Onko jollain myydä mulle 7/8/10 kappaletta kyseisiä koiria http://www.games-workshop.com/en-FI/Chaos-Warhounds ?
Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade »

Gerazu kirjoitti:Onko jollain myydä mulle 7/8/10 kappaletta kyseisiä koiria http://www.games-workshop.com/en-FI/Chaos-Warhounds ?
Mulla on 3. Riittääkö aluksi?
Make love, not peace.
tomtom

Viesti Kirjoittaja tomtom »

Onko joku vailla vapaata kaappitilaa? No jos Lord of the Rings tai Hobitti-figut sitä vielä jossain valtaavat niin voin uhrautua niitä pois ostelemaan. Perus Moriagoblinit, Fellowship ja perus Urukit voipi jäädä ostamatta mutta tarjoa toki!
Terv Tomtom
WH_freak

löytyykö keneltäkään nurkista dark eldareille kulkupelejä, retro vehkeitä mielellään (uudemmatkin käy)
mitä nopeammin löytyy sen parempi
kunnolla ei väliä, kunhan ei ole täysin runnottuja. Dellut kyllästyneet jalkapatikkaan
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Kaikkihan tykkää dredeistä? Mie voisin luopua omastani 15e:n hintaan. Asevalikoimana löytyy fisti, missile ja läski.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
WH_freak

hoi kaikki kaaos pelaajat, jos miehitykseenne kuuluu raptoreita ja warp talonien osat on ylimääräisinä, hakusessa olisi juurikin warp talonien jetpackien siivekkeitä.
D-eldareiden osista kaipaillaan tiettyjä torsoja, sekä jalkoja
Antrax

Sattuisko jollain olee tällasia voimageneraattoreita yms nurkissa. Tuli ilmeisesti macragge boksissa. Tai jotain vastaavaa?

Kuva
Spoonyone
Kdeff

Viesti Kirjoittaja Kdeff »

Antrax kirjoitti:Sattuisko jollain olee tällasia voimageneraattoreita yms nurkissa. Tuli ilmeisesti macragge boksissa. Tai jotain vastaavaa?

Kuva
Macragge aloitus boxissa tuli space marineiden ja nidien kanssa 4 kpl pakkolaskun tehneet aluksen seurana, itse satuin ne löytämään kaapista mutta menevät itsellä confeihin. Ajattelin kuitenkin kertoa että oikea loota on kyseessä!
"To each of us falls a task. And all the Emperor requires of us Guardsmen is that we stand the line and we die fighting. It is what we do best. We die standing" - General Sturn Cadian 412th
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”