[Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Malminkartanossa
Re: [Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Lauttasaaressa
Mites huomenna on pelailijoita? Mulla olis aikaa n. klo13 eteenpäin
Make love, not peace.
Mä voisin kyl tulla ainaki yhen matsin pelailee, ehkä parikin.
Huomenna paikalla viimeistään viideltä tms.
Aloitellaan vihdoin se kiltapalloliiga. Ottakaa vitoset mukaan ken mukaan haluaa!
Aloitellaan vihdoin se kiltapalloliiga. Ottakaa vitoset mukaan ken mukaan haluaa!
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Voisin neljän aikaan tulla masiinaa pelaan jos olis jo pelikaveria sillon. Ovet tarvis tietysti auki.
Mä en huomenna pääse kuin joskus seiskan-kasin maissa. Silloin kiltapalloliigaan mukaan.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Mä voisin tulla availeen ovia klo 15.
Mä tuun varmaan viiteen mennessä. KP ja masiina molemmat mukana.
Mä en tänään taivu tulemaan. KP liigaan tuun messiin kyllä.
Rats keep running!
Tuun jossain vaiheessa.
Ovet kerholla ovat auki.
Mä en taida ehtiä tänään, mutta tärkeänä muistutuksena:
Kerätkää omat figunne kertsiltä mieluiten himaan ennen lauantain muuttoa! Tuokaa sitten itse ensi kertsille.
Kyllä joku tosiasiassa ne teidän puolesta myös muuttaa mutta on vaikeaa pitää superhyvää huolta koko kerhon muutossa yksittäisistä roudattavista soltuista ja jos jotain hajoaa niin syy on enemmän teissä kuin muuttomiehissä jotka vapaaehtoisina tekevät pitkän päivän ja varmasti yrittävät silti parhaansa!
Kerätkää omat figunne kertsiltä mieluiten himaan ennen lauantain muuttoa! Tuokaa sitten itse ensi kertsille.
Kyllä joku tosiasiassa ne teidän puolesta myös muuttaa mutta on vaikeaa pitää superhyvää huolta koko kerhon muutossa yksittäisistä roudattavista soltuista ja jos jotain hajoaa niin syy on enemmän teissä kuin muuttomiehissä jotka vapaaehtoisina tekevät pitkän päivän ja varmasti yrittävät silti parhaansa!
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Muutto meni hyvin ja ollaan siis uusissa tiloissa jo tästä viikosta alkaen!
Tsekkaa kerhoinfot http://www.nopat.fi/ jos tuli uutena juttuna...
Aaanyway, me tarvittais tälle ekalle torstaille avaaja joka olis siellä kohtalaisen aikaisin. Viimeistään viideltä. Tai jos joku haluaa aikaisemmin olla niin hihkaisee.
Mulla on siis ylimääräinen avain, ensi viikolla saataneen jo lisää, mutta kenelle nohevalle avaajalle mä nyt tän yhden kappaleen annan?
Tsekkaa kerhoinfot http://www.nopat.fi/ jos tuli uutena juttuna...
Aaanyway, me tarvittais tälle ekalle torstaille avaaja joka olis siellä kohtalaisen aikaisin. Viimeistään viideltä. Tai jos joku haluaa aikaisemmin olla niin hihkaisee.
Mulla on siis ylimääräinen avain, ensi viikolla saataneen jo lisää, mutta kenelle nohevalle avaajalle mä nyt tän yhden kappaleen annan?
Mä voin ainakin luvata olevani paikalla viimeistään viideltä, mutta todennäköisesti jo jonkin verran aikaisemmin. Mutta jos joku muu pääsee avaamaan jo aikaisemmin, niin toki parempi.
- GreenMeanie
Jos terppa on tsadis huomen pöiväl ni voisin nappaa avaimet ja olla sit torstaina jo iltapäiväl availee ovia.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
- GreenMeanie
Mihis aikaan löytyis vastustajia?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
4 aikaan varmaan viimeistään ehin paikalle. Riippuu ihan töistä torstaina.
- GreenMeanie
Koitan olla availemassa sitten jo kolmen jälkeen.
Yritän päästä 3 aikaan liikenteeseen töistä ni olisin sit about samoihin aikoihin siinä.
Mä ajattelin tulla kans tänään ihmettelemään uutta kertsiä.
T:Tuukka
T:Tuukka
- GreenMeanie
Tääl ollaan. Alan pelaa infinitii jos ei masinistei ala näkyy.