[Jyväskylä] Organisointiyritys
Re: [Jyväskylä] Organisointiyritys
Ilmoittaudun torstain peleihin.
Kuinkas moni olis tulossa paikalle? Jos tulee pariton määrä pelaajia nii en varmaan jaksa lähtee.. ei oo oikein aikaa ku yhteen pelii ku pitää sit kohtuu ajois ajella takas Laukaaseenkin
Death and destruction are not our purpose. We require only submission to the Creator. However, those who refuse to bow will burn.
-
Ruukkukasvi
Pseudok sanoi YV:ssä että ei muuten ole välttämättä tulossa mutta jos olisi muuten pariton määrä niin hän voisi tulla neljänneksi. Eli näin ollen paikalle saapujia olisivat käsittääkseni:
Ruukkukasvi
hmh
Pupp3
Pseudok
Jos on muita tulijoita tai joku ei pääsekään niin laittakaa ketjuun ilmoitus ennen peliä, niin ei kukaan päädy tulemaan turhaan paikalle.
Ruukkukasvi
hmh
Pupp3
Pseudok
Jos on muita tulijoita tai joku ei pääsekään niin laittakaa ketjuun ilmoitus ennen peliä, niin ei kukaan päädy tulemaan turhaan paikalle.
5. pvä alkavalle viikolle olisi kiva saada jonkinmoinen peli aikaiseksi turnaustreenin varjolla. 50 pistettä olisi sen takia preferenssi, mutta kaipa pienempikin menee jos ei muuten vastustajia kuulu. Anyone?
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Ma kävis mulle. Ehkä ke.
Ite pääsisin tod.näköisesti ke ja/tai to.
Death and destruction are not our purpose. We require only submission to the Creator. However, those who refuse to bow will burn.
Ens viikol ehtis viel tyyppailla listaparia.
Ma ois paras, ti/pe tehtävissä.
Ma ois paras, ti/pe tehtävissä.
-
Shadowdwarf
Hei vaan kaikille, tuli figut kaiveltua naftaliinista, ja kova hinku ois pelaamaan, 50 pisteeseen ei napit vielä taivu mutta kokoelmaa kovasti kartutetaan. 35p onnistunee kivuttomasti, tarjolla olisi vihaisia suippokorvia sikälimikäli ketään kiinnostaa tarttua haasteeseen.
Missäs päin ihmiset oikein pelailee ?
Missäs päin ihmiset oikein pelailee ?
-
Ruukkukasvi
Yleisimmät pelipaikat taitavat olla Fantsu ja Vellamonkadun kellarihuone josta on tuolla listan alkupäässä puhetta.
Itse en ole varma ensi viikon aikatauluistani. On päiväkodin lomaviikko ja lapsia pitää hakea kauempaa kuin yleensä. Maanantai ehkä kävisi kun vaimolla on silloin vapaata, ja onhan tätäkin viikkoa tietysti vielä jäljellä.
Itse en ole varma ensi viikon aikatauluistani. On päiväkodin lomaviikko ja lapsia pitää hakea kauempaa kuin yleensä. Maanantai ehkä kävisi kun vaimolla on silloin vapaata, ja onhan tätäkin viikkoa tietysti vielä jäljellä.
Fantasiapeleillä joo varmaan eniten pelaillaan. Minulla on kans lutakossa pelipöydän tapainen.
Ensi viikolle voisin yrittää 50pts pelin metsästää turnauslistanäkökulmasta mut sitä seuraavalla olisi kyllä hauska kokeilla kiukkuhaltioita vastaan - niitä ei juuri olekkaan jykylässä päässyt ihmettelemään.
Ensi viikolle voisin yrittää 50pts pelin metsästää turnauslistanäkökulmasta mut sitä seuraavalla olisi kyllä hauska kokeilla kiukkuhaltioita vastaan - niitä ei juuri olekkaan jykylässä päässyt ihmettelemään.
Pitäs ke pelailla Karin kanssa (jos muistan oikein :P) mut voisin kyl jonain muuna päivänä ottaa pelin ensvkolla.Delvor kirjoitti:Fantasiapeleillä joo varmaan eniten pelaillaan. Minulla on kans lutakossa pelipöydän tapainen.
Oliskos joku ollut halukas pelaileen loppuviikosta? To/ pe 16.30 eteenpäin.
Ens viikol ma tai ke 16.30 tai 17 alkaen?
Mä voisin tulla pelailee ku jäi toi to väliin. Vaikka toi ma klo 16.30 eteenpäin?Delvor kirjoitti:Ens viikol ma tai ke 16.30 tai 17 alkaen?
KäyPupp3 kirjoitti:Mä voisin tulla pelailee ku jäi toi to väliin. Vaikka toi ma klo 16.30 eteenpäin?Delvor kirjoitti:Ens viikol ma tai ke 16.30 tai 17 alkaen?
Täältäkin yksi aloitteleva masiinan pelaaja lisää. Vielä ei ole yhtään peliä alla ja säännötkin on vasta opiskeluvaiheessa, eli demopeli vois olla kovasana jossain välissä. Saisko tuohon ensimmäiseks viestiks muuten listattua vaikka kaikki pelaajat Jyväskylässä, niin olis helpompi tsekata muita pelaajia ilman, että tarvii liian monta sivua plärätä?
Aloitusviesti muokattu pelaajalistaksi.
In the heat of the blight/
Uus viikko lähestyy. Ens viikolla voisin pelailla ti ja/tai pe.
-
Ruukkukasvi
Minulle sopisi se perjantai. Voisi välillä pelata pelin masiinaakin ennen kuin Frostgrave-kampanja alkaa.
Jei. Mulle käypi mikä vaan 14.30 eteenpäin.Ruukkukasvi kirjoitti:Minulle sopisi se perjantai. Voisi välillä pelata pelin masiinaakin ennen kuin Frostgrave-kampanja alkaa.