Fanatic Listoja ja numeroita + komppipohdintaa
-
Black scars
Re: Fanatic Listoja ja numeroita, turnaus hype!
Höpö höpö, jos on puolenvälin yläpuolella lopussa, niin olen todella tyytyväinen. Jounilla oli siisti antimetalista nideille ja sitä vähän muokkaamalla olis voinut jännittää, mutta tähän väliin ei ehtinyt maalaamaan mitään uutta. 40k planeettojen pinta on vaan nideille liian vaarallinen paikka, joten tuo ilmassa pysyminen houkuttelee.
*Hu*
Kyllähän tuolla tiukkoja listoja on vastaan asettumassa mut mulla on tarkoitus treenata knighteilla pelaamista mahdollisimman kovissa ympäristöissä ja mahollisiin ETC-hakuihinkaan ei kaikkien kannata eldareilla puskee. ;) Voidaan sit Esan kans todeta et vituiks män ja tapella sit jumbosijasta.
L:XVI/C:VIII
Kelistä kiinni jos pääsee kohtuudella lähteen.Wynn kirjoitti:... Jännityksellä ootan että ollaanko takas Oulussa vielä sunnuntaina vai vasta maanantaina.
Mie tuun makseleen oppirahoja, joten yks voitto taikka ihan tasuriki on kova sana mulle. Ja mulla oli näemmä ainoa Hemlock.
- Lord of Carcassonne
Mä luulen että eldarit vie turnauksen. Koska forge on kielletty niin moni counter on syöty jolla eldarit saataisiin kuriin.
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
-
Purging Flame
Ihan mielenkiinnosta, mikä se forgen counter noihin olisi?Lord of Carcassonne kirjoitti:Mä luulen että eldarit vie turnauksen. Koska forge on kielletty niin moni counter on syöty jolla eldarit saataisiin kuriin.
Carcassonne saa vastata kun kerran kysytään, mutta tän topikin aiheeseen forge ei liity juuri mitenkään ja kaikki väittely aiheesta tullaan poistamaan.
- Lord of Carcassonne
Asia selvä.Malkuth kirjoitti:Carcassonne saa vastata kun kerran kysytään, mutta tän topikin aiheeseen forge ei liity juuri mitenkään ja kaikki väittely aiheesta tullaan poistamaan.
Mutta veikkaukseni on että Eldarit voittaa ja vanha tuttu porukka poromagian jengistä on listojen kärjessä.
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Veikkaan et tällä kertaa voittaa joku joka ei pelaa eldareilla, on voittanu fanan ennenkin ja muitakin turnauksia joskus. Eikä se oo Eetu Peltola, äidin pikku kakkapyllyllä ei vaan tällä kertaa riitä muroissa sokeri.
Sexy and Inouj it.
http://www.sirlin.net/articles/playing-to-win
Eihän tälläistä yksisarvista voi tuolta löytyä mitenkään.Inouj kirjoitti:Veikkaan et tällä kertaa voittaa joku joka ei pelaa eldareilla, on voittanu fanan ennenkin ja muitakin turnauksia joskus. Eikä se oo Eetu Peltola, äidin pikku kakkapyllyllä ei vaan tällä kertaa riitä muroissa sokeri.
Mut veikkaan sitä silti myös. Koska saduilla pitää olla onnellinen loppu ja pahat äitipuolet syöstään kadotukseen.
gaming since '92
Mä veikkaan myös sinua Jouni :D Lista ja armeija yllätti. Mutta oletan että sulla on joku kiero suunnitelma. Hyvää ja rehtiä sotaa kaikilleInouj kirjoitti:Veikkaan et tällä kertaa voittaa joku joka ei pelaa eldareilla, on voittanu fanan ennenkin ja muitakin turnauksia joskus. Eikä se oo Eetu Peltola, äidin pikku kakkapyllyllä ei vaan tällä kertaa riitä muroissa sokeri.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Hei emmä ny itteeni tarkottanu (paljoo). Yksisarvisia löytyy kunhan niihin uskoo. Osa niistä on vaan niin vanhoi että on päässy unohtumaan ja osa ollu osana isompaa laumaa ;)
EDIT: ja mun armeija on tietty Kult Mekanikuksen Waaagh! Konvorkation :)
Sexy and Inouj it.
Don't you mean Gorkwokation?Inouj kirjoitti:
"In the eyes of an amateur there are many options, but in the eyes of a master there are just a few"
-Unknown list builder-
-Unknown list builder-
Ihan vain tuli mieleen, kuinka moni muu saa uhrata tulevat yöunet että saa figut maaleihin?
En söis.Gintonic kirjoitti:Don't you mean Gorkwokation?Inouj kirjoitti:
Sexy and Inouj it.
Liputan kotijoukkuetta eli Antti Ramstadius voittoon. Eihän tämä vaadi edes perusteluja, kun äijän numero ilmoittautumislistalla on 42.
Miten niin vain tulevat ?WolfMan kirjoitti:Ihan vain tuli mieleen, kuinka moni muu saa uhrata tulevat yöunet että saa figut maaleihin?
Eli ne yöunet on menny myös useammalta aikasemmaltakin yöltä? Ja jokainen järkevä ihminenhän maalaa kaiken valmiiksi hyvissä ajoin ja sillai että saa nukkuakin.MRPerson kirjoitti:Miten niin vain tulevat ?WolfMan kirjoitti:Ihan vain tuli mieleen, kuinka moni muu saa uhrata tulevat yöunet että saa figut maaleihin?
Voittolotto jollekulle etelän turnausjumalista.
- Valkohukka
Mä veikkaan Pekka Kokivirtaa joka vanhana konnana vaan muiluttaa kaikki kansliat sikinsokin sekaisin :)
Veikkaan et Neva ja Klemola pelaa toisensa ulos paalupaikalta. Ohi painaa Allu Meuronen.
Kyllähän nuo unet jää varmaanki vielä välistä. Melkein kaikki oli vielä maalamatta ja osa kokoamatta maanantai iltana ja nyt ois vielä maalausta melkosesti jäljellä :P
Edit: Häytyy ehkä taas se vaimoke recruittia maalaamaan yöksi ku mie nukun XD
Edit: Häytyy ehkä taas se vaimoke recruittia maalaamaan yöksi ku mie nukun XD
For The Greater Good!