Oskari kirjoitti:Kiitos ehdotuksista, valitettavasti joudun kyllä torpeedoimaan näitä. Tulevien muutosten pointtina on vähentää spämmiä ja poistaa muutamia typeryyksiä, ei muuttaa peliä radikaalisti.
shiwan kirjoitti:
- kaikki BB allyt -> AoC
Big Brother tasoiset allyt ei mun mielestäni ole mikään ongelma. Osaatko eritellä minkä ongelman korjaamiseen tällä pyritään?
Henkilökohtaisesti koen ongelmaksi kaikki nämä "yksi yksikkö sieltä yhdistettynä toiseen pelkkien tehojen tavoittelemiseksi"-ratkaisut. Draigostarat jne.
shiwan kirjoitti:
- yhden ICn rajoitus ryhmään
Samojen choisejen spämmiä ollaan rajoittamassa, niin en näe syytä näin radikaaliin sääntömuutokseen.
Tämäkin pudottaa vain osan stareista pois kuvioista. Eihän toi ole mikään ongelma sellaisilla armeijoilla kuin nidit, CSM, AM tai edes marinet.
Kuten edellä jo perusteltiin, tässä ei ole enää pointtia.
Minun mielestäni on. Ei tarvitse olla samaa mieltä.
Käytännössä mahdoton toteuttaa. Rajaa jo liian monta formaatiota suoraan pois.
En kykene nimeämään yhtään formaatiota joka ottaisi jotenkin erityisesti hittiä siitä, ettei sitä monisteta loputtomasti. Ei tässä ole tarkoitus vaikuttaa formaation sisältöön vaan formaatioihin. Juu nou, ei viittä mayhen packiä. Eniten osumaa ottaa kai KDK kun ei voi spämmiä hauvoja ihan niin vapaasti. Perässä tulee marinet. Oikeasti tämä ei muuta juuri muuten peliä kuin siten, että loweja ei pääse spämmimään monistamalla samaa formaatiota keräilykaaviossa.
Mitä pointtia on rajoittaa lowit yhteen? Gargantuanit ja super heavyt kyllä tulee olemaan max 1 yhteensä, kuten nytkin oli.
Taas niitä makuasioita.
Screamerstar ei ole ongelma, viime fanassa screamereitä sisältävät listat suorittivat keskinkertaisesti/huonosti, paitsi tietty Peltolan Eetun lista.
Menee taas siihen millaista peliä haluaa pelata. Minun mielestäni peli on kivempi kun kaikki ovat kuolevaisia. BTPn herra iso herra totesi joskus, että hän ei ole koskaan kuullut kenenkään valittavan örkkejä vastaan pelatessa. Vaikka kuinka tulisi turpaan niin ainakin pääsi pinoamaan ruumiita.
Toki helppo tapa hoitaa tämä kaikki olisi pistää listat mono codexeiksi. Sekin jättää ne screamerit, mutta elämä on.
Mutta niin, tee toki millaiset rajaukset haluat. Ehdotin vain itse sellaisia jotka tekevät mielestäni pelaamisesta mielekästä. Samalla tavalla kuin sinä et näe järkevänä näitä rajauksia, minä en näe järkevänä sitä, että kentällä heiluu 2-4 käytännössä kuolematonta jyrää ja statisteja. Jokainen tyylillään.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.