[Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Malminkartanossa
Re: [Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Lauttasaaressa
Tämä säie lienee oivin tavoittamaan noppakerhon kiltapalloilijoita: Jos saisi toisen GB joukkueen lauantaiksi paikalle, niin voitaisiin/voisin demotella guildballia tupareissa, herääkö kellään kiinnostus?
Oliskos masinisteilla intoa 19.11. torstaina tulla matsaamaan oikein ajoissa? Vaikka klo13?
Make love, not peace.
Mä en tuu tänä torstaina ollenkaan. Multa saa tulla viikolla hakemaan avaimen jos haluaa olla avaamassa ovia. H-P:llä ainoat toiset avaimet.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
- GreenMeanie
Kiinnostaisko sua pelailla kertsillä huomenna tai keskiviikkona, voisin samalla siirtää avaimet sulle torstaita varten kun en ite ole varma aikatauluista? Tarjous avoinna myös muille.Barricade kirjoitti:Oliskos masinisteilla intoa 19.11. torstaina tulla matsaamaan oikein ajoissa? Vaikka klo13?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Mä voin tulla huomenna hakemaan avaimet, niin saadaan ainakin torstaina kertsi auki.petskules kirjoitti:Mä en tuu tänä torstaina ollenkaan. Multa saa tulla viikolla hakemaan avaimen jos haluaa olla avaamassa ovia. H-P:llä ainoat toiset avaimet.
-
Der Dexter
Mä lunastin kans yhdet avaimet nyt kertsille kans, ja oisin varmaan kolmen jälkeen tulossa torstaina paikalle, jahka töiltä kerkiän.
Aliquando Insanire Iucundum Est
- GreenMeanie
Re: [Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Malminkartanossa
Me mennään Barricaden kaa pelailee pari peliä keskiviikkona iltapäivällä jos jotain muitakin kiinnostaa tulla tonne maalle. Myös mulla oleva avain siirtyy näppärästi tässä yhteydessä.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
MIhis kellonaikaan aattelitte olla paikalla iltapäivällä? Voisin tulla kanssa pelaan ainakin yhen pelin jos päästään alottaan ajoissa.
- GreenMeanie
Me sovittiin miitti kaheks kertsille että meiän (ainakin eka) peli on varmaan viimestään joskus puol viiden jälkeen paketissa.Hermo kirjoitti:MIhis kellonaikaan aattelitte olla paikalla iltapäivällä? Voisin tulla kanssa pelaan ainakin yhen pelin jos päästään alottaan ajoissa.
Ok. Tulen siinä kahen jälkeen ihmettelemään.
Lauantaina on muuten kerhon tuparit, eli siihen malliin kannattaa jättää paikat, että vieraat viihtyy... Olen perjantain reissussa, joten en kerkeä siivoamaan paikkoja :)
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
- GreenMeanie
Hyvää treidailtua saatiin leikittyä, en ees muistanu kuin vähän tykkään eKruegerista. Tosi kivaa kun et voi ampuu, taikoo etkä salamoida druidei pois, molemmat pelit ois varmaan tullu turpaan ilman espionage kääpiöit.
Jätin kerholle kaapin päälle tuulettimen viereen Antille pussin baselehtikamaa ja Chissen tiimipaidan piilotin ovelasti viimeseen paikkaan josta se keksii sitä etsiä. Avain siirty samalla Jarkolle joka puhu olevansa huomenna suht aikasin avaamassa.
Jätin kerholle kaapin päälle tuulettimen viereen Antille pussin baselehtikamaa ja Chissen tiimipaidan piilotin ovelasti viimeseen paikkaan josta se keksii sitä etsiä. Avain siirty samalla Jarkolle joka puhu olevansa huomenna suht aikasin avaamassa.
Mä tuun huomenna pelailee masiinaa. Ja aiemmin päivällä kans Infinityy.
Pinggaan vielä, ketään guildball pelaajaa, joka haluisi tuoda figujansa demotusta varten paikalle lauantaina?
Tuun tänään jossain vaiheessa. Lauantaina pelaan sählyä.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Oletettavasti ovet auki kohtuu aikasin? Tuun tänää vaan poimii epäilyttävän lehtipussin kerholta pois, ei pysty pelailee.
Me tullaan Joonaksen kanssa puoli viiden aikaan.
Mihin aikaan olisi huomenna avaimia/pelikaveria?
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Itse itselleni vastaten mennään Henryn kanssa kahden aikaan mestoille. Tervetuloa!
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
-
Der Dexter
Tuun itte johonkin kolmen pintaan kans paikalle
Aliquando Insanire Iucundum Est