Malifaux slow grow/achievement liiga Helsingissä joulukuusta helmikuuhun
Re: Malifaux slow grow/achievement liiga Helsingissä joulukuusta helmikuuhun
Mulla menee tällä tahdilla kahdesta kolmeen kuukauteen edes harkita maalaamista. :D mutta katsotaan josko jotain saisi jossain vaiheessa valmiiksi. Tosin taidan vaihtaa tuon Leveticuksen pois. Jos sotatonttu sitä harkitsee niin en halua peiliä pelata. :P
Something something Dangerzone!
-
Sotatonttu
Mun Leveticus valmistui just. Mutta kun sä sanoit, että pelaisit Leveticuksella, niin tilasin Lilithin ja ajattelin osallistua sillä juurikin, ettei tuu samoja mastereita :DFiend_ kirjoitti:Mulla menee tällä tahdilla kahdesta kolmeen kuukauteen edes harkita maalaamista. :D mutta katsotaan josko jotain saisi jossain vaiheessa valmiiksi. Tosin taidan vaihtaa tuon Leveticuksen pois. Jos sotatonttu sitä harkitsee niin en halua peiliä pelata. :P
Myyrälle: Ei ollut tarkoitettu valitukseksi tai mitenkään siten että hommaa pitäisi muuttaa, mutta tosiaan ne molemmat kaverit harrastivat joskus muutamia vuosia sitten figuilua epäsäännöllisesti, mutta lopettivat sitten. Ja kun ne ei ole pitkään aikaan maalanneet, niin pienikin määrä tuntuu isolta jutulta. Ja nyt ainakin mun lähipiirin ihmisillä alkaa myös olla aika paljon kaikkea muuta kuin figuja elämässä. Mutta koitan tosiaan saada tsempattua ne mukaan liigaan. Mun mielestä kans se 1-3 figua kahdessa viikossa on ihan hyvä määrä satunnaissutijallekin. Isoin hommahan on nyt tässä alussa, kun crewboksista ja siitä yhdestä lisäboksista voi tulla yli 10 figua tavallaan kerralla maalattavaksi. Vaikka aikaakin toki on enemmän.
Niille molemmille ollaan Sipisen kanssa demotettu ja molemmat olivat kyllä pelistä tosi innoissaan. Mut voin kyllä vinkata, että jos haluaa lisää kokemusta, niin voisi tulla vaikka Poromagiaan tai Happeen pelaamaan jo joulukuussa.
- NorjanPaavi
joo voit ihan hyvin mainostaa että liigassa on jopa perheellisiä ainakin kolma kappaletta toki voi olla myö enämmänki. Toki meillä on se etu että 2 vuotiaan osaa pitää jo melko hyvin sivellin kädessä. Tai emmä tiedä oks HH viel alkanu käyttää lapsi työvoimaa, mutta se on ihan oma iltaohjelmaa aina silloin tällöin.Sotatonttu kirjoitti: Ja nyt ainakin mun lähipiirin ihmisillä alkaa myös olla aika paljon kaikkea muuta kuin figuja elämässä. Mutta koitan tosiaan saada tsempattua ne mukaan liigaan.
Mitä mä sit pelaan, jos tonttu vie Lilithin? :O
Joku muu saa päättää. Vaihtoehdot on Molly, Tara, Jack Daw, Collodi, Brewmaster, Som'er, Ophelia ja Ironsides. Nopein vastaaja voittaa.
Joku muu saa päättää. Vaihtoehdot on Molly, Tara, Jack Daw, Collodi, Brewmaster, Som'er, Ophelia ja Ironsides. Nopein vastaaja voittaa.
- NorjanPaavi
Gremlineitä? Häh? Miten ois se Philip ja Nanny?Myyra kirjoitti:Mitä mä sit pelaan, jos tonttu vie Lilithin? :O
-
Sotatonttu
Mäkin kannatan Mollya. Se on hauskan näköinen figu ja kiinnostais nähdä myös miten se toimii kentällä.
Yritän parhaani saada ne mukaan. Toinen niistäkin on perheellinen ja on nähty, että jos motivaatiota on tarpeeksi, niin harrastukset onnistuu toki silti :) Toista varten oon jo keksinyt hyvän painostusmenetelmän: Maalaan sille 3 fire gaminia ja yritän siten tehdä sille huonon omantunnon, jos se ei meinaa osallistua :D
Yritän parhaani saada ne mukaan. Toinen niistäkin on perheellinen ja on nähty, että jos motivaatiota on tarpeeksi, niin harrastukset onnistuu toki silti :) Toista varten oon jo keksinyt hyvän painostusmenetelmän: Maalaan sille 3 fire gaminia ja yritän siten tehdä sille huonon omantunnon, jos se ei meinaa osallistua :D
Molly it is.Sotatonttu kirjoitti:Mäkin kannatan Mollya. Se on hauskan näköinen figu ja kiinnostais nähdä myös miten se toimii kentällä.
Suunnitelma on hyvä.Sotatonttu kirjoitti: Yritän parhaani saada ne mukaan. Toinen niistäkin on perheellinen ja on nähty, että jos motivaatiota on tarpeeksi, niin harrastukset onnistuu toki silti :) Toista varten oon jo keksinyt hyvän painostusmenetelmän: Maalaan sille 3 fire gaminia ja yritän siten tehdä sille huonon omantunnon, jos se ei meinaa osallistua :D
- NorjanPaavi
Nii sit vaan valitsee että kumpi path... vai oisko kova että ei ottais kumpaakaan?Myyra kirjoitti:Molly it is..Sotatonttu kirjoitti:Mäkin kannatan Mollya. Se on hauskan näköinen figu ja kiinnostais nähdä myös miten se toimii kentällä.
Horror, koska toi crewboksi käytännössä pakottaa siihen tässä leikissä.NorjanPaavi kirjoitti:Nii sit vaan valitsee että kumpi path... vai oisko kova että ei ottais kumpaakaan?Myyra kirjoitti:Molly it is..Sotatonttu kirjoitti:Mäkin kannatan Mollya. Se on hauskan näköinen figu ja kiinnostais nähdä myös miten se toimii kentällä.
Tuossahan nuo odottelee basetuksen toista vaihetta, jonka jälkeen basecoat ja sitten vasta pääsee maalaa.. Argh.

Vielä pitäisi muutama nappi kasata ja tehdä baset ennen kuin pääsee eteenpäin..

- NorjanPaavi
Noo reilukerho kokoontuu. Tavoitteena voitaa joka liiga matsi ekallakierroksella? Aika kunniahimosta......Fiend_ kirjoitti:Tuossahan nuo odottelee basetuksen toista vaihetta, jonka jälkeen basecoat ja sitten vasta pääsee maalaa.. Argh.
Haha. Mitä? :D No ei nyt sentään.NorjanPaavi kirjoitti:Noo reilukerho kokoontuu. Tavoitteena voitaa joka liiga matsi ekallakierroksella? Aika kunniahimosta......Fiend_ kirjoitti:Tuossahan nuo odottelee basetuksen toista vaihetta, jonka jälkeen basecoat ja sitten vasta pääsee maalaa.. Argh.
- Hammerheart
Tokan kierroksen lisäys aloitusboksiin: toinen tiikeri!NorjanPaavi kirjoitti:Noo reilukerho kokoontuu. Tavoitteena voitaa joka liiga matsi ekallakierroksella? Aika kunniahimosta......Fiend_ kirjoitti:Tuossahan nuo odottelee basetuksen toista vaihetta, jonka jälkeen basecoat ja sitten vasta pääsee maalaa.. Argh.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Joka kierroksella tiikeri. Äkkiä tulee eteen kierros jolla on Marcus ja 5 tiikeriä!Hammerheart kirjoitti:Tokan kierroksen lisäys aloitusboksiin: toinen tiikeri!NorjanPaavi kirjoitti:Noo reilukerho kokoontuu. Tavoitteena voitaa joka liiga matsi ekallakierroksella? Aika kunniahimosta......Fiend_ kirjoitti:Tuossahan nuo odottelee basetuksen toista vaihetta, jonka jälkeen basecoat ja sitten vasta pääsee maalaa.. Argh.
-
Sotatonttu
Tilasin Lilithin ja Waldgeistejä viime viikon maanantaina (ja lähtivät silloin jo liikkeellekin) firestormista, mutta ei ole vielä näkynyt. Täytyy toivoa, että tulee pian, ettei tuu liian kiire. Postilakko osui vissiin mun kannalta just pahimpaan aikaan.
Veikkaan kans, että mun Ashes and Dust tuskin tulee ajoissa tähän.. Joten skippasin Leveticuksen. Jos tarvitset backup plääniä. :DSotatonttu kirjoitti:Tilasin Lilithin ja Waldgeistejä viime viikon maanantaina (ja lähtivät silloin jo liikkeellekin) firestormista, mutta ei ole vielä näkynyt. Täytyy toivoa, että tulee pian, ettei tuu liian kiire. Postilakko osui vissiin mun kannalta just pahimpaan aikaan.
-
Sotatonttu
Jep jep. Täytyy kattoa tuleeko aiheelliseksi. Mut hyvä tietää :)Fiend_ kirjoitti:Veikkaan kans, että mun Ashes and Dust tuskin tulee ajoissa tähän.. Joten skippasin Leveticuksen. Jos tarvitset backup plääniä. :DSotatonttu kirjoitti:Tilasin Lilithin ja Waldgeistejä viime viikon maanantaina (ja lähtivät silloin jo liikkeellekin) firestormista, mutta ei ole vielä näkynyt. Täytyy toivoa, että tulee pian, ettei tuu liian kiire. Postilakko osui vissiin mun kannalta just pahimpaan aikaan.
Mullakaan ei oo Ashes and Dustia, enkä sellaista hommannutkaan. Mut eiköhän Leveticuksen hiring poolilla muutenkin jotain jännää keksi.
Itseasiassa, Black Friday tilaus on jo lähtenyt liikkeelle. Jos se ei tällä kertaa tule Australian kautta, se voi hyvinkin olla ajoissa perille...Fiend_ kirjoitti:Veikkaan kans, että mun Ashes and Dust tuskin tulee ajoissa tähän.. Joten skippasin Leveticuksen. Jos tarvitset backup plääniä. :DSotatonttu kirjoitti:Tilasin Lilithin ja Waldgeistejä viime viikon maanantaina (ja lähtivät silloin jo liikkeellekin) firestormista, mutta ei ole vielä näkynyt. Täytyy toivoa, että tulee pian, ettei tuu liian kiire. Postilakko osui vissiin mun kannalta just pahimpaan aikaan.
Harjoituskierroksen paritukset ja skenaario löytyvät nyt ketjun toisesta viestistä.
Sopikaa pelikaverinne kanssa mahdollisimman nopeasti sopivasta ajankohdasta. Aikaa on jouluun asti, mutta kannattaa luonnollisestikin pyrkiä saamaan näitä pois alta etupainoisesti, jotta yllättävät kiireet eivät pääse estämään peliä niin helposti.
Jos nyt tai tulevaisuudessa käy sillä tavoin, että todennäköisesti et pysty pelaamaan peliä kierroksen aikana, niin ilmoitathan siitä mahdollisimman nopeasti minulle ja vastustajallesi.
Sopikaa pelikaverinne kanssa mahdollisimman nopeasti sopivasta ajankohdasta. Aikaa on jouluun asti, mutta kannattaa luonnollisestikin pyrkiä saamaan näitä pois alta etupainoisesti, jotta yllättävät kiireet eivät pääse estämään peliä niin helposti.
Jos nyt tai tulevaisuudessa käy sillä tavoin, että todennäköisesti et pysty pelaamaan peliä kierroksen aikana, niin ilmoitathan siitä mahdollisimman nopeasti minulle ja vastustajallesi.