Kamppanja säännöt - Warhammer WWII - draft
Kamppanja säännöt - Warhammer WWII - draft
Tarkoituksena olisi aloitella muutaman kaverin kanssa WWII aikaan sijoittuva kamppanja. Varsinaisen pelin sääntöinä käytetään Warhammer WWII sääntöjä.
Kamppanjaa varten olen laatinut luonnoksen säännöistä, joita siinä tarvitaan. Nyt kaipailisin kommentteja ja ehdotuksia. Kaikki kommentit ja kritiikki on erittäin tervetullutta!
Säännöt löytyvät täältä
Kiitoksia.
Kamppanjaa varten olen laatinut luonnoksen säännöistä, joita siinä tarvitaan. Nyt kaipailisin kommentteja ja ehdotuksia. Kaikki kommentit ja kritiikki on erittäin tervetullutta!
Säännöt löytyvät täältä
Kiitoksia.
Virallisia figuja ei ole, koska pelikään ei ole viralinen. Meidän pienessä porukassamme olemme käyttäneet lähes kaikista alan liikkeistä saatavia 1/72 skaalan pienoismalleja. Toinen vaihtoehto on tuossa toisessa threadissa esitellyt 28mm (GW:n mittakaava) black tree designin figut.Griffon lord kirjoitti:tuleeks tho figujaki? Mä vaa et vois alottaa itekki Suomen ja saksan keräämisen
Itse olen nauttinut 1/72 skaalan figujen keräämisestä. On meinaa hinnat huomattavasti halvempia kun GW:n. 50 ukkoa saa 5-8 eurolla. Tankit maksavat siinä 7-15 euroa kappale. Maalaaminenkin on huiman nopeaa.40 ukkoa kahdessa illassa.
Mun galleriassa on lisää kuvia meikäläisen sakemanni armeijasta tuohon peliin.
Itse ainakin huomasin muutamia sääntöjä jotka voisi heti siirtää emopeliin, esimerkiksi 'Hold your ground' sääntö kulkuneuvosta rynniviä vihollisia vastaan.Guardsman kirjoitti:Very interesting... Voishan sitä kokeilla noita US airbornea. Tämähän voisi ollakkin ihan aloittamisen arvoinen peli...
Kerropas VonCarstein kuinka isoilla pistemäärillä tuota yleensä pelaillaan?
"Malja kansainväliselle kommunistis-kapitalistiselle salaliitolle, johon olen aina halunnut kuulua."
Moh Kohn: Tähtijaosto (kirj. Ken MacLeod)
Moh Kohn: Tähtijaosto (kirj. Ken MacLeod)
Me ollaan nyt alkuvaiheessa pelaulti 1500 pistettä. Se vastaa kestoltaan noin 2000 pisteen peliä 40k:ta.Simpi kirjoitti:Guardsman kirjoitti: Kerropas VonCarstein kuinka isoilla pistemäärillä tuota yleensä pelaillaan?
1500 pisteen armeija maksaa kaupassa noin 100euroa. Tosin tässä on Druzhina Captainin kanssa menossa semmonen kilpavarustelukierre, että alkaa olemaan kohta semmonen 3000 pistettä :/
Tuommonen 1500 pisteen peli poikkeaa aikalailla 1500 pisteen 40k pelistä, koska WWII:ssä saa armeijaan tungettua raskasta kalustoa reilusti enemmän. Kymmenen panssaria on aika normaalia.
- Druzhina Captain
- Valvoja
- Druzhina Captain
- Valvoja