Pelattiin pari viikonloppua sitten läjä pelejä kun kukaan ei oikein jaksanut pelata Munchkinia tai Elder Signiä, kumosin hetken mielijohteesta mun örkit ja kaaoksen pöydälle, sillä ajatuksella että mieluummin pelataan jotain kuin vain jumitetaan koko ilta katsellen Netflixiä. Iltaa istumassa oli minä + neljä normaalia ihmistä, kukaan normeista ei juurikaan välittänyt figuista.Morze kirjoitti:Kun tuosta AoS:in sopivuutta illanistujaisiin hehkutettiin (tai pikemminkin mainittiin), onko jollain omakohtaista kokemusta, tai toisen käden tietoa yleisestä hupifaktorista likaisten normojen parissa? Toimiiko 2+ pelaajaa lainkaan?
Kaikki omaksuivat säännöt nopeasti (kiitos aiemman kokemuksen FFG:n peleistä), minä huolehdin alkuun suurin piirtein edes jonkinlaisesta balanssista ja hauskaa oli kaikilla. Alkuun pelattiin kill-em-all fiiliksillä mutta frendit alkoi nopeasti myös väsätä omia skenaarioita ja "what-if?" pelejä kuten miten homma menisi jos mun kaikki Night Goblinit (80) olisi viittä kaaos ritaria vastassa jne.
Tuskin kukaan heistä aloittaa figuja ostamaan yhden illan perusteella mutta varmasti pelataan AoS:ää jatkossakin.