Kiinnostaisiko jo lähes perinteinen joulun välipäivien megapeli ihmisiä ?
- Sotalammas
Kiinnostaisiko jo lähes perinteinen joulun välipäivien megapeli ihmisiä ?
Elikkä välipäiville vuoden tauon jälkeen jo perinteitä omaava megapeli kasaan.
Itse himottais pelata nostalgiassa Yksi silta liikaa skenaario ammoisilta ajoilta uudestaan, os joku vielä muistaa tätä legendaarista skenua ihka ensimmäiseltä kerholta.
Itselle käy mitkä vain päivät 26-30 välissä.
Miltä tällainen kuulostaisi ? Olisiko innostusta tähän tai johonkin muuhun teemalliseen skenaarioon johon pohdin kunnon tasapainon.
Itse himottais pelata nostalgiassa Yksi silta liikaa skenaario ammoisilta ajoilta uudestaan, os joku vielä muistaa tätä legendaarista skenua ihka ensimmäiseltä kerholta.
Itselle käy mitkä vain päivät 26-30 välissä.
Miltä tällainen kuulostaisi ? Olisiko innostusta tähän tai johonkin muuhun teemalliseen skenaarioon johon pohdin kunnon tasapainon.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Re: Kiinnostaisiko jo lähes perinteinen joulun välipäivien megapeli ihmisiä ?
Tai sit pelataan toi Eskalaation megamatsi mihin varmasti muutkin kun eskaloitujat saa osallistua (?) Siihen varmasti tarvitaan kans puuhamiehiä vetämään homma maaliin. Tämä oikeastaan sen takia että toi Joulun aika oli vissiin aika monella tukossa.
- Sotalammas
Kyllä mä voin tulla pelaamaan molemmat, mutta se ei poista sitä että mulla on välipäivät vapaana ja haluan silloinkin pelata.
Nopat ja Taktiikka Ry
Vähän kieltämättä houkuttelisi jokavuotinen fow-matsi! Kai tohon escalation-megapeliinkin voisi tunkea mukaan, vaikka siellä väkeä taitaa olla aika lailla jo valmiiksi, mitä vilkuilin. Mä pääsisin näillä näkymin pelaamaan 26. tai 27. päivä, jos jonkinlainen porukka megapeliin löytyy.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- Sotalammas
Kaivetaan nyt joku porukka tähän. Oli kyl sen verran hyvät väännöt edellisellä kerralla kun pelattiin kukkulan kuningasta.Celebdae kirjoitti:Vähän kieltämättä houkuttelisi jokavuotinen fow-matsi! Kai tohon escalation-megapeliinkin voisi tunkea mukaan, vaikka siellä väkeä taitaa olla aika lailla jo valmiiksi, mitä vilkuilin. Mä pääsisin näillä näkymin pelaamaan 26. tai 27. päivä, jos jonkinlainen porukka megapeliin löytyy.
Nopat ja Taktiikka Ry
Mä voin kyllä tulla pelaa 26 päivä myös.
Nopat ja Taktiikka Ry
Mun jouluaikataulut on mennyt nyt silleen, et tuun himaan vasta 26. päivä illalla. Eli toi päivä ei oikein onnistu iteltä.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
- Sotalammas
Ei sitte. Pitää keskittyä enemmän kaljan juontiin sitten =0
Nopat ja Taktiikka Ry