War Head Fight Club, Pasila, Helsinki
-
Purging Flame
Re: War Head Fight Club, Pasila, Helsinki
Löytyiskö huomiselle vastustajaa Fanatic-reenimatsiin?
Pitäisi päästä testaamaan uutta listaa ennen vkonloppua. Paikalle pääsen tosin vasta neljän jälkeen.
Pitäisi päästä testaamaan uutta listaa ennen vkonloppua. Paikalle pääsen tosin vasta neljän jälkeen.
Taas huhuillaan pelikaveria neljän aikaan. Olis kiva kokeilla skenaariota, jossa toinen puolustaa pöydän keskustaa ja toinen yrittää sinne päästä.
Interromancers waterboard your mind
-
Emperorman1
Onhan huomenna Tappeluklubi normaalisti?
Kuten siinä ruinissa luki: "Got skilzz, got style!"
Armeijoina SW ja AM elikkä IG
Armeijoina SW ja AM elikkä IG
Kyllä, viimeinen veto kaudelle 2015! Tervetuloa!Emperorman1 kirjoitti:Onhan huomenna Tappeluklubi normaalisti?
Mikä firman linja on BFG tmv. avaruuslaivastopeleihin? Löytyykö 6x4-pelimattoa jo omasta takaa ja jos ei niin sopiiko tuoda oma?
Kyselen lähinnä sillä, että tiistai on toki nappoiden työntelyyn pyhitetty, mutta pöydillä näyttää olevan pelkästään maasotaa 28mm mittakaavassa.
Kyselen lähinnä sillä, että tiistai on toki nappoiden työntelyyn pyhitetty, mutta pöydillä näyttää olevan pelkästään maasotaa 28mm mittakaavassa.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
Voi pelaa, kaupalla pitäisi olla mattoja X-Wing käyttöön ja niitä saa kyllä lainata. Voi myös tuoda oman, jos on tarkka kuvioinnista tai virallisista mitoista!shiwan kirjoitti:Mikä firman linja on BFG tmv. avaruuslaivastopeleihin? Löytyykö 6x4-pelimattoa jo omasta takaa ja jos ei niin sopiiko tuoda oma?
Porojen virallinen X-Wing päivä on torstaisin, jolloin paikalta voi yhyttää myös muita avaruusamiraaleja. Lisäinfoja saa näiden omasta turnauskalenterista.
Erittäin jeppis.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
Nostetaan tätä ja samalla huhuillaan 40k kaveria tiistaille 9.2. Sovitaan YV:llä yksityiskohtia ja aikoja.
Interromancers waterboard your mind
1750pts 30k peliä ens tiistaina klo 16:30 alkaen? Mulla on IK listassa, vaikka ei saisi.
katoppa tätä
Löytyisikö pelikaveria tälle tiistaille?
Toiveena olisi pelata War Head Grand Tournament sääntöpaketilla 40k:ta.
-Björn
Toiveena olisi pelata War Head Grand Tournament sääntöpaketilla 40k:ta.
-Björn
-
Prometheus
Minäkin huutelen pelikavereita tiistaille. Minä tosin olen valmistautumassa nyyppäturnaukseen 22.5.
Olen palaamassa 40k:n pariin pitkän tauon jälkeen ja armeija on 5. edikan aikainen joten aivan nykypäivän standardin mukaista vastusta ei välttämättä ole luvassa. Voin katsoa Grand Tournamentin sääntöpaketin läpi jos vaikka saisin kasaan jotain kelvollista.
Olen palaamassa 40k:n pariin pitkän tauon jälkeen ja armeija on 5. edikan aikainen joten aivan nykypäivän standardin mukaista vastusta ei välttämättä ole luvassa. Voin katsoa Grand Tournamentin sääntöpaketin läpi jos vaikka saisin kasaan jotain kelvollista.
Haetaan tositarkoituksella huomiselle peliseuraa 40k:hon. 1850 pts ja warhead GT sääntöpaketti plussaa.
Björn
Björn
Olisin tänään Pasilassa ulkoiluttamassa AM tankki-laumaani 1850PTS käy tai pienemmätkin. Yritän paikalle jo klo 16.
Viimeksi muokannut Pavetron, Ti 31.05.2016 11:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Quit your life eldar!"
Pavetron kirjoitti:Olisin tänään Pasilassa ulkoiluttamassa AM tankki-laumaani 1850PTS käy tai pienemmätkin. Yritän paikalle jo klo 16.
"Quit your life eldar!"
Moro. Löytyykö pelikaveria 12.7 Tiistaille? Pts koko vaikka 1500. Käy sekä casual että kovemman tasoinen peli.
Morjens! Mulle vois kelvata. Oon lomalla ja ulkoiluttaisin mielelläni mun Ropecon-turnauksen listaa. Pelit onnistuis ihan jo vaikka 13.00 alkaen, eli kun liike aukeaa.Negative kirjoitti:Moro. Löytyykö pelikaveria 12.7 Tiistaille? Pts koko vaikka 1500. Käy sekä casual että kovemman tasoinen peli.
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Tää on ihan fine. Pääsen töistä vasta 15.30 eli varmaan siinä 16.00 hujakoilla ehdin paikalle.Squirreli kirjoitti:Morjens! Mulle vois kelvata. Oon lomalla ja ulkoiluttaisin mielelläni mun Ropecon-turnauksen listaa. Pelit onnistuis ihan jo vaikka 13.00 alkaen, eli kun liike aukeaa.Negative kirjoitti:Moro. Löytyykö pelikaveria 12.7 Tiistaille? Pts koko vaikka 1500. Käy sekä casual että kovemman tasoinen peli.
Loistavaa!Negative kirjoitti:Tää on ihan fine. Pääsen töistä vasta 15.30 eli varmaan siinä 16.00 hujakoilla ehdin paikalle.Squirreli kirjoitti:Morjens! Mulle vois kelvata. Oon lomalla ja ulkoiluttaisin mielelläni mun Ropecon-turnauksen listaa. Pelit onnistuis ihan jo vaikka 13.00 alkaen, eli kun liike aukeaa.Negative kirjoitti:Moro. Löytyykö pelikaveria 12.7 Tiistaille? Pts koko vaikka 1500. Käy sekä casual että kovemman tasoinen peli.
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
- Poromagia
- Poromagia
- Viesti:
Muistutamme vielä aikaisia aloitusaikoja suosiville, että kesäaukioloaikamme astuivat voimaan eilen ja myymälä on tiistaisin auki 13-20:00. Aukioloajat kokonaisuudessaan ovat alla. Nähdään pöytien ääressä!
Ma 13-18:00
Ti 13-20:00
Ke 13-21:00
To 13-21:00
Pe 13-21:00
La 10-18:00
Su Suljettu
Ma 13-18:00
Ti 13-20:00
Ke 13-21:00
To 13-21:00
Pe 13-21:00
La 10-18:00
Su Suljettu
-
Lt. Spämminorsu
Voikos poromagiassa maalailla omia figuja? Tietenkin ottamalla omat pensselit ja maalit mukaan. Aattelin kysyä ku välillä näkyy jengiä maalailemassa figuja. Ja jos voi niin onko päivällä väliä, itse ajattelin tiistaina tulla.
Kiitos
Kiitos