FFG:n X-Wing

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Vader
Viesti:

Re: FFG:n X-Wing

Viesti Kirjoittaja Vader »

Vala kirjoitti:
Vader kirjoitti:Ookoo, suomalaisista kaupoista en noita bongannut, mutta valmistajan sivu olisi tietty ollut hyvä lähde myös. :)
Ko. expansionit tulivat jo ennen joulua tänne paikalliseen pelikauppaan. Olivat myös Lautapelit kaupassa kamppikeskuksessa hyllyssä, kun viime viikolla kävin Hki:ssä koulutuksessa.

Edit. Eli viestin idea siis, että pitäisi olla muissakin kotimaisissa kaupoissa saatavilla...
Hmm... Tarkistin mielestäni lautapelit.fi:n tarjonnan, eikä siellä ollut kuin aloituspaketteja enkä Fantasiapeleistäkään löytänyt. Ehkä mä etsin liikaa Force Awakens -tekstiä, nettisivut eivät ole ajantasalla tms. Mutta hyvä kuitenkin, että niitä jostain pitäisi saada.

Toki voisin käyttää uusia ja vanhoja sekaisin, mutta oma esteettisyys siinä lähinnä tökkii vastaan. Kyllä vanhat mallit käy, mutta jos on erilaiset maalit, niin sitten on vähän pöh. Mutta ei huolta, enköhän mä tästäkin selviä ja pääse edes tuota peruspeliä joskus pelaamaan. :)
Omat mietelmät ja muistelmat, tai ihan vaan figupäiväkirja: http://vainvader.wordpress.com/
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Krank

Viesti Kirjoittaja Krank »

Hakusanaksi "X-Wing Miniatures" tai "X-Wing" ja rajaat kustantajan Fantasy Flight Gamesiksi.

TFA:lla löydät tosiaan vain core settiä.
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Toi T-70 x-wing löytyi aika helposti hakusanalla "t-70 x-wing"...
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Krank

smaxx kirjoitti:Toi T-70 x-wing löytyi aika helposti hakusanalla "t-70 x-wing"...

No ehkäpä olen vain tottunut hakemaan koko linjastoa :D
Vala

Viesti Kirjoittaja Vala »

Vader kirjoitti:
Vala kirjoitti:
Vader kirjoitti:Ookoo, suomalaisista kaupoista en noita bongannut, mutta valmistajan sivu olisi tietty ollut hyvä lähde myös. :)
Ko. expansionit tulivat jo ennen joulua tänne paikalliseen pelikauppaan. Olivat myös Lautapelit kaupassa kamppikeskuksessa hyllyssä, kun viime viikolla kävin Hki:ssä koulutuksessa.

Edit. Eli viestin idea siis, että pitäisi olla muissakin kotimaisissa kaupoissa saatavilla...
Hmm... Tarkistin mielestäni lautapelit.fi:n tarjonnan, eikä siellä ollut kuin aloituspaketteja enkä Fantasiapeleistäkään löytänyt. Ehkä mä etsin liikaa Force Awakens -tekstiä, nettisivut eivät ole ajantasalla tms. Mutta hyvä kuitenkin, että niitä jostain pitäisi saada.

Toki voisin käyttää uusia ja vanhoja sekaisin, mutta oma esteettisyys siinä lähinnä tökkii vastaan. Kyllä vanhat mallit käy, mutta jos on erilaiset maalit, niin sitten on vähän pöh. Mutta ei huolta, enköhän mä tästäkin selviä ja pääse edes tuota peruspeliä joskus pelaamaan. :)
Pelkällä X-wing hakusanalla löytyy. Mutta toki erikseenkin T-70 X-wing ja Tie/fo.
"The board is set. The pieces are moving"
Vader
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vader »

Vala kirjoitti:
Vader kirjoitti:
Vala kirjoitti:

Pelkällä X-wing hakusanalla löytyy. Mutta toki erikseenkin T-70 X-wing ja Tie/fo.
No juu, kyllähän niitä sieltä löytyy, kun osaa etsiä. Lautapelit.fi palauttaa "Star Wars"-hakusanalla pelkät startterit, mutta ei lisureita. Kun Armadan yms lisurit kuitenkin tuli tuolla hakusanalla, niin en sitten viitsinyt lähteä etsimään muilla hakusanoilla. Ja Fantasiapelien listassa koitin silmilläni etsiä "Force Awakens"-sanoja Star Wars -listauksesta, kun ajattelin, että eiköhän ne jotenkin eritellä kuitenkin, mutta ei sitten toiminut tuokaan teoria.

Kyllä mä jatkossa nämä sitten löydän. :)
Omat mietelmät ja muistelmat, tai ihan vaan figupäiväkirja: http://vainvader.wordpress.com/
Hwarangdaem

Viesti Kirjoittaja Hwarangdaem »

Helsingin fantasiapeleissä oli ainakin pari kappaletta T-70 / Tie-FO expansion packeja, jos joku oli ettimässä. Kaippa sieltä postillakin saa :)
Krank

Porin "Luminyrkki 2016" X-Wing turnausinfo löytyy TÄÄLTÄ.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”