Necromunda Cafe Hub chat room.

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Sergeant

Re: Necromunda Cafe Hub chat room.

Viesti Kirjoittaja Sergeant »

Kannattaa tulla paikalle ja ilmoittakaa, jos ette pääse.

Aloitus klo 14 ja lopetellaan klo 18 pintaan.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Eilen tuli pelattua kolmas peli. Jyrin van saarit lähtivät kilpaa metsästämään lootteja. Joita kentällä olikin peräti yksi... Voitto tuli hiukan tuurilla, kun van saarit mokas heti ekan bottle testin. Loottia ei saatu haltuun, kun Jyri ampui mun lootin hakijan kolmannen kerroksen rampilta alas. Ja peli loppui enkä ehtiny toisella hepulla sitä hakemaan. Sain suoritettua molemmat secondaryt, hallussa kaksi rakennusta ja tiputtaa vastustaja jostain alas. Vastapuolen ratskin scoutti oli suorittamassa omaa tehtävää (ottamassa haltuun keskimmäistä rakennusta), kunnes sitten ammuttiin sieltä alas. Ratskin sitten kuolikin saamiinsa vammoihin. Mutta ilmeisesti henkiparantajat yrittävät vielä elvyttää sitä takaisin. Taas jäi vastustajakin vangiksi. Mutta sopu lunnailla palautin takaisin. Raha heitot ei oikeen kulje mun jengillä. On ensinnäkin pieni tuloiset alueet ja hommaa ei helpota jos 3 d6 heitosta tulee yhteensä 4 :D
No toisaalta rating on noussu kokemuksien myötä reippaasti yli 1500. Niin hyvä et jokin hiukan tasaa. Mä taidan jättää seuraavan pelisession väliin, etten anna järkkyjä expabonuksia. Ja et muutenkin pelimäärät pysyis suht tasasina.
Päivittelen rosterit myöhemmin tänään tai huomenna.

Ai niin voiton myötä sain uuden alueen haltuun. Ja kun sain sen vielä valita, niin otettiin yksi mahdollinen rahapaikka (archeotech). Jos seuraavalla kerralla sais rahnaa paremmin.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Guildereita vastaan tiukkaa vääntöä. Lootin perässä juostiin, kentällä niitä oli jopa 6. Sain alussa hyvät asemat jotka pystyin pitämään ja samalla etenemään. Toisen sivustan sain murrettua yhtä sitkeää C64-sissiä lukuunottamatta joka tuli päälle tulituksesta huolimatta. Tästä syystä en päässyt hakemaan ylikulkusillalta pudonneelta vastustajalta loottia.

Keskellä Delaque pomo Don Leonardo johti hyökäystä vastustajan heavyä ja komentajaa vastaan. Vastustajan Heavy tyhjensi lippaansa ekalla sarjalla mutta sinnitteli todella pitkään siitä huolimatta. Guilder-komentaja Vector Van Zorg vaivihkaa (pää kolmantena jalkana) siirtyi johtamaan joukkoja takalinjoista käsin. Talon takaa. Esimerkillistä toimintaa. Oma heavy ja yksi juve ammuttiin maihin mutta onnistuivat ryömimään suojaan.

Toisessa kyljessä Stroganoffin veljekset leikkivät haulikkohippaa Donna the Dogin kanssa mutta vailla tuloksia. Puuttuivat myös keskustan taisteluihin ja Boris pudotti vihollisen Heavyn. Tilanne näytti hyvältä. Pitkään molemmilla oli pari miestä pudonneena mutta sitten vaaka kallistui Delaqueta vastaan, porukkaa putosi ja ensimmäinen bottle check epäonnistui.

Delaque vetäytyi takavasemmalle kahden lootticountterin ja yhden onnistuneen sivutehtävän kera (tietyn rakennuksen hallussapito).
Kharon
Viesti:

Vielä vähän kuvia.

Kuva
Delaquet viihtyivät varjoissa...

Kuva
...joten tarkka-ampujatiimi ei oikein löytänyt korkeasta paikasta huolimatta hyviä ampumalinjoja.

Kuva
C64:n johdolla Guilderit ottavat toista kylkeä haltuun.

Kuva
Keskellä Guilder-pomo Vector van Zorg etenee turvallisesti henkivartijansa takana.

Kuva
Donna the Dog yritti kovasti päästä käyttämään isoa miekkaansa...

Kuva
...mutta haulikko-veljekset Igor ja Boris eivät olleet vastaanottavaisia.

Kuva
Van Saar yrittää päästä korkealla ylikulkusillalla olevan lootin luo.

Kuva
Cawdor-jengiläiset ihastelevat julisteita.

Kuva
Raskas-ase tukee, muut etenee.

Kuva
Van Saar valmiina etenemään.
Sergeant

Loistavia kuvia!

Päivitin oman jengini.

Huomenna päivällä muutamat pelit ja palaillaan jos perjantaina jatkuu pelit.
Ookami_Tez

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez »

Päivitelty lista ja laitoin nyt turinaakin joka matsista. Aika hallituissa määrin tällä kertaa niin on varmaan kivempi lukea.

Täytyy sanoa että on kyllä ollut yllätys että ottelut on kestänyt tähän mennessä vissiin: 2 Roundia, 2 Roundia, 5 Roundia, 1 Roundi.

Elikkäs Orkkeja vastaan tullut pelattua puolet roundeista mitä olen pelannut koko peliä : D
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Määkin päivittelin nyt jengin ja stoorit. Pahoittelut kun hiukan pitkää on tuo mun raportointi. Oon koittanut parhaani mukaan tiivistää.
Kalat meni kotio...
syrja

Huhhuh, sain tos laskeskeltuu ratingit. Härrii vastaan tosiaan ropisi expaa... 8 ooa ja kaks kentälle jäänyttäkin oli downeja. Ja joihinkin tuli parit woundit ennenkuin suostuvat meneen ooa. Rahaakin tuli ko tukin ajosta. Ostin sit uuden jengiläisen, frag kranuja ja ne löytyneet plasma kranut. Ja kun itelle ei tullu menetyksiä. Niin rating on nyt sit jo 1839 +d6 (uuden jengiläisen expa siis). Kova ois polte pelata lisää. Mut pakko himmailla, ettei erotukset karkaa. Mua vastaan saa jo melkoset bonarit.
Päivittelen rosterin ja lokin huomen koneen ääres.

edit. Rosteri ja lokipäivitys tehty
Sergeant

3. päivä tulevana keskiviikkona olisi jälleen tarjolla Necromundaa. Pelit iltapäivään alkaen klo 16. Kuinka moni pääsee.
jyri87v

Viesti Kirjoittaja jyri87v »

Koitan saapua kunhan saan vuorot vaihdettua.
ArkkiError

Viesti Kirjoittaja ArkkiError »

Minulle ei onnistu. :/
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
syrja

Mä oon kans työreissus silloin. Ja tuun melko myöhään. Et en pääse. Tosin mulla nyt ei pelien suhteen ookkaan akuuttia kiirutta.
Eikös keskiviikkona ollu ehtoolla se joku seuran perustamis"kokous". Et onko sinne monikin menos?
Kharon
Viesti:

En pääse. Ensiviikolla voi arkipäiväpelitkin onnistua.
Sergeant

Onnistuuko esim. Jyrillä ja Kaharonilla päiväpelit keskiviikkona?
harkkari

En kyllä taida päästä itsekään.
Kalat meni kotio...
Viuhkamiina

Viesti Kirjoittaja Viuhkamiina »

Pääsen tulemaan keskiviikkona siinä hiukan ennen 1700. (Korjaus!) Emäntä onkin keskiviikkona iltavuorossa ja ottaa auton, joten en pääse liikkumaan. Torstaina sillä on vapaapäivä ja perjantaina aamu, eli ne päivät sopii paremmin.
Sergeant

Ei pidetä keskiviikkona pelejä.
Kharon
Viesti:

Ei normaalisti päiväpelit onnistu. Ensiviikolla vois joku päivä onnistua koska talviloma.
jyri87v

Viesti Kirjoittaja jyri87v »

torstai päivä ja perjantai ilta käy. ensi viikolla käy sitten ke to pe illat. paljon ollut iltavuoroja hoitajan listassa :(
harkkari

Mulle käy nyt tämä sunnuntai klo 15.30 eteenpäin. Sitten ensi ma ja ti kokonaan. Muuten ensi viikkolla sitten varmaan lauantaina klo15.30 eteenpäin voisi sopia.
Kalat meni kotio...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”