Necromunda Cafe Hub chat room.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Necromunda Cafe Hub chat room.
Kannattaa tulla paikalle ja ilmoittakaa, jos ette pääse.
Aloitus klo 14 ja lopetellaan klo 18 pintaan.
Aloitus klo 14 ja lopetellaan klo 18 pintaan.
O: Necromundaa, Mordheimia LotR:ia. Laita YV.
Blogini pienoismalleista FB
Pienoismallimarketti kaikki vallejon maalit täältä
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Eilen tuli pelattua kolmas peli. Jyrin van saarit lähtivät kilpaa metsästämään lootteja. Joita kentällä olikin peräti yksi... Voitto tuli hiukan tuurilla, kun van saarit mokas heti ekan bottle testin. Loottia ei saatu haltuun, kun Jyri ampui mun lootin hakijan kolmannen kerroksen rampilta alas. Ja peli loppui enkä ehtiny toisella hepulla sitä hakemaan. Sain suoritettua molemmat secondaryt, hallussa kaksi rakennusta ja tiputtaa vastustaja jostain alas. Vastapuolen ratskin scoutti oli suorittamassa omaa tehtävää (ottamassa haltuun keskimmäistä rakennusta), kunnes sitten ammuttiin sieltä alas. Ratskin sitten kuolikin saamiinsa vammoihin. Mutta ilmeisesti henkiparantajat yrittävät vielä elvyttää sitä takaisin. Taas jäi vastustajakin vangiksi. Mutta sopu lunnailla palautin takaisin. Raha heitot ei oikeen kulje mun jengillä. On ensinnäkin pieni tuloiset alueet ja hommaa ei helpota jos 3 d6 heitosta tulee yhteensä 4 :D
No toisaalta rating on noussu kokemuksien myötä reippaasti yli 1500. Niin hyvä et jokin hiukan tasaa. Mä taidan jättää seuraavan pelisession väliin, etten anna järkkyjä expabonuksia. Ja et muutenkin pelimäärät pysyis suht tasasina.
Päivittelen rosterit myöhemmin tänään tai huomenna.
Ai niin voiton myötä sain uuden alueen haltuun. Ja kun sain sen vielä valita, niin otettiin yksi mahdollinen rahapaikka (archeotech). Jos seuraavalla kerralla sais rahnaa paremmin.
No toisaalta rating on noussu kokemuksien myötä reippaasti yli 1500. Niin hyvä et jokin hiukan tasaa. Mä taidan jättää seuraavan pelisession väliin, etten anna järkkyjä expabonuksia. Ja et muutenkin pelimäärät pysyis suht tasasina.
Päivittelen rosterit myöhemmin tänään tai huomenna.
Ai niin voiton myötä sain uuden alueen haltuun. Ja kun sain sen vielä valita, niin otettiin yksi mahdollinen rahapaikka (archeotech). Jos seuraavalla kerralla sais rahnaa paremmin.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Guildereita vastaan tiukkaa vääntöä. Lootin perässä juostiin, kentällä niitä oli jopa 6. Sain alussa hyvät asemat jotka pystyin pitämään ja samalla etenemään. Toisen sivustan sain murrettua yhtä sitkeää C64-sissiä lukuunottamatta joka tuli päälle tulituksesta huolimatta. Tästä syystä en päässyt hakemaan ylikulkusillalta pudonneelta vastustajalta loottia.
Keskellä Delaque pomo Don Leonardo johti hyökäystä vastustajan heavyä ja komentajaa vastaan. Vastustajan Heavy tyhjensi lippaansa ekalla sarjalla mutta sinnitteli todella pitkään siitä huolimatta. Guilder-komentaja Vector Van Zorg vaivihkaa (pää kolmantena jalkana) siirtyi johtamaan joukkoja takalinjoista käsin. Talon takaa. Esimerkillistä toimintaa. Oma heavy ja yksi juve ammuttiin maihin mutta onnistuivat ryömimään suojaan.
Toisessa kyljessä Stroganoffin veljekset leikkivät haulikkohippaa Donna the Dogin kanssa mutta vailla tuloksia. Puuttuivat myös keskustan taisteluihin ja Boris pudotti vihollisen Heavyn. Tilanne näytti hyvältä. Pitkään molemmilla oli pari miestä pudonneena mutta sitten vaaka kallistui Delaqueta vastaan, porukkaa putosi ja ensimmäinen bottle check epäonnistui.
Delaque vetäytyi takavasemmalle kahden lootticountterin ja yhden onnistuneen sivutehtävän kera (tietyn rakennuksen hallussapito).
Keskellä Delaque pomo Don Leonardo johti hyökäystä vastustajan heavyä ja komentajaa vastaan. Vastustajan Heavy tyhjensi lippaansa ekalla sarjalla mutta sinnitteli todella pitkään siitä huolimatta. Guilder-komentaja Vector Van Zorg vaivihkaa (pää kolmantena jalkana) siirtyi johtamaan joukkoja takalinjoista käsin. Talon takaa. Esimerkillistä toimintaa. Oma heavy ja yksi juve ammuttiin maihin mutta onnistuivat ryömimään suojaan.
Toisessa kyljessä Stroganoffin veljekset leikkivät haulikkohippaa Donna the Dogin kanssa mutta vailla tuloksia. Puuttuivat myös keskustan taisteluihin ja Boris pudotti vihollisen Heavyn. Tilanne näytti hyvältä. Pitkään molemmilla oli pari miestä pudonneena mutta sitten vaaka kallistui Delaqueta vastaan, porukkaa putosi ja ensimmäinen bottle check epäonnistui.
Delaque vetäytyi takavasemmalle kahden lootticountterin ja yhden onnistuneen sivutehtävän kera (tietyn rakennuksen hallussapito).
Vielä vähän kuvia.

Delaquet viihtyivät varjoissa...

...joten tarkka-ampujatiimi ei oikein löytänyt korkeasta paikasta huolimatta hyviä ampumalinjoja.

C64:n johdolla Guilderit ottavat toista kylkeä haltuun.

Keskellä Guilder-pomo Vector van Zorg etenee turvallisesti henkivartijansa takana.

Donna the Dog yritti kovasti päästä käyttämään isoa miekkaansa...

...mutta haulikko-veljekset Igor ja Boris eivät olleet vastaanottavaisia.

Van Saar yrittää päästä korkealla ylikulkusillalla olevan lootin luo.

Cawdor-jengiläiset ihastelevat julisteita.

Raskas-ase tukee, muut etenee.

Van Saar valmiina etenemään.

Delaquet viihtyivät varjoissa...

...joten tarkka-ampujatiimi ei oikein löytänyt korkeasta paikasta huolimatta hyviä ampumalinjoja.

C64:n johdolla Guilderit ottavat toista kylkeä haltuun.

Keskellä Guilder-pomo Vector van Zorg etenee turvallisesti henkivartijansa takana.

Donna the Dog yritti kovasti päästä käyttämään isoa miekkaansa...

...mutta haulikko-veljekset Igor ja Boris eivät olleet vastaanottavaisia.

Van Saar yrittää päästä korkealla ylikulkusillalla olevan lootin luo.

Cawdor-jengiläiset ihastelevat julisteita.

Raskas-ase tukee, muut etenee.

Van Saar valmiina etenemään.
Loistavia kuvia!
Päivitin oman jengini.
Huomenna päivällä muutamat pelit ja palaillaan jos perjantaina jatkuu pelit.
Päivitin oman jengini.
Huomenna päivällä muutamat pelit ja palaillaan jos perjantaina jatkuu pelit.
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
- Ookami_Tez
Päivitelty lista ja laitoin nyt turinaakin joka matsista. Aika hallituissa määrin tällä kertaa niin on varmaan kivempi lukea.
Täytyy sanoa että on kyllä ollut yllätys että ottelut on kestänyt tähän mennessä vissiin: 2 Roundia, 2 Roundia, 5 Roundia, 1 Roundi.
Elikkäs Orkkeja vastaan tullut pelattua puolet roundeista mitä olen pelannut koko peliä : D
Täytyy sanoa että on kyllä ollut yllätys että ottelut on kestänyt tähän mennessä vissiin: 2 Roundia, 2 Roundia, 5 Roundia, 1 Roundi.
Elikkäs Orkkeja vastaan tullut pelattua puolet roundeista mitä olen pelannut koko peliä : D
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Määkin päivittelin nyt jengin ja stoorit. Pahoittelut kun hiukan pitkää on tuo mun raportointi. Oon koittanut parhaani mukaan tiivistää.
Kalat meni kotio...
Huhhuh, sain tos laskeskeltuu ratingit. Härrii vastaan tosiaan ropisi expaa... 8 ooa ja kaks kentälle jäänyttäkin oli downeja. Ja joihinkin tuli parit woundit ennenkuin suostuvat meneen ooa. Rahaakin tuli ko tukin ajosta. Ostin sit uuden jengiläisen, frag kranuja ja ne löytyneet plasma kranut. Ja kun itelle ei tullu menetyksiä. Niin rating on nyt sit jo 1839 +d6 (uuden jengiläisen expa siis). Kova ois polte pelata lisää. Mut pakko himmailla, ettei erotukset karkaa. Mua vastaan saa jo melkoset bonarit.
Päivittelen rosterin ja lokin huomen koneen ääres.
edit. Rosteri ja lokipäivitys tehty
Päivittelen rosterin ja lokin huomen koneen ääres.
edit. Rosteri ja lokipäivitys tehty
3. päivä tulevana keskiviikkona olisi jälleen tarjolla Necromundaa. Pelit iltapäivään alkaen klo 16. Kuinka moni pääsee.
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Koitan saapua kunhan saan vuorot vaihdettua.
- ArkkiError
Minulle ei onnistu. :/
"Let's Dance With Death While Drinking The Poison of Life.."
-ArkkiError
-ArkkiError
Mä oon kans työreissus silloin. Ja tuun melko myöhään. Et en pääse. Tosin mulla nyt ei pelien suhteen ookkaan akuuttia kiirutta.
Eikös keskiviikkona ollu ehtoolla se joku seuran perustamis"kokous". Et onko sinne monikin menos?
Eikös keskiviikkona ollu ehtoolla se joku seuran perustamis"kokous". Et onko sinne monikin menos?
En pääse. Ensiviikolla voi arkipäiväpelitkin onnistua.
Onnistuuko esim. Jyrillä ja Kaharonilla päiväpelit keskiviikkona?
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
-
Viuhkamiina
Pääsen tulemaan keskiviikkona siinä hiukan ennen 1700. (Korjaus!) Emäntä onkin keskiviikkona iltavuorossa ja ottaa auton, joten en pääse liikkumaan. Torstaina sillä on vapaapäivä ja perjantaina aamu, eli ne päivät sopii paremmin.
Ei pidetä keskiviikkona pelejä.
Mordheim kirjasto
Mordheim kirjasto
Ei normaalisti päiväpelit onnistu. Ensiviikolla vois joku päivä onnistua koska talviloma.
torstai päivä ja perjantai ilta käy. ensi viikolla käy sitten ke to pe illat. paljon ollut iltavuoroja hoitajan listassa :(
Mulle käy nyt tämä sunnuntai klo 15.30 eteenpäin. Sitten ensi ma ja ti kokonaan. Muuten ensi viikkolla sitten varmaan lauantaina klo15.30 eteenpäin voisi sopia.
Kalat meni kotio...