Aros Kingdoms 2016 !!!!!
- GreenMeanie
Re: Aros Kingdoms 2016 !!!!!
Mä haluun sit mennä buffaan menomatkal. Kukaan muu?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
O/ mä tuun kans buffaan. Ruoka on hyvästä.
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
- Ihme_apina
vois
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Oisko tässä sopiva paikka vähän äänestää että varataanko buffa vai hoitaako jokainen syömisensä itse. Buffa oli joku pari ekee halvempi jos sen varaa etukäteen.
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Eiks me käydä ennen jossain syömässä ni on laivalla enemmän aikaa keskittyä olennaiseen? Nähää jossain Hiilessä tms ja bussil boottisteissille?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Jos nyt ensin äänestätte komitean äänestään missä syötte.
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Eiku eka äänestetään et onko äänestys se tapa millä valitaan komitea.
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Mulle käy buffa tai esiruokailu. Oon mukana
-
Sir T0inen
Buffa. Onko se viinihana poistettu buffasta, kun tollaisia kysellään? Oma aikataulu ei vielä ole selvillä, mutta todennäköisesti tuun pirunmoisella kiireellä, jotta ehdin laivaan.
- GreenMeanie
Mika varaa ainakin täs topicis ilmottautuneille buffa. Tai kaikille paitsi Teemulle.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Siinä vaiheessa ku Erno, HP ja Hermanni ilmoo buffaan ni mä voin ihan hyvin hengaa hytissä Teemun kanssa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Yah, maksettu.
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Lähden muuten mukaan tälle reissulle vaikka pikkuisen myöhässä oonkin!
T:Tuukka
T:Tuukka
- GreenMeanie
Ootteko te saanu varausvahvistuksia tuolt hotlalt? Oon melko varma et mulle semmonen luvattiin mut ei kyl oo kuulunu.
Jotenkin näitä hetellihuoneita pitäisi varmaan muutenkin sumplia. Itsehän olen vähän pimennossa, kun känny bashana enkä pääse telegrammiin, mutta näyttäis siltä että kahden hengen huone maksais noin 75€ yöltä ja koska 2h huone maksaa yhtä paljon kuin 1h huone niin vaikuttaisi, että mahdollisimman isoja huoneita kannattaisi käyttää. Voisko joku tuonne viestitellyt kertoa, että paljonko se hinta alennuksilla on? Meitä on ilmeisesti menossa 11 niin 3kp 3h huoneita ja 1kpl 2h huoneita olis varmaan mitä finskit tuolla tarvitsee.
- GreenMeanie
Siis mä varasin 2h huoneen ku jossain luvattiin alennuksia mut se oli kyl toi 795 mikä oli muutenki netissä.
Ketkäs hoitais huoneet ja onko ruottin päätyn kyydit kunnossa?
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Pitäisköhän noista alennuksista kysyä paikallisilta jos niiden kanssa on ongelmia? Niitähän piti olla kahden ja kolmen huoneisiin salasanalla. Tosin jostain kumman syystä tota alennuksen määrää ei oo mainittu...
Mun täytyy valitettavasti feidata tämä reissu. Mut voi ottaa pois listoilta.
Kiitos Mikalle järkkäilyistä kuitenkin ja pitäkää hauskaa!
Kiitos Mikalle järkkäilyistä kuitenkin ja pitäkää hauskaa!
- GreenMeanie
NOOOOOOOOOOOOOOOO!
Muuten miksuli mik' on lopullinen summa mitä haluut rahaa?
Muuten miksuli mik' on lopullinen summa mitä haluut rahaa?