Antiikin aikojen kahakat
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Antiikin aikojen kahakat
Oisko jotain mättöä torstaina aamupäivällä? Voisin koittaa saada jomsvikingit kasaan ja johonkin perus väreihin ainakin osittain
Kalat meni kotio...
Ehdottomasti hei nyt ukot maaleihin ja peli pystyyn! Muistatte vaan ottaa kivoja kuvia ja kirjotella vähä tapahtumien kulusta :)
Make love, not peace.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Nii Jarkko. En näe niin lasien kuin ilman niitä siun mietteistäsi siitä pikademotuksesta mikä pelattiin viime kuussa.Barricade kirjoitti: Muistatte vaan ottaa kivoja kuvia ja kirjotella vähä tapahtumien kulusta :)
Mulle kyllä passaisi taas pelailu. Viime kerrasta on aikaa kun on saanut päätänsä viilennellä, mutta aamupäivään ei kykene saapua kaupalle arkipäivisin sitten millään. Sen osan päivästä saa differentiaalimatikka ja projektiopinnot. Eiks Harri mitenkään pääsisi myöhemmin paikalle? Neljän maissa?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Hei erittäin hyvä pointti Anzku! Mä oon käyttäny mun mietintämehut whatsapp-ryhmässä niin sanottavat on jääny puuttumaan sotun sivuilta :)
Lyhyesti sanottuna mainio peli. Mulla on ollu tosi lystiä Itä-Rooman historiaa selvitellessä ja pistin tosiaan viime viikolla bändin tilaukseen. Harjoittelen täällä punaisen ja kullan maalaamista...
Lyhyesti sanottuna mainio peli. Mulla on ollu tosi lystiä Itä-Rooman historiaa selvitellessä ja pistin tosiaan viime viikolla bändin tilaukseen. Harjoittelen täällä punaisen ja kullan maalaamista...
Make love, not peace.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Miksi Buukittomia varten me Buukilliset laitamme kaiken siellä olevan tänne näkyviin, mutta watsapilliset eivät laita kaikkea siellä olevaa watsapittomille tänne näkyviin?
Pahoitin mieleni.
Pahoitin mieleni.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Hyvä, se oliki ainoa tarkoitukseni.El Capitan kirjoitti: Pahoitin mieleni.
Make love, not peace.