Warmachine / Hordes , kiinnostusta?

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

shoddie

Re: Warmachine / Hordes , kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja shoddie »

Ois kyllä satakuntalaisena hieno osallistua, mutta huono viikonloppu vapaa-ajan puolesta :/
Cacophonic

Viesti Kirjoittaja Cacophonic »

El Capitan kirjoitti:Jotta tuollaisesta saa mitään muuta aikaiseksi kuin nimensä osallistujalistaan, pitää ensin osata jotain. Joko säännöt tai pelata. Mielellään molemmat. Pori on pelaajia nopeampi tässä asiassa vain.
Oman kokemuksen mukaan parhaiten oppii turnauksissa.
Itse menin ekaan turnaukseeni kahden kk pelaamisen jälkeen ja esitin vastaavia kysymyksiä vastustajille:

"Mitäs ton pDeneghran fiitti tekikään?"
"Mitäs ton eDeneghran fiitti tekikään?"
"Ai tää mun knokattu kyklooppi ei blokkaa LoSia?"
"Tuleeko noi satyxikset pitkälle?"
"Nii alkoko skenu 2a lla vai 2b llä?"
"Ai erranttei ei saa taikoo? Entäs noit pommimiehii?"

Ja samassa turnauksessa kellotin itseni menothia vastaan 3alla kun menoth sanoi kaikkeen "Ei"
Kuitenkaan en vaihtais kokemusta mihinkään. 5/5 Menisin uudestaan.

Et ilman muut kaikki messiin, nyt on just passeli turnaus ku osa pahimmista turnausjyristä pakenee tätä turnausta Ruotsiin.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Cacophonic kirjoitti:Oman kokemuksen mukaan parhaiten oppii turnauksissa.
Jooh, ohan tuo totta. En väitä vastaan. Miun kysymykseni kuitenkin on tyyliin:

"Saaks tää mun peto fyrii tästä?"
"Mikä tää treshold o?"
"Ei kai se mikää vakava oo kun mulla on casterilla fyri 5 ja näen pöydällä 15?"
"Anteeks. Se on joo se 17. Oot oikees"

3 oikeaa peliä (2a vuoron caster kill harjoituspelejä en laske mukaan) takana ja hyvä kun ymmärrän sen päälle mitä vastustaja tekee vuorollaan. Kun katton paikallista "pro" pelaajaa ja hänen toimiaan, on linjani yes yes. Ei minun tarvitse tietää mitä tapahtuu kunhan hän ei huijaa ja miksi huijaisi? Susi syö kaikki ihan rehellisestikin pelatessa.

Kyse ei ole siitä, että turneeseen ei mennä koska turnee ja en voi voittaa vaan siitä, että minä en halua maksaa siitä, mitä en ymmärrä ja mistä en saa muuta irti kuin söpöjen poikien tuijottelua. Sitä voi tehdä pelikaupalla ihan ilmaiseksikin kunhan vain ottaa kännykän kouraansa. Jälkihäröily ja pelien seuraaminen puolestaan tapahtuu myös mukavasti kun ilmoittelemme toistemme peleistä.

Ulkomaann0b0ja voi nähdä sitten kun aika on kypsä tai Ropeconissa. Ei heidän pöpöjensä altistumiseen mikään hoppu toistaiseksi ole. Ainakaan minulla.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade »

Turnauksissa nimenomaan oppii ja pelaa ne ikimuistoisimmat pelit! Kyllä sä uskallat sitä paitsi turnaukseen lähteä, sun ei sentään tarvi lähteä Skornella ;) Ei tohon oikein mitää osaa enää sanoa :p
Viimeksi muokannut Barricade, Ma 15.02.2016 22:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Make love, not peace.
Cacophonic

Viesti Kirjoittaja Cacophonic »

El Capitan kirjoitti: Kyse ei ole siitä, että turneeseen ei mennä koska turnee ja en voi voittaa vaan siitä, että minä en halua maksaa siitä, mitä en ymmärrä ja mistä en saa muuta irti kuin söpöjen poikien tuijottelua. Sitä voi tehdä pelikaupalla ihan ilmaiseksikin kunhan vain ottaa kännykän kouraansa. Jälkihäröily ja pelien seuraaminen puolestaan tapahtuu myös mukavasti kun ilmoittelemme toistemme peleistä.
Ok. Mä piffaan tän turnauksen sulle sitte. :) Onha täs aikaa viel harjotellakkin.
Barricade

Mä tarjoan tapahtuman pääsymaksun. Tervetuloa viihtymään, pelaamaan tähän asti parhaat pelis ja tsemppiä treenaamiseen :)
Make love, not peace.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Tyhmä Jarkko! Editoi viestinsä kun just olin tulossa takaisin quotaamaan! Emmää muist mit siin luki. Kai siin oli jotain hassua.

Mutta niin siis joo. Jos ihan aikuustee oikeest, niin kiitoksia paljon almuista. Olen otettu saamastani kohtelusta WM/H porukalta mihin olen törmännyt. Turneissa teitä saa häiritä vaikka kello tikittää vieressä ja raha ei kelpaa vaikka sitä tarjoaisi. Pyysin joskus vähän liikaa postareita ja olin palauttamassa takaisin kun sain komennon pitää juomarahat itselläni. Nyt maksetaan jo turnausmaksuakin vaikka miehestä ei tii mitään muuta kuin sen, minkä kuvan on itsestään 5300:lla viestillä antanut, jos sitäkään.

Töissä mie olen tuon viikonlopun. Ensin 11-15 ja sitten 17-22.00 näyttäisi olevan työvuorot. Aluksi meinasin lusmuilla pois turneesta, koska kokeet, mutta nehän on siinä arkipäivinä ennen turneeta... Ei voi niiden varjolla jäädä leikeistä pois... Sovitaan, että mie nukun mustia raitoja silmien alta pois tuon viikonlopun.

Jos Cacophonic haluaa olla koko viikonlopun Porissa ja hyödyntää paikallista kulttuuritarjontaa, niin voi laittaa yv:tä. Mulla on olkkarissa vuodesohva, joka todennäköisesti on lattiaa pehmeämpi. En tii varmaksi, en oo yöpyny nuokkarilla. Vois tehdä lujuuslaskuja tässä ennen tapahtumaa. Tai sit ei. Nykyisissäkin labroissa on ihan tarpeeksi sietämistä. Ilman tiheys ja kosteus, hyrr... menee kylmät väreet kun edes muistelee koko touhua... Olis mun sänkykin tarpeeksi levee kahelle raavaalle miehelle, mutta must tuntuu, että haluun olla meritähti just tuona yönä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax »

Täytenä ummikkona kyselen että onko warmassa joki (tai tässä tapauksessa kanaali) täysin no no maastona? Mietin vaan kun tuo pelipöytä ehkä nyt sitten valmistuu luminyrkkiin niin kivahan sitä olisi hyödyntää.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Barricade

Joet on ihan ok. Vesistöistä näkeey useammin lampia, mutta joet on oikein cool :)

(Ps. Varsinkin circle-pelaajan näkökulmasta)
Make love, not peace.
Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax »

Onko väliä kuinka leveitä? Pitäisikö nää joet pystyä ylittään? Koitan vaan kartoittaa kuinka sopiva/epäsopiva toi mun pelipöytä olis WM/H käytössä.

Aika scifistinen se on, muttei mitenkään överisti.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Salsa

Viesti Kirjoittaja Salsa »

Oletuksella että joelle harkitset Shallow Water sääntöjä:

Viimeistän silloin Warmachine pelaajaa harmittaa, kun vastustajan peto lyö päät yhteen 'Jackin kanssa ja veteen uponnut 'jack on inert. :P
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Salsa kirjoitti:Oletuksella että joelle harkitset Shallow Water sääntöjä:

Viimeistän silloin Warmachine pelaajaa harmittaa, kun vastustajan peto lyö päät yhteen 'Jackin kanssa ja veteen uponnut 'jack on inert. :P
Kuvittele, että puhut henkilölle, joka ei ole pelannut Warmachinea ja joka yrittää hyödyntää WH40K-maastoa warmahordes turnaukseen...
Salsa

Viesti Kirjoittaja Salsa »

Furinji kirjoitti: Kuvittele, että puhut henkilölle, joka ei ole pelannut Warmachinea ja joka yrittää hyödyntää WH40K-maastoa warmahordes turnaukseen...
Orait.

Eli vesielementtejä kannattaa käyttää varoen, koska kyseiset elementit ainakin Warmachinen puolella vaikuttaa hyvinkin paljon.
Veteen kaatunut Warjack sammuu Warmachinessa, joka tarkoittaa että modelli ei voi enää aktivoitua (ts. ei tee kirjaimellisesti mitään) ennenkuin joku tarvittavan erikoiskyvyn omannut hahmo käynnistää 'jackin uudelleen.
Peliteknillisesti tarkoittaa kahta hukattua vuoroa (pelikentällä) arvokkaalle figuurille, jonka toimintakyvyn palauttaminen vaatii vielä lisätyötä koko armeijalta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”