Mordheim kutsuu rohkeita sieluja!

Turun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Finet

Re: Mordheim kutsuu rohkeita sieluja!

Viesti Kirjoittaja Finet »

Josko tänä vuonna lähtis figupelit käyntiin? :)

Pelailin tämän tauon ajan Mordheimia pc:llä ja tykkäsin. Pelimekaniikka on eri, mutta sama fiilis siitä silti välittyi. Peli itse on haastava - virheisiin ei ole juuri varaa ja alkuun tulee turpiin, mutta nopeasti oppii mitä siinä ei kannata tehdä. Tekoäly on myös vähän tyhmä, mutta ei häiritse liikaa. Pro-tip: kannattaa tehdä joka rodusta warband ja katsoa vähän mitä ne osaa. Samaten pelin wikisivu on erittäin hyödyllinen.

Inspiraatiota siitä hain maaston ja jengien suhteen ja sainkin. Joitain screenshotteja on tallessa minkälaisia maastonkappaleita voisi tehdä.
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Itselläni on jo ukkelit kasassa, joten valamiina ollaan
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Finet

Viesti Kirjoittaja Finet »

Moi taas!

Onpas täällä ollut kumman hiljaista pitkään. Mihin te kiinnostuneet katositte?

Olisi hienoa, että Mordheimilla (Coreheimilla) olisi aktiivinen pelaajayhteisö, jossa voisi keskustella pelimekaniikoista ja niiden parantamisesta; saada inspiraatiota muiden töistä; rakentaa maastoa sekä suunnitella kampanjoita. Minusta olisi myös kiva saada uusia samanhenkisiä kavereita harrastuksen kautta.

Kaikilla on varmasti omat menonsa ja kiireensä, mutta jos yhdelle ihmiselle kasaantuu vastuu pelien järjestämisestä, muiden innostuksen ylläpitämisestä sekä uusien pelaajien rekrytoimisesta, voi homma alkaa tuntua kivan ja rentouttavan harrastuksen sijaan työltä, joka ei enää motivoikaan jatkamaan. Valmiiseen pöytään olisi mustakin kiva tulla, mutta kun sitä jotakuta, joka kaiken hoitaisi ei ole, pitää keksiä muita ratkaisuja. Yhdessä suunnittelu ja järjestäminen olisi tosi kätevää ja kaikkien etua palvelevaa.

Jos tämä herätti ajatuksia, kommentoikaa, saatte äänenne kuuluviin. :)

t. Jouni
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Itselläni upposi kuukausi yllättäviin, mutta iloisiin yllätyksiin, mutta asiaan:

Itse olen edelleen kiinnostunut Coreheimin pelaamisesta, yritin rekrytoida kahta kaveria mukaan, mutta ilmeisesti eivät ole tarpeeksi kiinnostuneita. Voisiko porukka tässä ketjussa ilmoittaa ovatko valmiita tulossa pelaamaan jos semmoinen järjestetään ja mikä on heidän aikataulu?

Itse olen tulossa mukaan, työaikataulu vaihtelee, mutta keskiviikot ovat useimmin sopivia päiviä.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
WhiteM4us

Viesti Kirjoittaja WhiteM4us »

Moi
Meikäläisellä upposi kolmisen kuukautta merellä töissä, mutta ensi kuussa pitäisi rantautua takaisin Turkuun. Edelleen Mordheim kiinnostaa, parhaiten luultavasti aikaa järjestyisi tiistaisin ja keskiviikkoisin.
Torppola

Viesti Kirjoittaja Torppola »

Kyllä mordheim vielä kiinnostaa, pistäkää tänne jotain päivää kun olette menossa pelaamaan niin tulen paikalle.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turku [Ordo Aboensis]”