Pelipäivä: Miniatyyri (keskiviikkoisin)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- AutumnWizard
Re: Pelipäivä: Miniatyyri (keskiviikkoisin)
Minulla ja Villellä 2500 pisteen peli (huomenna) edit:tänään kaupalla. Saa nähdä miten pitkäksi venyy vai putoaako jompikumpi nopeasti.
Onkos joku menos huomen kaupalle? Aattelin et voisin mennä palloilee kampanja armeija mukana
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Heiii! Pääsiskö joku pelaileen keskiviikkona 40k 1000p armeijalla? Oon vasta kaks kesken jäänyttä pelii pelannu ja turnaukseenkin ilmottauduin. :) Et ois hyvä varmaan vähän kerrata. Itse ajattelin ilmaantua klo 16:00 paikalle.
Tt
Tt
No hemmetti. Ite oon töis keskiviikon. Mutta potkimaan vaan väkee vaikka yv:llä. Ja sopii siellä kaupalla muuloinkin pelata kuin keskiviikkoisin. Ja monella on pelitilat itelläänkin. Tervetuloo vaan mukaan menoon. Osoittaa hienoa asennetta lähtee heti parin pikkutreenin jälkeen turneeseen. No eipä tuossa turneessa nyt ihan MM mitaleista pelata :D Mut noissa turneissa oppii hyvin ja tutustuu porukkaan.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
jos haluu 1000 peleip elata niin eiköhän mä tai Boreas pysty Huomenna oman pelimme jälkeen
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Hienoo hienoo! Nyt saa hieman kevennyy riippakiven painoo joka laahaa turnauksen aikatauluu. :)
Jos tomtom tahdot keskiviikkona 1000p peliä niin voin ottaa päivällä matsia.
Kiitoos mut mul on kalenteri ihan täynnä. Tarvetta kyllä olis mut seuraavaks kerkeen vasta turnaukses pelaan.