Malifaux slow grow/achievement liiga Helsingissä joulukuusta helmikuuhun
-
Sotatonttu
Re: Malifaux slow grow/achievement liiga Helsingissä joulukuusta helmikuuhun
Tässä ketjussa aiemmin, tosin Hammerheart ilmoitti sen :P Jotain 9-6 vissiin Fiendille.
Jaa, mul onki siis Fiend - Hammerheart peli kolmoskierrokselta hukassa.
En tietenkään liigan aikana muistanut seurata achievement pointeja, mutta selasin listan läpi ja 31 pisteen verran löytyi sellaisia, jotka varmasti sain tehtyä. Vai lasketaanko GG:n schemeistä myös pisteitä samalla tavalla kuin näistä "Accomplish a Line in the Sand by scoring 1 VP or more." jne? Silloin olisi yhteensä 34 pistettä. =)
Jos lasketaan tulee mullejin lisää
Eipä niitä lasketa. Take prisoner löytyy molemmista.
- Hammerheart
Fiend voitti 9-5 (tjsp - en ole ihan satavarma noista VP:istä).Myyra kirjoitti:Jaa, mul onki siis Fiend - Hammerheart peli kolmoskierrokselta hukassa.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Pelattiin. Se oli toi 9-3 peli.Myyra kirjoitti:Pelasitteko Sotatonttu ja Fiend ton neljännen kierroksen pelin, kun mä en tunnu löytävän siitä mistään ilmoitusta?
Ja mä en kerännyt achievementeja. Unohdin. :D
Something something Dangerzone!
-
Sotatonttu
Eiku joo. Tämä score olikin oikein. Lukutaito tai kriittisyys ei riittänyt...Fiend_ kirjoitti:Pelattiin. Se oli toi 9-3 peli.Myyra kirjoitti:Pelasitteko Sotatonttu ja Fiend ton neljännen kierroksen pelin, kun mä en tunnu löytävän siitä mistään ilmoitusta?
Eiku hetkinen.. Nyt mäkin menin sekaisin. :DSotatonttu kirjoitti:Eiku joo. Tämä score olikin oikein. Lukutaito tai kriittisyys ei riittänyt...Fiend_ kirjoitti:Pelattiin. Se oli toi 9-3 peli.Myyra kirjoitti:Pelasitteko Sotatonttu ja Fiend ton neljännen kierroksen pelin, kun mä en tunnu löytävän siitä mistään ilmoitusta?
No mä sain molemmissa peleissä HH'n ja Tontun kanssa 9 vp'tä. :D
No nyt on liigan voittaja selvillä, ja sehän on Fiend_.
Vielä on jokseenkin epäselvää, moniako pelejä ihmiset on pelannut maalatuilla napeilla, ja pelattiinko Elli - Molja ja Elli - Sipinen pelejä koskaan. Täältä voi käydä tarkastelemassa mun kirjanpitoa. Jos siellä on jotain isompia virheitä/puutteita, kuin pelien tarkat pisteet, niin huudelkaa. Tuo pisteet sarake sitten tarkoittaa turnauspisteitä, joita sai voitosta 3, tasapelistä 1 ja tappiosta 0.
Vielä on jokseenkin epäselvää, moniako pelejä ihmiset on pelannut maalatuilla napeilla, ja pelattiinko Elli - Molja ja Elli - Sipinen pelejä koskaan. Täältä voi käydä tarkastelemassa mun kirjanpitoa. Jos siellä on jotain isompia virheitä/puutteita, kuin pelien tarkat pisteet, niin huudelkaa. Tuo pisteet sarake sitten tarkoittaa turnauspisteitä, joita sai voitosta 3, tasapelistä 1 ja tappiosta 0.
-
Sotatonttu
Mun osalta pari pientä juttua. Pelasin kaikki pelit maalatuilla, tuolla lukee nyt 3.
Ja toinen juttu: mun ja Hrogathin ekan kierroksen pelissä Hrogath voitti 7-6. Nyt on merkattu, että mä olisin voittanut. Mutta turnauspisteet näyttäis silti olevan laskettu oikein (voitin 2 ja hävisin 2, eli yhteensä 6 pistettä niinku siinä lukeekin).
Ja toinen juttu: mun ja Hrogathin ekan kierroksen pelissä Hrogath voitti 7-6. Nyt on merkattu, että mä olisin voittanut. Mutta turnauspisteet näyttäis silti olevan laskettu oikein (voitin 2 ja hävisin 2, eli yhteensä 6 pistettä niinku siinä lukeekin).
mulla oli maalattu kaikkissa peleissä
-
Sotatonttu
Mites ne proxyt? Mua vastaanhan sun Snow Storm oli kesken mökillä ja sitä esitti Ice Golem. :PGreenOwl2 kirjoitti:mulla oli maalattu kaikkissa peleissä
- Hammerheart
En laskisi sitä mun CCK:ta maalatuksi, mutta käytin sitä vain viimeisessä pelissä. Muut väittäisin maalatuiksi, vaikka niissä vielä työstettävää onkin. Eli maalattuja pelejä voisi väittää olleen kolme neljästä (no, yksi oli bye - tiedä sitten miten lasketaan). Ei siis niin, että tällä olisi kovasti merkitystä.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
On tullu vähän ristiriitaista tietoa noista sun nappies maalaustasosta. Jos otetaan huomioon, että säännöissä puhutaan täysin maalatusta crewistä, niin pysyykö vastaus samana?GreenOwl2 kirjoitti:mulla oli maalattu kaikkissa peleissä
Yleisesti tiedoksi, että en ole jättänyt merkkaamatta noita nappien maalausasteita pahuuttani tai saamattomuuttani, vaan koska niitä ei monet yksinkertaisesti ole mulle ilmoittaneet pelien jälkeen.
No se riippuu mikä lasketaan maalatuks, snow storm tosiaan yhen pelin mökillä, arcane effigyn maalaus vielakin vähän kesken, basetus puuttuu et jos vaikuttaa noi niin sit ei oo maalattuja ollut
Mä pelasin maalatulla crewillä alun ja loput kaksi valtaosin maalatulla Hannahilla, pallo oli maalaamatta ja base :D
Ei kyse ole siitä, mitä minä lasken maalatuksi, vaan siitä, tunnetko piston omassatunnossasi.GreenOwl2 kirjoitti:No se riippuu mikä lasketaan maalatuks, snow storm tosiaan yhen pelin mökillä, arcane effigyn maalaus vielakin vähän kesken, basetus puuttuu et jos vaikuttaa noi niin sit ei oo maalattuja ollut
Täysin maalattu crewi tarkoittaa, että on täysin maalattu crewi. Minun ei ollut koska Hannahin pallo ei ollut maalattu. Harvinaisen selvää mitä tarkoittaa täysin maalattu crewi. :P
- Hammerheart
Ja siis eikö tuosta maalauksesta ollut etua vain jos pelaa kaikki pelit täysin maalatuilla? Minä siis en ainakaan moista väitä moista suoritetta tällä kertaa aikaan saaneeni.