[Jyväskylä] Organisointiyritys
Re: [Jyväskylä] Organisointiyritys
Mielelläni tulen pelaamaan huomenna ja voisin vaikka haastaa Delvorin, kun ei olla aikaisemmin otettu matsia. Oisko 35p peli, niin ei mene turhan myöhään.
-
Ruukkukasvi
Laitan pöydät kolmeksi. Minä ja Pseudok voimme aloittaa silloin ja hmh ja Delvor sitten puoli kuuden maissa.
Samalla on mahdollisuus tutustua Undercity-laatikkoon jonka hain tänään Fantsusta. Kyseessä siis on Warmachineversen Corviksen kaupungin alaisiin tunneleihin sijoittuva neljän hengen luolastoromppaus.
Samalla on mahdollisuus tutustua Undercity-laatikkoon jonka hain tänään Fantsusta. Kyseessä siis on Warmachineversen Corviksen kaupungin alaisiin tunneleihin sijoittuva neljän hengen luolastoromppaus.
Löytyiskö peliseuraa to?
Death and destruction are not our purpose. We require only submission to the Creator. However, those who refuse to bow will burn.
Perjantaina voisin pelailla - melki mihin aikaan vain. Anyone?
Voisin koittaa järkkäillä aikataulun niinkin et pe onnistuis. Menee tosin tonne 15.30-16 ennenku pääsee alottaa
Death and destruction are not our purpose. We require only submission to the Creator. However, those who refuse to bow will burn.
-
Ruukkukasvi
Onko kiinnostusta peliin tällä viikolla? Minulla on kylläkin vain perjantai vapaana.
Ja asiasta toiseen, millainen olisi kiinnostus isoon peliin? 3-4 pelaajaa isolla kartalla. Olen tainnut parin pelin yhteydessä mainitakin tuumailuista tehdä urbaanisota-tyylinen kartta jossa olisi paljon rakennuksia ja tiheässä, avoimien alueiden rajoittuessa keskusaukiolle ja teiden varsille. Hieman tavallisuudesta poikkeava ympäristö siis.
Isompaan peliin hujahtaa helposti koko päivä eli se olisi sitten jonakin viikonloppuna. Kuten viimeksi puhuttiin niin ei moisia kovin usein viitsisi pelata mutta vaihteluna ne käyvät, ja edellisestä on jo kohta puolitoista vuotta.
Jos kiinnostusta on niin millaiset ovat viikonloppuaikataulut? Tämä viikonloppu on ehkä turhan pian ja seuraava on pääsiäisviikonloppu, eli menisi varmaankin jonnekin ensi kuun puolelle. Tietysti jos mitään erityisempää pääsiäisohjelmaa ei ole niin pääsiäissunnuntai 27.3. voisi olla mahdollinen sekin.
Ja asiasta toiseen, millainen olisi kiinnostus isoon peliin? 3-4 pelaajaa isolla kartalla. Olen tainnut parin pelin yhteydessä mainitakin tuumailuista tehdä urbaanisota-tyylinen kartta jossa olisi paljon rakennuksia ja tiheässä, avoimien alueiden rajoittuessa keskusaukiolle ja teiden varsille. Hieman tavallisuudesta poikkeava ympäristö siis.
Isompaan peliin hujahtaa helposti koko päivä eli se olisi sitten jonakin viikonloppuna. Kuten viimeksi puhuttiin niin ei moisia kovin usein viitsisi pelata mutta vaihteluna ne käyvät, ja edellisestä on jo kohta puolitoista vuotta.
Jos kiinnostusta on niin millaiset ovat viikonloppuaikataulut? Tämä viikonloppu on ehkä turhan pian ja seuraava on pääsiäisviikonloppu, eli menisi varmaankin jonnekin ensi kuun puolelle. Tietysti jos mitään erityisempää pääsiäisohjelmaa ei ole niin pääsiäissunnuntai 27.3. voisi olla mahdollinen sekin.
Voisin kyl pelailla pe
Perjantai on OK. Kiinnostusta erityisesti 50 pisteen peliin, koska olisi tarkoitus lähteä Joensuun turnaukseen. Se on muuten juuri tuolloin pääsiäissunnuntaina, eli se ajankohta on omalta osalta poissa laskuista.
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
-
Ruukkukasvi
Jos löytyy vielä yksi pelaaja perjantaille niin saadaan kaksi pöydällistä.
Voisin tulla perjantaina, jos on vielä tarvetta yhdelle pelaajalle.
-
Ruukkukasvi
On juu, eli nyt meitä on sitten neljä. Laitan perjantaille kaksi pöytää, ja minulle ainakin sopii se 50 pisteen peli.
16.30 oli muistaakseni osalle hieman aikainen, eli jos aloitetaan viideltä.
16.30 oli muistaakseni osalle hieman aikainen, eli jos aloitetaan viideltä.
Viideltä käy hyvin. Voisin ottaa myös vaihteeksi 50p matsin.
Oliskos kukaan kiinnostunut lähtemään 27.3 su Joensuuhun masiina turnaukseen? Tarkempi info löytyy turnaukset osiosta. Mun autol mennää
Niin ja olisko ketään kiinnostanut pelata ensviikolla? 50 pistettä mieluiten.
-
Ruukkukasvi
Minulla on tämä viikko kiinni pääsiäismenojen vuoksi mutta ensi viikolla olisi ma-ke illat täysin vapaata peliaikaa. Lapsetkin lähtevät äidin ja mummon kanssa pienelle lomamatkalle koska vaimolla on silloin lomaviikko. Tyypilliseen tapaan emme onnistuneet järjestämään talvilomiamme samalle viikolle joten minä joudun jäämään kotiin... Ainakin voi pelata. Ehkä saisi jatkettua Frosgrave-kampanjaa ja ainakin yhden masiinapelinkin mahdutettua.
Ke vois käydä melki mihin aikaan vaan
-
Ruukkukasvi
Jos laitan sitten pöydän kellarille keskiviikkona klo 16.30. Jos muitakin pääsee niin voin laittaa parikin pöytää.
Itsekin voisin tulla jos joku neljäs vielä paikalle jaksaa tulla. Kiinnostais 50p peli.
Voisin tulla huomenna pelaamaan, jos on vielä lisäpelaajalle tarvetta.