?Oskari kirjoitti:Onneksi tilanteeseen on tulossa muutos.
40k-turnaukset alkaa käyttää WM/H sääntöjä?
ITC muuttuu viralliseks?
ETC muuttuu viralliseksi?
GW palkkaa sääntötuntijoita?
?Oskari kirjoitti:Onneksi tilanteeseen on tulossa muutos.
GW avaa FAQ osionsa uudestaan. Ovat pyytäneet pelaajia lähettämään faq-tiimille kysymyksiänsä.116 kirjoitti:?Oskari kirjoitti:Onneksi tilanteeseen on tulossa muutos.
Jos FAQ on samalla tavalla ohjattua kuin sääntösuunnittelu niin edessä on ainekset isompaan katastrofiin: FAQ joka FAQ'ittaa asiat omia sääntöjään vastaan tai muuten sekaisin on ehkä huonompi kuin ei faqia ollenkaan.Oskari kirjoitti: GW avaa FAQ osionsa uudestaan.
Olet itse useaan otteeseen esimerkiksi todennut, ettet osaa pelata 40k:ta ja siksi pelaat Eldareilla. Miksi siltä pohjalta mitään FAQ ja turnauskommentteja pitäisi ottaa vakavasti? Jos nyt ylipäätään keskityttäisiin aiheen mukaisesti ITC kokemuksiin, uusiin ja vanhoihin, kun niitä varten aiheen avasin. Mun mielestä kaikilta kirjoittajilta on tullut hyviä kommentteja, ja sulta hyvää kritiikkiä ITC:n suuntaan Oskari, eli pysytään aiheen seutuvilla. Siitä voi sitten avata uuden aiheen, että millä meriiteillä voi kommentoida jotain merkityksellistä. En halua miksikään modeksi ryhtyä, mutta omassa aiheessa voi sentään vähän selventään toivottuja keskustelusuuntia.Oskari kirjoitti:Miksi mun pitäisi ottaa vakavasti sellaisen henkilön kommentointi 40K-turnauksista, joka ei ole niissä edes pitkään aikaan käynyt, miksi kenenkään pitäisi? Sivusta seuraaminen ei ole sama asia kuin turnauksiin itse osallistuminen. Mää en ota vakavasti sellaisten henkilöiden kommentteja 40K-turnauksista, jotka ei edes osallistu niihin aktiivisesti.
Et kai nyt oikeesti luule, että olen tosissani nuo kommentit postannut?Black scars kirjoitti: Olet itse useaan otteeseen esimerkiksi todennut, ettet osaa pelata 40k:ta ja siksi pelaat Eldareilla. Miksi siltä pohjalta mitään FAQ ja turnauskommentteja pitäisi ottaa vakavasti?
Poen laki.Oskari kirjoitti:Et kai nyt oikeesti luule, että olen tosissani nuo kommentit postannut?
Mä olen ajatellut, että se on ollut sellaista huumoriin kätkettyä tilannearviota. Olen nyt itse ollut vuoden mukana 40k skenessä, eikä mulla ole yhtään sellainen olo, että osaisin 40k:n jotenkin erityisen hyvin. Niin moni armeija on mulle vain pintapuolisesti tuttu, että voisin sanoa tietäväni vain ja ainostaan nidien jutuista hyvin. Vaikka pelaakin lisäksi AS, AM, GK, SM -armeijoita, niin ne eivät ole sillä tasolla, että voisin sanoa "osaavani" pelata niillä. Kaiken kaikkiaan 40k osaamiseni on siten yhden armeijan kautta muodostunutta, joten kokonaisvaltainen osaaminen todellakin ontuu.Oskari kirjoitti:Et kai nyt oikeesti luule, että olen tosissani nuo kommentit postannut?
Ajattelen, että tiedän turnauksissa pelaamisesta nykyisessä metassa enemmän kuin JarkAira, joka ei ole käynyt enää vuosiin turnauksissa.Black scars kirjoitti: Ajatteletko sitten niin, että pelaamisesi ja 40k tietotaitosi on jo niin erinomaista, että se on merkityksellisempää, kuin vaikkapa Jarkairan? Kun aiheena on vielä ITC ja hän on nyt tähän mennessä ainoa, joka on ylipäätään ilmoittanut, että on isossa ITC turnauksessa käynyt?
Mut jos kyse on ITC-turnauksista niin silloin JarkAira on tietotaitoisempi kuin quotattu jos kyseessä on ITC-kokemus (ks. otsikko) ja kyseessä on ITC-keskustelu, ja et ole sanonut (ainakaan en ole huomannut) että olisit ITC-turneissa ollut?Oskari kirjoitti: Ajattelen, että tiedän turnauksissa pelaamisesta nykyisessä metassa enemmän kuin JarkAira, joka ei ole käynyt enää vuosiin turnauksissa.
Missä kohtaa mää olen tälläistä väittänyt? Provoo vaan ihan rauhassa, mutta se ei poista sitä tosi asiaa, että et ole turnauksissa käynyt pelaamassa enää vuosiin, joten et voi olla tietoinen siitä, miten tälläkin foruumilla keskustellut ongelmat vaikuttavat 40K:hon käytännössä.JarkAira kirjoitti:Omasta mielestäni on naurettavaa, että täällä yritetään tehdä jotain auktoriteettirankingia mielipiteiden osalta. Pitäisköhän Oskarille saada jo jokin titteli, josta käy ilmi, että hänen mielipiteensä on ainoa oikea turnauksiin liittyvä mielipide?
En tiedä kuka on lync, eikä kiinnosta ottaa selvää. Mitä ihmeen väliä tällä on? Pelin seuraaminen sivusta ei tee susta pelaajaa, ja vain pelaamalla voi ymmärtää peliä. En määkään mene tonne 9th age foruumille huutelemaan 9th agen nykytilasta ja väitä tietäväni siitä jotain, koska olen joskus pelannut faban kasia.JarkAira kirjoitti: Vastaavasti voisin kysyä Oskarilta kuinka monesti hän on ollut lyncin kautta yhteydessä Independent Retailereihin, jotka järjestävät isoja turnauksia ja vaihtanut heidän kanssaan mielipiteitä 40K:n kehityksestä samalla kun on hoitanut muita myyntiin liittyviä asioita?
Mulle riittää se, että sää et ole vuosiin käynyt yhdessäkään turnauksessa. Puhutaan uudestaan sitten kun olet vähän tutustunut turnauspelaamiseen käytännöstä, etkä vaan katsele sivusta.JarkAira kirjoitti: Hienoa, että ihmiset pystyvät tekemään päätöksiä toisten tietämyksestä ilman minkäänlaista tietoa kyseisestä asiasta.
Tämä muuten on suurin syy siihen, miksi urheilukommentaattoreita ei ole olemassa.Oskari kirjoitti:Pelin seuraaminen sivusta ei tee susta pelaajaa, ja vain pelaamalla voi ymmärtää peliä.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Olipa tosi hassu juttu. Jos ei nyt rinnastettaisi urheilua ja 40K:ta toisiina, koska niillä ei ole paljoakaan tekemistä keskenään.Hammerheart kirjoitti:Tämä muuten on suurin syy siihen, miksi urheilukommentaattoreita ei ole olemassa.Oskari kirjoitti:Pelin seuraaminen sivusta ei tee susta pelaajaa, ja vain pelaamalla voi ymmärtää peliä.