WTC 2016

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
shoddie

Re: WTC 2016

Viesti Kirjoittaja shoddie »

JArrow kirjoitti:tiimin skewin kannalta ois parempi saada skorne, jonka pelaaja ois vasta 8 paras. Ni jos mennään skewin ehdoilla, ni silloin skorne menee skewin ehdoilla tiimiin ja legioona/meniitti-pelaaja toiseen tiimiin.
Offtopickina tälläne huomautus et Skornelta löytyy oikeesti todella kova listapari tiimiformaattiin. Kts. Aussien Pottsin listat viime vuodelta. Meil ois kaks skornepelaajaa joita vois käyttää hyödyks. Muistaakseni potts sai meidän tiimiltä aika monta miinusta viime vuonna.
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

shoddie kirjoitti:3. Kakkoslistojen skewaaminen kysymään samaa kysymystä on tosi hyvä työkalu. Sen ei pitäisi määritellä tiimien valintaa, vaan enemmänkin olla tiimin käytettävissä oleva työkalu.

4. Itse kannatan vaihtoehtoa "kaksi kovaa tiimiä + farmitiimi". Tykkäsin viimeks tosi paljon ku ei ollu sellast ykkös-, kakkostiimin asetelmaa, vaan molemmat lähti pelaa täysil. Ei se myöskää hirveesti 6-0 ja 4-2 tuloksilla näyttäny haittaavan. yhteistuloksella 10-2 oltiin australian kanssa jaetulla ykkössijalla yhteistuloksella.
Mä oon teoriassa ihan samaa mieltä sun kanssa, mut tuntuu et sä oot ehkä ymmärtäny jotain väärin. Tarkoituksena ei ole siis skewata mitenkään erityisen kovaa, vaan lähinnä saman suuntaisesti ja fiksusti ja ohjatusti miettiä et mikä se skewi on ja mikä on vuoden 2016 metatimanttia.

Jos sä mietit teoriassa et meidän ranking antaa absoluuttisen oikeaa tietoa ja meillä on paremmuusjärjestyksessä pelaajat yhdestä kymmeneen, joilla ei välttämättä ole huikeaa tasollista eroa.

Onko parempi jos luo tiimit

1,2,3,4,5 ja 6,7,8,9,10 (ykkös- ja kakkostiimi)

vai

1,3,5,7,9 ja 2,4,6,8,10 (tasavahvat kaksi tiimiä)?

Mitä jos me luodaan tiimit, jossa on pelaajat

1,2,5,6,8

ja

3,4,7,9,10

mutta molemmissa on myös skewielementti, joka luo tiimeistä paremman kuin osiensa summa. Onko se parempi kuin esim. tuo 1,2,3,4,5? En tiedä. Joka tapauksessa uskon, että jos tuon "ykköstiimin" pelaajan 3 vaihtaa pelaajaan 8 joka sopii skewiin ja saa pelata itselleen optimia listaa niin tulokset on parempia. Muutenkin uskon, että WTC:ssä pelit tulee pelaamalla, eikä tempuilla, mutta jos me pystytään tekemään temppuja ja skewaamaan siten, että samalla kaikki pelaajat pelaavat itselleen luontaista ja hyvin istuvaa listaa niin sillä on tosi iso arvo.

Musta toi sun kolmoskohta on vähän huonosti muotoiltu. Siitä ymmärtäisi että sun mukaan valitaan pelaajat ensin ja sit ne vänkää ittensä johonkin skewiin joka ei sit istu kuitenkaan luontavasti. Mieluummin ajatellaan kaikkien tiimien kompositiota jo etukäteen, että saadaan joka tiimiin hyvä pohja josta sitten voi tiimikohtaisesti miettiä lähteekö sitä toteuttamaan vai ei.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

https://wmhwtc.wordpress.com/2016/03/30 ... -deposits/

WTC komitea kaipaa lisätietoa kolmostiimin maksusta.
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Onks tiimeil jotku vastuujäbät näis vai onks tää diktaatteron hommia?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Prkl

On.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

demel

Viesti Kirjoittaja demel »

Olisko joku WTChen menijä halukas toimittamaan peri pulloa salmaria mun puolesta yhdelle puolalaiselle ja tuoda siltä mulle Cygnar battleboxin vastineeksi?

Arvostaisin kovasti.

PS: tarvii ruumamatkalaukun tai joku turvatarkistajan retale vie salmarit pois..

_Toni , Turvatarkistaja.
Prkl

Onnistunee kyllä.

Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Tiimin kesken jo vähän puhuttiin asiasta, mutta yleisesti: Mites muuten tänä vuonna tehdään paitojen kanssa? Jatketaan samalla vai uudet? Ainakin Ilmarisen sisällä oli mielipide, että jatkettaisiin vanhalla, mites muiden mielipiteet?

Paidattomia tällä hetkellä on ketkä? Aiemmat paidat oli tilattu Primatexiltä, joilta varmaankin löytyy vielä vanhan paidan tiedot.
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Prkl

Jatketaan samalla on mun ääni.

Samu voinee taas hoitaa ku asuu siinä ihan vieressä. (Shhh..)

Mä tarviin ku hukkasin omani Texasiin.

nice2beatU

Viesti Kirjoittaja nice2beatU »

Vanha on varmaan ihan hyvä. iteltä ainaski puuttuu.
Skorne is love, Skorne is life.
Inexis

Viesti Kirjoittaja Inexis »

Vanha on hyvä. Mullekki paitaa, koska vuosi sitten ostettu majailee nyt Kreikassa.
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Periaatteessa vaihtelunkin vuoksi uusi olisi ihan jees, mutta en ole tekemässä asian eteen mitään, joten tuskin tulee tapahtumaan =)

Tarvitsen joka tapauksessa yhden kappaleen.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Lukkimus

Viesti Kirjoittaja Lukkimus »

Mulle kelpais kans paita.
JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Vanha on mulle uus.
Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade »

Mulla ei oo paitaa.
Make love, not peace.
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

petskules kirjoitti:Jatketaan samalla on mun ääni.

Samu voinee taas hoitaa ku asuu siinä ihan vieressä. (Shhh..)

Mä tarviin ku hukkasin omani Texasiin.
Juu asun vieressä, mutta ei hirveesti ole apua, kun en kerkiä kuitenkaan noutamaan (lue arkisin 18:30 kotona). Lisäksi mulla on toisen ison tapahtuman järjestelyt menossa elokuun puoliväliin asti. Eli mielummin antaisin tämän nakin jolle kulle muulle.
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Cor Leonis

Viesti Kirjoittaja Cor Leonis »

Mä voisin ottaa varapaidan, jos vaikka joku ilkee bilethralli purgee päälle tänäkin vuonna.
Pora on miehen sielu.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

Itte komppaisin vanhan puolesta, oon tykänny siitä lookista, ja toiminut hyvin. varmaan itsekin varapaitaa taas ottaisin, niin on mitä lahjoittaa etiäpäin taas.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Cacophonic

Viesti Kirjoittaja Cacophonic »

Paita ois kiwa
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Pidetään treeni/pelailuviikonloppu Bunkkerilla ensi viikonloppuna (3.-4.9.). Aikataulut tarkentuu tietty sen mukaan miten jengi pääsee (kannattaa huudella tähän topicciin miten on tulossa) mutta alustavasti vois pelata molempina päivinä (joku 10-20, 10-17 tms niinku yleensä).

Ei maksa mittää eikä tarvi olla minkään jengin jäsen että saa tulla. Ei muuta ku pelailemaan!
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”