War Head Fight Club, Pasila, Helsinki

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Purging Flame

Re: War Head Fight Club, Pasila, Helsinki

Viesti Kirjoittaja Purging Flame »

Löytyiskö huomiselle vastustajaa Fanatic-reenimatsiin?
Pitäisi päästä testaamaan uutta listaa ennen vkonloppua. Paikalle pääsen tosin vasta neljän jälkeen.
Tsilari

Viesti Kirjoittaja Tsilari »

Taas huhuillaan pelikaveria neljän aikaan. Olis kiva kokeilla skenaariota, jossa toinen puolustaa pöydän keskustaa ja toinen yrittää sinne päästä.
Interromancers waterboard your mind
Emperorman1

Viesti Kirjoittaja Emperorman1 »

Onhan huomenna Tappeluklubi normaalisti?
Kuten siinä ruinissa luki: "Got skilzz, got style!"

Armeijoina SW ja AM elikkä IG
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Emperorman1 kirjoitti:Onhan huomenna Tappeluklubi normaalisti?
Kyllä, viimeinen veto kaudelle 2015! Tervetuloa!
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
shiwan

Viesti Kirjoittaja shiwan »

Mikä firman linja on BFG tmv. avaruuslaivastopeleihin? Löytyykö 6x4-pelimattoa jo omasta takaa ja jos ei niin sopiiko tuoda oma?

Kyselen lähinnä sillä, että tiistai on toki nappoiden työntelyyn pyhitetty, mutta pöydillä näyttää olevan pelkästään maasotaa 28mm mittakaavassa.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

shiwan kirjoitti:Mikä firman linja on BFG tmv. avaruuslaivastopeleihin? Löytyykö 6x4-pelimattoa jo omasta takaa ja jos ei niin sopiiko tuoda oma?

Kyselen lähinnä sillä, että tiistai on toki nappoiden työntelyyn pyhitetty, mutta pöydillä näyttää olevan pelkästään maasotaa 28mm mittakaavassa.
Voi pelaa, kaupalla pitäisi olla mattoja X-Wing käyttöön ja niitä saa kyllä lainata. Voi myös tuoda oman, jos on tarkka kuvioinnista tai virallisista mitoista!

Porojen virallinen X-Wing päivä on torstaisin, jolloin paikalta voi yhyttää myös muita avaruusamiraaleja. Lisäinfoja saa näiden omasta turnauskalenterista.
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
shiwan

Viesti Kirjoittaja shiwan »

Erittäin jeppis.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
Tsilari

Viesti Kirjoittaja Tsilari »

Nostetaan tätä ja samalla huhuillaan 40k kaveria tiistaille 9.2. Sovitaan YV:llä yksityiskohtia ja aikoja.
Interromancers waterboard your mind
Vasara_

Viesti Kirjoittaja Vasara_ »

1750pts 30k peliä ens tiistaina klo 16:30 alkaen? Mulla on IK listassa, vaikka ei saisi.
katoppa tätä
chad666

Viesti Kirjoittaja chad666 »

Löytyisikö pelikaveria tälle tiistaille?
Toiveena olisi pelata War Head Grand Tournament sääntöpaketilla 40k:ta.

-Björn
Prometheus

Viesti Kirjoittaja Prometheus »

Minäkin huutelen pelikavereita tiistaille. Minä tosin olen valmistautumassa nyyppäturnaukseen 22.5.

Olen palaamassa 40k:n pariin pitkän tauon jälkeen ja armeija on 5. edikan aikainen joten aivan nykypäivän standardin mukaista vastusta ei välttämättä ole luvassa. Voin katsoa Grand Tournamentin sääntöpaketin läpi jos vaikka saisin kasaan jotain kelvollista.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
chad666

Viesti Kirjoittaja chad666 »

Haetaan tositarkoituksella huomiselle peliseuraa 40k:hon. 1850 pts ja warhead GT sääntöpaketti plussaa.

Björn
Pavetron

Viesti Kirjoittaja Pavetron »

Olisin tänään Pasilassa ulkoiluttamassa AM tankki-laumaani 1850PTS käy tai pienemmätkin. Yritän paikalle jo klo 16.
Viimeksi muokannut Pavetron, Ti 31.05.2016 11:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Quit your life eldar!"
Pavetron

Viesti Kirjoittaja Pavetron »

Pavetron kirjoitti:Olisin tänään Pasilassa ulkoiluttamassa AM tankki-laumaani 1850PTS käy tai pienemmätkin. Yritän paikalle jo klo 16.
"Quit your life eldar!"
Negative

Viesti Kirjoittaja Negative »

Moro. Löytyykö pelikaveria 12.7 Tiistaille? Pts koko vaikka 1500. Käy sekä casual että kovemman tasoinen peli.
Squirreli
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Squirreli »

Negative kirjoitti:Moro. Löytyykö pelikaveria 12.7 Tiistaille? Pts koko vaikka 1500. Käy sekä casual että kovemman tasoinen peli.
Morjens! Mulle vois kelvata. Oon lomalla ja ulkoiluttaisin mielelläni mun Ropecon-turnauksen listaa. Pelit onnistuis ihan jo vaikka 13.00 alkaen, eli kun liike aukeaa.
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Negative

Viesti Kirjoittaja Negative »

Squirreli kirjoitti:
Negative kirjoitti:Moro. Löytyykö pelikaveria 12.7 Tiistaille? Pts koko vaikka 1500. Käy sekä casual että kovemman tasoinen peli.
Morjens! Mulle vois kelvata. Oon lomalla ja ulkoiluttaisin mielelläni mun Ropecon-turnauksen listaa. Pelit onnistuis ihan jo vaikka 13.00 alkaen, eli kun liike aukeaa.
Tää on ihan fine. Pääsen töistä vasta 15.30 eli varmaan siinä 16.00 hujakoilla ehdin paikalle.
Squirreli
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Squirreli »

Negative kirjoitti:
Squirreli kirjoitti:
Tää on ihan fine. Pääsen töistä vasta 15.30 eli varmaan siinä 16.00 hujakoilla ehdin paikalle.
Loistavaa!
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Poromagia
Poromagia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Poromagia »

Muistutamme vielä aikaisia aloitusaikoja suosiville, että kesäaukioloaikamme astuivat voimaan eilen ja myymälä on tiistaisin auki 13-20:00. Aukioloajat kokonaisuudessaan ovat alla. Nähdään pöytien ääressä!

Ma 13-18:00
Ti 13-20:00
Ke 13-21:00
To 13-21:00
Pe 13-21:00
La 10-18:00
Su Suljettu
Lt. Spämminorsu

Viesti Kirjoittaja Lt. Spämminorsu »

Voikos poromagiassa maalailla omia figuja? Tietenkin ottamalla omat pensselit ja maalit mukaan. Aattelin kysyä ku välillä näkyy jengiä maalailemassa figuja. Ja jos voi niin onko päivällä väliä, itse ajattelin tiistaina tulla.
Kiitos
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”