Moi, Jaakko Ryymin tässä Kempeleestä kirjoittelee.
Pohdin tässä, että mitä eri formaatioita voi käyttää ja voiko niitä liittää jollain tavalla factionin nykyisen sääntökirjassa esiintyviin muodostelmiin ja formaatioihin? Itse pelaan necroneilla ja luin noista necronien formaatioista tuosta Warzone Damnosista. Ne näyttävät mielenkiintoisilta, mutta voiko niitä peluuttaa nykyisen sääntökirjan kanssa, saatika ollenkaan? Esim. voinko ottaa Warzone Damnosissa esiintyviä formaatioita osaksi nykyisessä Necron Codexissa esiintyvään Decurion attachmentiin? ( siis Reclamation Legion ja lisänä noita formaatioita Warzone Damnosista )
Necron formaatioiden käyttö.
Re: Necron formaatioiden käyttö.
Riippuen mahdollisista turnaussäännöistä, mikään ei estä ottamasta Decurion Detachmenttia ja Formationia tai useampaa Damnoksesta tai peräti vaikka marsujen konklaavia armeijaan.
En muista, antoiko Damnoksen säännöt käyttää niitä osana Decurion Detachmenttia, eli oletettavasti niitä ei lasketa osaksi sitä, mutta käytännössä siis sinulla on Decurion Detachment + Formation(eja) Damnoksesta.
En muista, antoiko Damnoksen säännöt käyttää niitä osana Decurion Detachmenttia, eli oletettavasti niitä ei lasketa osaksi sitä, mutta käytännössä siis sinulla on Decurion Detachment + Formation(eja) Damnoksesta.
7. edikan pelit:
IH 8W/1T/3L | Skitarii 3W/0T/1L | Cult Mechanicus 2W/0T/0L|
IH+INQ 24W/2T/9L | IH+Ski+CM 6W/0T/2L | Ski+CM 4W/0T/0L|
Orks 4W/1T/9L | Muut 7W/2T/13L|
Kiitos viestistä. Itse luin kirjan sivuja, eikä missään mainita, etteikö niitä saisi käyttää osana Decurion Detachmenttia, joten voisi olettaa, että ne voisi ottaa osaksi Decurionia, jolloin ne saisivat samat benefitit jne. Ei haittaa vaikka niin ei olisikaan.JarkAira kirjoitti:Riippuen mahdollisista turnaussäännöistä, mikään ei estä ottamasta Decurion Detachmenttia ja Formationia tai useampaa Damnoksesta tai peräti vaikka marsujen konklaavia armeijaan.
Tosin nyt minua mietityttää, että luin kirjan sivuja ja siinä esiintyvät formaatiot ( necronien myös ) luetellaan apocalypse formaatiotksi. Vaikuttaako tämä mitenkään asiaan?
Eiku joo. Ne on tosiaan apocciformaatioita, eli vähän kyseenalaista niiden käyttö on. Muista kirjoista löytyviä formationeja toki voi käyttää, mutta ne eivät ole osa isompaa keräilykaavio-detachmenttia.
BA & Flesh Tearers vs. Necrons kirjassa on ainakin Necroneille formationeja. Muistaakseni joku bloodshitstorm tms. se kirjan nimi oli.
BA & Flesh Tearers vs. Necrons kirjassa on ainakin Necroneille formationeja. Muistaakseni joku bloodshitstorm tms. se kirjan nimi oli.
7. edikan pelit:
Joo, olen tietoinen jo kyseisestä formaatiosta. Minun täytynee sitten tuoda nuo datasheetet noista necron formaatioista peleihin ja kattoa mitä porukka sanoo, että voiko niitä käyttää vai ei.
Muutkin voivat kommentoida ja jakaa näkemyksensä XD.
Eikös nuo lisäreistä ja WD:stä tutut formaatiot yms. jutut ole sallittuja siinä missä codexistakin löytyvät? Ite en kyllä isommasti näe mitään estettä itelle miksei supplementtien tai kampanjakirjojen formaatioita voisi käyttää, kunhan nyt on esittää säännöt.