[Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Malminkartanossa
Re: [Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Malminkartanossa
Vknloppuna pelailijoita?
Edit: tai maanantaina, tiistaina tai keskiviikkona..
Edit: tai maanantaina, tiistaina tai keskiviikkona..
Make love, not peace.
Joo mä tuun joku päivä nyt viikonloppuna ottamaan sulta luulot pois cryxillä. Vielä ennen kuin Gaspy foorumipuheiden pohjalta nerffataan SPD 0 DEF0 ARM0 ja fiitti joka autohäviää pelin -tasolle. #suolacryx
EDIT: Pelataanko vaikka H-P:llä sunnuntai-aamuna klo 8? Eiköhän sille sovi.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Miksi ei sopisi :) Ja mulleki passaa oikein mainiosti, plus tuohon aikaan ei pitäisi olla liikennevaloissakaa ruuhkaa...
Make love, not peace.
- GreenMeanie
Älkää ihan viel kasilt tulko, ens sunnuntain oon sopinu olevani lenkkeilemäs 7:30. Ja pysyn siel jonnekki ehkä ens keskiviikkoon asti.petskules kirjoitti:Joo mä tuun joku päivä nyt viikonloppuna ottamaan sulta luulot pois cryxillä. Vielä ennen kuin Gaspy foorumipuheiden pohjalta nerffataan SPD 0 DEF0 ARM0 ja fiitti joka autohäviää pelin -tasolle. #suolacryx
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Mites hei helatorstain pelit? Mua kiinnostais jossain välissä pelata, mut varmaan vähän normaalia aikasemmin, ni ehtii kaverin synttäreille.
mua kiinnostelis pelailla keskiviikko iltana tai to päivälläkin mahdollisesti. Mullahan menee sitten sääntöjen muisteluun jne. aikaa ku viime pelistä joku 3-4v aikaa, niin ei välttämättä tarvi kisakireintä listaa ottaa mukaan =) Keskiviikko ilta ois kiva kyllä, vaikka jonku luona jos ei kerholla natsaa.
Jos Morv2 kelpaa niin voidaan aloittaa vaikka klo13 :)JArrow kirjoitti:Mites hei helatorstain pelit?
Ke ilta ja to päivä käy ihan yhtä hyvin, heitä joku kellonaika niin mä tuun kerholle :)Chromeoo kirjoitti:mua kiinnostelis pelailla keskiviikko iltana tai to päivälläkin mahdollisesti.
Make love, not peace.
Mä oon kans torstaina siitä puolen päivän jälkee valmis pelailee
Nyt kun opettelet säännöt timanginkirkkaaksi, niin 6 viikon päästä tuleekin jo uudet* ;)Chromeoo kirjoitti:mua kiinnostelis pelailla keskiviikko iltana tai to päivälläkin mahdollisesti. Mullahan menee sitten sääntöjen muisteluun jne. aikaa ku viime pelistä joku 3-4v aikaa, niin ei välttämättä tarvi kisakireintä listaa ottaa mukaan =) Keskiviikko ilta ois kiva kyllä, vaikka jonku luona jos ei kerholla natsaa.
*WM/H uusi edikka julkaistaan kesäkuussa. Lisätietoja mm. PP:n sivuilta.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Mä tuun kans torstain vääntää.
petskules kirjoitti:Nyt kun opettelet säännöt timanginkirkkaaksi, niin 6 viikon päästä tuleekin jo uudet* ;)Chromeoo kirjoitti:mua kiinnostelis pelailla keskiviikko iltana tai to päivälläkin mahdollisesti. Mullahan menee sitten sääntöjen muisteluun jne. aikaa ku viime pelistä joku 3-4v aikaa, niin ei välttämättä tarvi kisakireintä listaa ottaa mukaan =) Keskiviikko ilta ois kiva kyllä, vaikka jonku luona jos ei kerholla natsaa.
joo tiiän =) ja osaks tää edikkauudistus oli se viiminen naula arkkuun (n. 1,5v vastustellu tätä paluuta). Kuhan sais pelin taas rullaamaan niinku ennen niin sit ois valmis olemaan kuningas heti uuden edikan alusta asti.
Huomiselle en taija päästä sittenkään, kelit kutsuu skeittaamaan =/
-
Der Dexter
tää kuulosta haasteelta, monta shekeliä on panos?Chromeoo kirjoitti:petskules kirjoitti:Nyt kun opettelet säännöt timanginkirkkaaksi, niin 6 viikon päästä tuleekin jo uudet* ;)Chromeoo kirjoitti:mua kiinnostelis pelailla keskiviikko iltana tai to päivälläkin mahdollisesti. Mullahan menee sitten sääntöjen muisteluun jne. aikaa ku viime pelistä joku 3-4v aikaa, niin ei välttämättä tarvi kisakireintä listaa ottaa mukaan =) Keskiviikko ilta ois kiva kyllä, vaikka jonku luona jos ei kerholla natsaa.
Kuhan sais pelin taas rullaamaan niinku ennen niin sit ois valmis olemaan kuningas heti uuden edikan alusta asti.
Huomiselle en taija päästä sittenkään, kelit kutsuu skeittaamaan =/
Aliquando Insanire Iucundum Est
Huomenna sitte pelataan heti aamusta alkaen. Mä tarjoan avaimet!
Make love, not peace.
Ehkä jos tuut pelaamaan mun luo. Muuten tuun sitten vasta varmaan viiden korvilla kertsille.Barricade kirjoitti:Huomenna sitte pelataan heti aamusta alkaen. Mä tarjoan avaimet!
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
TATU: jos oot tulossa tänään, ni muista ottaa se exemplari mukaan.
-
Der Dexter
Olen mestoilla, ja kannoin blisuja mukaan kans...
Aliquando Insanire Iucundum Est
- GreenMeanie
Mulla ja Henryllä on tosiaan Vaasassa huoneessa yks peti tyhjänä josta en yhtää haluis maksaa et lähtekää joku ihmees sinne. Millä te aiotte kulkee Vaasaan?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Mä laitoin tonne vaasan turnausketjun puolelle huutelua, et yks paikka ois autossa tilaa. Ja Antti, chisse ja Jarkko puhu kertsillä ainakin jotain toisesta autokunnasta.GreenMeanie kirjoitti: Millä te aiotte kulkee Vaasaan?
Nii onks kukaan tosiaan lähössä tyyliin joskus neljän-viiden aikaan?
Henry on. Toinen Autokunta starttaa heti ku lounas on nautittu
Make love, not peace.