Tuli haettua suomen turusta vauhtia otsikossa mainittuihin peleihin. Nyt tampereelle paluun tehneenä olen huomaavinani että täälä pelataan lähinnä masiinaa, x-wingiä tms. En siis ole paljasjalkainen joten sosiaaliset verkostotkaan ei kata kyseistä(lue: miniatyyreillä leikkiminen) osa-aluetta elämässäni. Jos sinulla on jotain sanottavaa asiasta tai jopa tarjoudut pelaamaan näitä pelejä kanssani niin olen mielissäni.
Rakkain terveisin,
X
Warhammer 9th age/40k
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
luthorhussein
Re: Warhammer 9th age/40k
Moro!
9 edikkaa voin pelailla mielellään kun saadaan vaan aikataulut sopimaan, Mansessa onki ollu liian vähä ysin pelaajia.
9 edikkaa voin pelailla mielellään kun saadaan vaan aikataulut sopimaan, Mansessa onki ollu liian vähä ysin pelaajia.
Morjens!
Olisin kiinnostunut pelaamaan 40k:ta kaverini kanssa. Jos olet kiinnostunut niin laita yksityisviestillä jonkinlaisen kommunikaatio ohjelman tiedot (esim. skypen) niin voidaan suunnitella tarkemmin.
Olisin kiinnostunut pelaamaan 40k:ta kaverini kanssa. Jos olet kiinnostunut niin laita yksityisviestillä jonkinlaisen kommunikaatio ohjelman tiedot (esim. skypen) niin voidaan suunnitella tarkemmin.
Vois ehkä kiinnostaa Ninth Agen pelaaminen. Pitäis ehkä hankkia noita uudempia figuja.
Terve!
Mulla vois olla kanssa kiinnostusta 9th Ageen jossain vaiheessa. Aktiivisemmin tuli pelailtua Faban 5/6/7 edikan aikoihin, mutta varmaan kaheksaan vuoteen ei oo tullu pelattua yhtään. Nappeja jäi kuitenkin noilta ajoilta O&G ja WoC armeijoihin. Tällä kertaa oli vakaa aikomus maalata kaikki ennen pelaamista, mutta voishan sitä jonkun testipelin maalamattomillakin kokeilla.
-joose
Mulla vois olla kanssa kiinnostusta 9th Ageen jossain vaiheessa. Aktiivisemmin tuli pelailtua Faban 5/6/7 edikan aikoihin, mutta varmaan kaheksaan vuoteen ei oo tullu pelattua yhtään. Nappeja jäi kuitenkin noilta ajoilta O&G ja WoC armeijoihin. Tällä kertaa oli vakaa aikomus maalata kaikki ennen pelaamista, mutta voishan sitä jonkun testipelin maalamattomillakin kokeilla.
-joose
-
luthorhussein
Itselläni ei siis ole pelipöytää. Fantsussa ja puolenkuun tiloissa saa varmaan pelata. Laittakaa yv niin koitetaan jotain testipeliä vääntää.