Rex Arctopolis 2016 (peruttu/lopetettu)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- AutumnWizard
Re: Rex Arctopolis 2016 (1 kierros, saa tapella)
Sori, pitää sanoa ettei nyt oikein kiinnosta 40k. Joten minä jätän tämän kampanjan kesken.
Tällästä vähän oon haistellu. Mites muut? Bore ja krank ainakin ois viel jatkamassa. Muiltakin ootellaan kommenttia jatkaako vai nou. Katotaan sitten paljonko jatkajia on ja miten edetään. Onko esim Tomi viel hengis? ei oo näkyny/kuulunu miestä
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Sori, Vasta hiljattain sain kammettua itseni ulos siitä mustasta aukosta, vain törmätäkseni toiseen suuntaan lujaa menevään komeettaan.
Eli mä en edelleenkään onnistu järjellisen aikataulutuksen suhteen ainakaan ennen kesäkuuta. Jos silloinkaan, ihan varmasti törmään johonkin uuteen ajan viejään.
Eli mä en edelleenkään onnistu järjellisen aikataulutuksen suhteen ainakaan ennen kesäkuuta. Jos silloinkaan, ihan varmasti törmään johonkin uuteen ajan viejään.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Siirrytäänkö kierrokselle kaksi?
Sopii. Ei pisteet itteä niin kuitenkaan kiinnosta kunhan pääsee pelaamaan.
Mukana olevien kiinnostusta asiaan kaivataan vielä. Minä, Bore, Krank, Jyri ainakin jatkamassa. Taneli ei. Tomin vastaus ei sanonut mitään. Eli ootko mukana vai et? Annatko esim. luovarit ekan kiesin peleistä ja mukana muuten vai miten? Timo, Pekka, Antti, Tero vois heittää kans jotai päätöstä asiaan.
En varmaankaan pysty sitoutumaan loppuliigaksi. Tilanteet muuttuneet pikkasen. Ehkä jonkun sekalaisen pelin vois pelaa.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Jaaha. Tässä on nyt aika kauan odotettu vastauksia jne. Nyt tehdään niin, et laitetaan homma pakettiin. Kattellaan kamppista joskus toiste uudelleen. Hommassa ei oo pointtia jatkaa neljällä. Eli kuninkuuden valtaamista joskus myöhemmin uudelleen.
Anton jos lukee niin voit poistaa liimauksen tuosta tulos/lista ketjusta.
Anton jos lukee niin voit poistaa liimauksen tuosta tulos/lista ketjusta.